Şarkıyı açıp okuyalım :)
_______________________________________
Kader oyunu 10.Bölüm
~kaybedenlere.Varmıştık eve, ve odalarımıza yerleşmiştik Merih ile.
"İyisin değil mi?"diye sordu, yoldayken de sorup durmuştu, hala soruyor.
"Merih kan beynime sıçriyicak yeter
Artık iyiyim diyorum ya.""Yaraların çok kötü Melis, korkuyorum birşey olucak diye."
"Sen sar o zaman." dedim gülümseyerek. Hemen anladı da.
Gülümsedi o da.Elini uzattı. Asilce ayaklarımı eğip ellerini tuttum. Ve kıkırdadık.
Beni oturttu koltuğa. Yanıma geldi ve dudağını dudaklarıma değdirdi. Nazik bir öpücük. Gülümsedik."Senin güzelliğinden başka bişey düşünemiyorum."
"Karşılıksız değil bunlar, biliyorsun, değil mi?"
"Aşığım be sana."
"Ulan bende sana aşığım be."
Aniden kapı dandan Diye vurulmaya başladı. Ürktüm. Ve ellerimle kulağımı kapayınca, Merih beni daha sıkı tutmaya başladı.
"Şşşşş sakiiinnn." dedi güven verircesine.
"Ya babamsa."
"Hele bi o olsun."
Merihin arkasından ilerliyordum.
Kapıyı direk açtı.Gelen Saye idi. Ne işi vardı onun burada?
Yüzü mosmor olmuştu, kapıya tutunuyordu. Gözleri ise kan çanağına dönmüş gözünün altı çok kötü morarmıştı kollarında ise yeşil, mor, turuncu renklerinde yaralar vardı. Zor nefes alıyordu. Ve zırıl zırıl ağlıyordu.
"Saye iyimisin?" dayanamamıştım haline.
"Yardım edin, berhayat hastanesine götürün be.."
Aniden bayıldı. Ve Merih tuttu onu.
"Ambulansı mı arayayım ne yapayım Merih?"
"Araba ile gidicez."
"Araba sürebiliyorum."
"Yok ben sürerim canım."
Saye nin sweati de parçalanmıştı. Bol kot pantolonu ise çamur olmuştu hep.
~Saye~
Bomboş bir oda. Aynı ruhum gibi. Oda da rutubet kokuyordu. Kalbim gibi. Ben berbat biriydim.
Yine o iğrenç adam geldi. İğrenerek bakıyordum ona. Hayatımı çürütmüştü.
"Aferin sana, cici kız." dedi Ferit. Bir anlamda evet, Melis in babasıydı hayatımı çürüten.
"İstediklerini yaptım, ailemi bana geri ver, nolur." gözlerimden yaş akmaya başladı.
"Seninle Beraber Melisle beraber çok sevdiğiniz bir oyunu oyniyicağız." ne oyunuydu bu?
"Neyden bahsediyorsun sen?"
"Tutun kızı." ayaklandım direk ve kaçmama fırsat vermeden tuttular kolumu sıkıca.
"Bırakın beni! Çok fena olay çıkartırım dedim." yüksek sesle zırlayarak söylüyordum.
Karnıma yumruk attı. Çok acıdı. Hızlıca yumruk daha geçirdi. Ve tekrar tekrar yanağıma yumruk attı. Çok kötü ağlıyordum.
Adamlardan biri yırttı sweatimi.
En son çevik bir hareketle adamların hepsini devirdim. Hızlıca kalktılar, ikisine de yumruğu geçirip yere devirir devirmez, ferit bana yaklaşmaya kalkınca, sertliğine sertçe tekme attım. adam yere yığılıp bağırmaya başladı, hızlıca kaçtım.
Tabikide kapı kilitliydi tekmeyi geçirdim ve kapı yere devrildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER OYUNU
Actiondaha fazla dayanamayıp koşarak gittim O evden, birdaha gelmemek üzere. Ancak yanağım morarmıştı, ve ayaklarım mosmordu yara ilaçları alıp ablamın evine gidicektim. Yanımda sadece 20 tl vardı, napıcağımı bilmiyordum açıkçası. Annemin eski sahibi old...