Merhabalar biliyorum yazamadım ama özel nedenlerim var ve iyi değilim. Anlayışınız için teşekkür ederim.
~herkes gider.
~Saye esrik
Herkes giderdi. Kimsem kalmamıştı. Lisedeki o çok değerli dediğim arkadaşlarım olanları duydu ve hepsi sırt döndü bana. ortaokuldakiler düşündüğüm kadar iyi değillerdi.
Yağızım vardı bir tek. O da giderse ben diye birşey kalmaz. Benden geriye kalan tek şey çöplük olur. Kocaman bir çöp. İnsan çöpü.Çölde yalnızlığım içinde,
Kavrulup gidiyorum.
Serseri bir rüzgar gibi hep ganimet peşinde savrulup gidiyorum.Serçe kadar pervasız,bir günden
Ötekine atlayıp gidiyorum.
Bütün kumaşlarını açtığım gibi
Yine katlayıp gidiyorum.Cahit sıtkı tarancının otuz beş yaş şiiri en sevdiğim kitaplarındandı. Ve en sevdiğim dörtlüğüydü bu.
Neden gidiyor herkes?
Ayça odasında nefes alamıyor halde bulmuşlardı. Kimse bana birşey demiyordu. ya üzülmiyim diye,yada güvenmediklerinden. Büyük ihtimal 2. Yüzünden.
Doktor ilgileniyordu. Durumu nasıl kimse bilmiyordu.
~Eylül Melis Demir
Babam Ayçayı boğmuştu ve gitmişti. Doktora anlattık. Kanıt olması lazım dedi. Kameralara baktık. silmiş görüntüleri.Merih ellerimi tutuyor ve okşuyordu.
Bebeklere bişey olmasa keşke, Bebekler yaşasın, büyüsün;meslek sahibi olsun.Doktor çıktığı an hepimiz ayaklandık. ve hepimiz doktorun ağzındaki kelimeye muhtaçtık.
"Bebek gayet iyi,gerekli müdahaleleri uyguladık,biraz dinlense hiçbirşeyi kalmaz,bebeğiniz bir mucize,bunu bilin sadece,geçmiş olsun." Hepimizin ağzından bir oh çıktı.
Ve Merihle sarıldık birbirimize. Sımsıkı sardı belimi. Bana baktı.
Dudaklarının kenarı kıvrıldı. Ve hızlıca dudaklarıma buse kondurdu."Ya Merih napıyosun ya biri görürse?"
"Bu ortalıkta?" Doğru,herkes şaşırmıştı sarılıyolardı birbirine,curcuna olmuştu etraf.
Gülümsedim. Ve geri çekildik.
"Ya şey diyorum gezsek mi biz biryerlere gidelim,gezelim. Mutlu olalım biraz ya. Vakit geçirelim." Dedi Eymen. Haklıydı, vakit geçirsek güzel olurdu. ama ablam.
"İyide ablam."
"Hayır hayır benim için eğlencenizi bölmeyin hem ben Ali ile bebeğimizle baş başa olmak istiyoruz siz eğlenin gezin biz zamanında gezdik çok."
"İlla büyüklük tasliyicaksın ha." Dedim.
"Siz yoktunuz tabi o zamanlar bilmessiniz ne kadar da güzeldi." Dedi diklenerek.
Kıkırdadık.
"Hadi gidelim nolur,nereye gidelim." Dedi Yağmur zıplayarak.
"Lunapark." Diye yükseltti sesini Mevsim.
"Evet, nolur nolur gidelim,gideriz dimi?" Dedim mutluluk akıntısına kapılarak.
Hiç lunaparka gitmemiştim. Babam izin vermezdi.
"Gideriz güzelim,sen hangisine istersen binerim hatta ben." Dedi Merih gülümseyerek.
"Iyyy buda iğrenç bir hanımcı oldu kılıbık şey." Dedi Poyraz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER OYUNU
Actiondaha fazla dayanamayıp koşarak gittim O evden, birdaha gelmemek üzere. Ancak yanağım morarmıştı, ve ayaklarım mosmordu yara ilaçları alıp ablamın evine gidicektim. Yanımda sadece 20 tl vardı, napıcağımı bilmiyordum açıkçası. Annemin eski sahibi old...