Kyuubi saldırısı, şüphelenilebileceği gibi yıkıcıydı. O gün kaybedilen hayatlar ölçülemezdi ve köye verilen yapısal hasar onları savunmasız ve birçoğunu evsiz bırakmıştı. Politik olarak neden olduğu gerilimler, Konoha'yı neredeyse dikiş yerlerinden ayırıyordu.
Dördüncü Hokage'lerini kaybetmek onları çok etkilemişti. Böyle bir trajedi, kolayca kurtuldukları bir trajedi değildi. Konoha'nın Sarı Şimşeği, tüm uluslarda saygı duyulan ve köyü tarafından sevilen bir savaş kahramanıydı. Kendisinin ve karısının ölüm haberi, ona saygı duyan herkese büyük bir yas getirdi. Her şeyini Yaprak Köyü'ne vermişti. Sonunda hayatı dahil. O saygıdeğer bir Kage idi,gerçek bir kahramandı.
Ciddi bir şekilde göz ardı edilen bir konu, her şeyin sonunda Minato Namikaze ve Kushina Uzumaki'nin cesetlerinin ortada olmamasıydı. İkisini de en son görenler, ikisinin de ortasında bir boşluk vardı ve Minato, Reaper Death Seal'i yapıyordu. Kimse kalıntılarını bulamayınca şaşırmamışlardı. Dördüncü Hokage'lerinin cüppesinden geriye kalanları alıp ellerinden geldiğince kapatmışlar, Kushina'nın saç bandını evinden çıkarıp onun yanına koymuşlardı.
Sevgili liderlerinin ve karısının cesetlerinin tam olarak nasıl yok edildiğini anlamaya çalışmak için yok edilen köyleri hakkında biraz fazla endişeliydiler. Belki de mührün bir yan etkisiydi ya da Kyuubi'nin ezici çakrasıydı. Onların hayatta olabileceği akıllarının ucundan bile geçmemişti.
Ama görünüşe göre öyleydi. Çünkü adam dokuz kuyruklu saldırıdan yaklaşık altı yıl sonra ormanda tek başına uyandı,tamamen zarar görmemiş, kafası karışmış ve...ve üzgün.
Son hatırası Naruto'ydu. Dokuz Kuyruklu Tilki içinde mühürlenirken o çok,çok küçüktü,çok yüksek sesle ağlıyordu.Minato,dünyası karardığında diğer yarısını kendi içinde mühürlemeye hazırdı.En son duyduğu şey, Kushina'nın küfretmesi ve kendisinin yapmaya hazır olduğu el işaretlerini yapmaya başlamasıydı. Bunun muhtemelen planladığı şeyi yapmış olduğu anlamına geldiğini anlayınca kalbi düştü.
Başı zayıfça döndü, herhangi bir şey, gerçekten bir şey arıyordu. Bu konumun Dokuz Kuyruklu İblis'i ışınladığı yer olduğunu çok net bir şekilde biliyordu, ancak yarattığı yıkım kayıptı. Yanık izlerinin olması gereken yerlerde yeşil çimenler yayılmıştı ve devrilen ağaçlar ya temizlenmiş ya da aşırı büyümüştü. Başının hareketi dönmesine neden oldu. Mide bulantısı bir uyarı gibi alevlendi.
Bir şeyler doğru değildi. Minato bunu biliyordu ama şu anda onu daha fazla inceleyecek enerjiyi kendinde bulamıyordu. Orada öylece uzandı ve bulutların tembel tembel geçişini izledi, şüphesiz karısını kaybetmenin kederi gözlerinden akan yaşlara dönüştü.
İçeri girerken onu kaybetme tehlikesinin güçlü olduğunu biliyordu. İkisi de önceden birkaç kez oturup bunun hakkında konuşmuşlardı ama bu, Kushina'nın her şeyden çok yapmak istediği bir şeydi. Bir an için bile olsa anne olmak. Oğullarına zayıfça gülümsediği ham görüntüsü, kalbinin o kadar ağrımasına neden oldu ki, ölüyor mu diye merak etmesi gerekti.
Ayağa kalkıp oğullarını bulmaya gitmesi için ona bağırdığını neredeyse duyabiliyordu. Kesinlikle çok küçüktü ve Minato yapmak zorunda kaldığı şey için kendinden nefret ediyordu. Kyuubi'yi mühürleyecek başka yeri olmadığı için oğlunun üzerine o korkunç yükü yüklemişti. Nasıl bir babaydı? Naruto çaresiz kalmıştı. Çok küçük, sıcak ve korkmuş. Minato, yeterince derin düşündüğünde, bebeğin kollarındaki ağırlığını neredeyse hayal edebiliyordu.
Hayatının ilk anları çok stresli ve dehşet dolu geçmişti. Oğlunun başına gelebilecekleri düşündüğünde Minato'nun kalbi güm güm güm güm atıyordu. Ne kadar olmuştu? Maskeli adam ona ulaşmış mıydı? O iyi miydi? Minato, Naruto'nun bir gün yaptıkları için onu affedeceğini umuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altı Yılın Telafisi
FanfictionDördüncü Hokage'nin cesedi asla bulunamadı,ancak bunun ölmemiş olmasından kaynaklandığından asla şüphelenmediler. Minato Namikaze, yıkıcı Kyuubi saldırısından altı yıl sonra, büyümüş bir açıklıkta tek başına, üzerinde tek bir çizik bile olmadan uyan...