Jiraiya, öğrencisinin istediği zaman ne kadar soğuk ve öz olabileceğini unutmuştu.Bu tür soğuk bir öfke, daha önce ona yöneltilmiş bir şey değildi. O buz gibi gözler onu hiç şu an olduğu kadar delip geçmemişti. Minato ürkütücüydü, içinden en tehlikeli şekillerde bir otorite ve güç fışkırıyordu. Jiraiya kendini başka tarafa bakmaya zorlayabilirse bu yardımcı olabilirdi. Minato'yu görmeden geçen bunca yıldan sonra bilge kendini toparlayamadı.
Jiraiya, Minato bağırıyor olsaydı daha kolay olurdu, diye düşündü. Suçluluk duygusu omuzlarına bu kadar ağır basmayacak ve belki de o kadar çok terlemeyecekti. Minato'nun baskıcı bakışları kemiklerine kadar işleyerek onu geri dönüşü olmayan bir şekilde sarstı ve ciğerlerinin açılıp kapanmasını zorlaştırdı. Ne yapacağını, ne söyleyeceğini bilmiyordu. Minato yaşıyordu. Büyümesini izlediği, eğittiği, öğrettiği, Hokage olduğunu gördüğü, aşık olduğunu ve evlendiğini gördüğü bir çocuk - yaşıyordu .
Bu evde oturmak tuhaf hissettirdi-- bir mezarda ya da belki bir zaman kapsülünde oturmak gibiydi. Jiraiya yıllardır görmediği, tozdan arınmış ve hayat dolu bir yemek masasında bir daha burada göreceğini hiç düşünmemişti. Her zaman olması gerektiği gibi, etrafa saçılmış rastgele ceketler, ortalığa yayılmış battaniyeler, tuhaf yerlere dizilmiş kitaplar, lavaboda kirli bulaşıklarla yaşanıyordu. Öğrencisinin eski evinde bir daha asla göreceğini düşünmediği çok genç bir adamın yaşadığını görmek... eh, neredeyse sindiremeyecek kadar fazlaydı. Boğazı sıkıştı ve başı dönüyordu ve sadece... ne diyeceğini bilemedi.
Minato'nun parmakları, Kushina ile birlikte yaptıkları masanın ahşabına hafifçe vurdu. İkisinin de mobilya yapımında herhangi bir deneyimi olmasa bile, kendi elleriyle yapmaları konusunda ısrar etmişti. Tahta lekesi, avuçlarını üç gün boyunca kestane rengine çevirmiş ve Hokage cübbesini sonsuza dek mahvetmişti. Üçüncüsü bunu öğrenip onları azarlamadan önce yenisini yaptırmak için acele etmek zorunda kalmışlardı, çünkü o zaten kage olduğu ayda beş tane atlatmıştı. Sorduğu herkese göre gerçekten etkileyici bir başarı. Adil olmak gerekirse, aksiliklerin yarısı Kushina'nın hatasıydı. Dördüncü ünvanını aldıktan sonra bile şakaları bitmemişti.
"Neredeydin?" Minato'nun sesi tavlanmış çelik gibi çınladı, ona sertçe vurdu ve acımasızca duvarlarını parçaladı. Jiraiya'yı yeni bir tür korku sardı, midesinde derin bir çukur açtı ve kalp atış hızının katlanarak artmasına neden oldu. Basınç o kadar ağır geliyordu ki zorlukla nefes alıyordu. Sarı Flaş'ın düşmanları, onunla savaş alanında karşılaştıklarında hissettikleri bu muydu? Bu akıl almaz ağırlık ve belirgin bir tehlike duygusu? Onu görünce koşmalarına şaşmamalı.
"II- Minato, ben-" Jiraiya kekeledi, sesi tiz bir sesle çıktı. Minato'nun parmakları davul çalmayı tamamen bıraktı ama bakışları bir saniye bile kaymadı. Öğretmenini sert bir şekilde ve yüzünde herhangi bir tonlama olmadan dengeledi. Jiraiya, onun sadece kızgın olmadığını anlayabiliyordu. Yaralanmıştı ve hepsi Jiraiya'nın suçuydu.
Minato öğretmenini severdi. Ya da belki artık yapmıyordu. Göğsünde bir tayfun gibi köpüren duygu fırtınasını çözmek zordu. Oğlunun yaşadıklarından dolayı incinme, ihanet ve öfke, onun içinde hakimiyet için savaştı. Jiraiya onun vaftiz babası olmayı kabul etmişti, Kushina'nın doğum yaparken karşı karşıya olduğu riskleri ve Kyuubi'nin serbest kalma olasılığını biliyordu. Ölmeyi bekleyerek ama umutsuzca ölmeyeceklerini umarak ve ellerinden geldiğince hayatta kalmak için savaşarak hamileliğe girmişlerdi. Jiraiya tüm bunları biliyordu ve Naruto'ya bir şey olursa onu yakalamak için bir güvenlik ağı olmayı kabul etmişti.
Minato'nun geri döndüğünde oğlunun düşmeye devam ettiğini görünce ne kadar şaşırdığını hayal edin. Değersizmiş gibi siperlere atıldı, neden bu kadar nefret edildiğini, neden bir ailesi olmadığını veya neden farklı olduğunu bilmeden karanlıkta düşmeye terk edildi. Bunu düşünmek bile midesini bulandırıyordu. Küçük çocuğunun tüm bu yıllar boyunca hissettiği acıyı sindirmeye çalışmak baş döndürücüydü ve bu onu o kadar sinirlendiriyordu ki, bazen kendini tutmakta zorlanıyordu. Konoha'yı yerle bir etmek istemesine neden oldu. Naruto'ya sımsıkı sarılmak ve asla bırakmamak istemesine neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altı Yılın Telafisi
FanfictionDördüncü Hokage'nin cesedi asla bulunamadı,ancak bunun ölmemiş olmasından kaynaklandığından asla şüphelenmediler. Minato Namikaze, yıkıcı Kyuubi saldırısından altı yıl sonra, büyümüş bir açıklıkta tek başına, üzerinde tek bir çizik bile olmadan uyan...