Suna'ya yolculukları sorunsuz devam etti. Naruto tüm bunlar boyunca enerjik kaldı ve müfrezenin her bir üyesini sistematik olarak büyüledi. Minato bunun çok sevimli olduğunu düşündü ve Kakashi de tüm bunları komik buldu. Naruto kadar sevimli ve ışıltılı bir çocuğa direnmek zordu.Yaşıtlarının çoğunun kaldıramayacağı doğal bir karizması vardı.
Ayumu, onu gözlemleyerek Naruto hakkında çok şey öğrendi. Bu onu Naruto'nun durumunun ne kadar sıradışı olduğuna daha da ikna etti. Çocuk, onun durumundaki çoğu gencin muhtemelen yapacağı gibi kaç kez incinmiş olmasına rağmen savunmacı bir şekilde kendi içine çekilmemişti. Zekiydi ve zorlukların kendisine doğrudan çarpmasına izin vermek yerine üstesinden geliyor gibiydi.
Çocuklar yetişkinlere göre daha dayanıklıydı ama Naruto, Ayumu'nun daha önce gördüğü hiçbir şeye benzemiyordu. Neredeyse acımasız derecede dürüsttü ama Ayumu'nun daha önce birlikte çalıştığı tüm çocuklardan daha nazik ve analitikti. Kendi duygularıyla, onun yaşındaki birinden beklediğinizden çok daha uyumluydu ki bu, Ayumu'nun Naruto'nun durumunda görmeyi beklediği son şeydi, özellikle de babası ortaya çıkana kadar ne kadar yalnız kaldığı göz önüne alındığında.
Sarışının başkalarıyla bağlantı kurma ve empati kurma yeteneği gerçekten hayranlık uyandıracak bir şeydi. Naruto'nun başkalarına karşı gerçek bir ilgisi vardı ve kendini onların yerine koyma konusunda gerçek bir yeteneğe sahipti. Biriyle tanışabilir ve hemen onlarla rezonansa girmeye başlayabilir. Bu nadir bir yetenekti.
Ancak Ayumu buradaki asıl sorunun belki de bu olduğunu düşünüyordu. Naruto hayatı boyunca hem sözlü hem de fiziksel olarak tacize uğramıştı ve onları daha iyi anlamak için diğer insanların bakış açılarından görmeye çalışırken istemeden de olsa onun hakkındaki görüşlerini benimsemişti. Bunca yıldır kendisine nefret edenlerin gözleriyle bakmamak için çabalıyordu. Kendini bu şekilde ayırmak bir gecede olmadı.
Trajikti ama Ayumu durumun böyle olduğundan oldukça emindi. İşin iyi yanı Naruto'nun bundan kurtulabilmesiydi. Etrafını kendisine sert bir dille bakmayan insanlarla çevrelediğinde, sonunda onların olumlu duygularını keşfetmeye ve düşünme biçimlerini anlamaya başlayacaktı ve umarım her şey yolunda gittiğinde kendisini de onlar gibi görmeye başlayacaktı. sonuç.
"Var olduğunu bile bilmediğim yerlerde kum var!" Naruto, Suna'ya doğru yürüdüklerini neşeyle duyurdu. Minato biraz güldü ve Kakashi sarışın çocuğun saçını karıştırdı. Sanki bir şeyi kanıtlayacakmış gibi, bunu yaptığında bir kum bulutu havaya uçtu.
"Buradaki evler büyük tencerelere benziyor!"
Suna'nın yuvarlak mimarisi kum birikmesini önleyecekti. Eğer yardım edilebilirse, sert köşeler veya açılar yoktu. Etrafını çevreleyen devasa duvarlar sayesinde köy kum fırtınalarından oldukça iyi korunuyor olsa bile bu, esintinin gevşek çökeltileri sokaklara doğal olarak savurmasını engellemedi. İhtiyaç duydukları son şey, evlerin çok köşeli olduğu için gömülmesiydi.
"Oldukça hoş, değil mi?" Minato sırıttı, eli oğlunun elinin etrafında kıvrılmıştı. Çocuk kuma rağmen kendi başına yürümekte ısrar etmişti. Eğer Ayumu bunu bilmiyor olsaydı çocuğun kendini batmamak için çakrayı kullandığını söylerdi ama kesinlikle durum böyle değildi. Naruto hâlâ oldukça küçüktü. Muhtemelen çok hafifti.
"Buradaki bütün binalar buna benziyor. Çok az kare yapı göreceksiniz."
"Sanırım bu mantıklı. Bana bir nevi arı kovanlarını hatırlatıyorlar!" Naruto, Kage binasına doğru ilerlerken garip pencereleri gözlemleyerek cıvıldadı. Sokak kenarlarında toplanmış her türden insan onları merakla izliyordu. Fısıltılar dolaşıyor, gözler Minato'nun figürünü takip ediyordu. Naruto onlar geçerken mutlu bir şekilde onlara el salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altı Yılın Telafisi
Fiksi PenggemarDördüncü Hokage'nin cesedi asla bulunamadı,ancak bunun ölmemiş olmasından kaynaklandığından asla şüphelenmediler. Minato Namikaze, yıkıcı Kyuubi saldırısından altı yıl sonra, büyümüş bir açıklıkta tek başına, üzerinde tek bir çizik bile olmadan uyan...