Minato volta atıyordu, volta atıyordu ve sonra biraz daha volta atıyordu. Hiruzen, halefi neredeyse yerde bir delik açarken, azımsanmayacak bir eğlence ile izledi.Günü Minato'yu yakalamakla geçirmişlerdi. Bilinmesi gerekenleri hızlı bir şekilde ezberledi ve kaçırdığı şeyler hakkında bilgisini artırdığını kanıtlayan meraklı sorular sordu. Hiruzen, Minato'nun Hokage olarak eski durumuna getirilmesi için birkaç gün içinde bir duyuru ayarladı, bu şapkayı kafasından çıkarıp sarışın genç adamınkine geri takmak için can atıyordu.
Konoha şimdiden beklentiyle dolup taşmıştı, Dördüncü Hokage'lerini kollarını ve kalbini açarak geri almaya hazırdı. Çok özlenmişti ve resmi dönüşü merakla bekleniyordu. Sokaklar şimdiden kutlamalarla aydınlanıyordu, haber çıktığından beri her gece insanlar toplanıp tezahürat yaparken renkli fenerler daha yoğun semtleri aydınlatıyordu.
Hiruzen bir an Minato'nun onları geri kabul etmeye hazır olup olmadığını merak etti. Daha önce olduğu gibi, bu yeni gelecek tarafından biraz çarpıtılmış aynı adam değildi. Bazı şeylerden söz edildiğinde hoşnutsuzlukla yüz buruşturuluyordu ve ocaktan yeni çıkmış keskin, tavlanmış çelikle kaplı sorular hâlâ sıcaktı. Başını neredeyse ürkütücü bir şekilde öne doğru eğdiğinde mavi gözleri neredeyse parlayacak gibiydi.
Yokluğunda oğluna neden bu kadar kötü davranıldığını öğrenmek istiyordu. Onun yerinde kim istemez ki? Geldiğinde ortaya çıkmasaydı değişip değişmeyeceğini bilmek istedi. Naruto köyün kahramanıydı-- istemediği bir yükü üstlenmişti ve bunu da başarıyla yapmıştı. O köyün jinchuuriki'siydi. Her ne olursa olsun, değer verilmesi ve övülmesi gereken bir insandı. Sandığından daha güçlü olan küçük bir çocuk.
Gerçeği söylemek gerekirse, Hiruzen bunun gibi sorular yağmuruna tutulduğunda bir boşluk bırakmıştı. Kendisine yöneltilen soğuk, yabancı bakışların altında ter içinde kaldı. Bahaneler kusmak için ağzını açması büyük bir yanlış adım gibi geldi. Uçurumun kenarında sallanıyordu. Bunun ne olduğunu bildiğini iddia etmezdi.
Tehlikeli hissettiriyordu. Sanki Minato çok uzun ipinin sonuna göz açıp kapayıncaya kadar ulaşmış ve birinin bir hata daha yapmasını bekliyormuş gibi. Oğluna olan sevgisi küçümsenemezdi. Naruto'nun en genç yıllarını kaçırmış olmasına rağmen bu, oğlunu daha az önemsediği anlamına gelmiyordu. Ona olan hayranlığı hala her zamanki kadar güçlüydü - muhtemelen şimdi çocukla tanışma ve bağ kurma şansı yakaladığı için daha da güçlüydü.
Eldeki konuya dönersek-- Minato neredeyse hiçbir şeye odaklanamıyordu. Akademi çok uzun zaman önce boşalmıştı ama Dördüncüsü hâlâ her zamanki gibi sabırsızdı. Saat üç buçuğu vurduğu anda, yeni keşfedilmiş bir anilikle ve tuhaf bir kararlılıkla ayağa kalkarak neredeyse bir contayı patlatmak üzereydi.
Arada bir yüzüne şaplaklar atarak, sanki bir şeyden kurtulmaya çalışıyormuş gibi başını sallayarak, odanın bir ucundan öbür ucuna yürürken gözden geçirdikleri evraklar terk edilmişti. Kushina şimdi kocasını görebilseydi kesinlikle kıkırdardı. Hiruzen acaba bir yerlerde olabilir mi diye merak etti.
Kapının çalınması Üçüncü'yü daha asık suratlı düşüncelerden uzaklaştırdı. Minato o kadar hızlı döndü ki Hirashin'i kullandığını, çift kapıları zevkle ve umutlu bir ifadeyle yırtarak açtığını sanırdınız. Kakashi beklendiği gibi diğer taraftaydı, yumruk atmak için kaldırılmıştı. Pakkun kırış kırış yüzünü bozan hüsrana uğramış bir ifadeyle Minato'nun ayaklarının yanından hızla geçti.
Hiruzen, onu birkaç kez gerçekten gördüğünde huysuz olduğunu hatırlayabiliyordu, ama şu anda düpedüz kızgın görünüyor. Naruto'nun titreyen formunu görünce, bunun için iyi bir sebep olduğu hissine kapıldı. Minato'nun yüzü gerilirken Hiruzen piposundan uzun bir nefes aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altı Yılın Telafisi
FanficDördüncü Hokage'nin cesedi asla bulunamadı,ancak bunun ölmemiş olmasından kaynaklandığından asla şüphelenmediler. Minato Namikaze, yıkıcı Kyuubi saldırısından altı yıl sonra, büyümüş bir açıklıkta tek başına, üzerinde tek bir çizik bile olmadan uyan...