Babası ona Ayumu Yamanaka ile haftada bir kez konuşmak yerine her gün okuldan sonra konuşmanın sorun olup olmayacağını sorduğunda, Naruto'nun evet demeden önce bunu kısa bir süre düşünmesi yeterli olur. Onunla ne kadar çok tanışırsa, zihnini o kadar hızlı şekillendirebilir. Ve zihnini ne kadar hızlı şekillendirirse Kurama o kadar çabuk gerçek kıç gibi kokmayan bir eve sahip olabilir.
Kurama göründüğünden daha güzeldi. 'Daha güzel' yanıltıcıydı. Bugünlerde ona biraz daha az kötü davranmıştı ve artık ona neredeyse hiç sert çıkışmıyordu; önceki öfkesinin yerine yorgun, sinirli bir ses tonu benimsemişti. Artık Naruto çok yüksek sesle nefes aldığında dramatik bir şekilde inliyor ve homurdanıyordu. Böyle söylediğinde kulağa bir gelişme varmış gibi gelmiyordu ama öyle olduğunu söylediğinde Naruto'ya güvenin.
Yeni ve biraz gelişmiş tavrının yanı sıra Naruto'ya öğretmeye devam etmişti. Naruto, belki de neden bahsettiği hakkında hiçbir fikrinin olmadığı ince çıkarımlar yoluyla öfkesini kışkırtarak Kurama'yı bu işe karıştırmak zorunda mıydı? Evet... evet, kesinlikle. Ama kesinlikle değerdi! Naruto pek çok (kuşkusuz rastgele) şey öğreniyordu ve bunları hızlı bir şekilde öğreniyordu ve Kurama, ziyaret ettiği son birkaç seferde daha uyanık ve canlı görünüyordu. Artık işemek yok! Su biraz daha berraklaşmaya bile başlamıştı!Kurama hâlâ ona çok hakaret ediyordu ama devasa yaratık akıllıydı ve bunu göstermekten hoşlanıyordu. Her ne kadar muhtemelen farkında olmasa da, Naruto ona iltifat ettiğinde tamamen şımarıyordu. Böylece Naruto övgülerin üzerine yığılmayı garantiledi. Ve Kurama'ya onu sık sık sevdiğini söyle, bunu yaptığında Kurama'nın fare burnu tiksintiyle buruşmuş olsa bile. Naruto, Kurama ona inanana kadar bunu söylemeye devam etmek zorunda kalacaktı! Naruto'nun sevginin nasıl bir his olduğunu anlamasına yardımcı oldu, Naruto da onun için aynısını yapmaya kararlıydı.
"Babam, babanın hafta sonunda Suna'ya gideceğini söylüyor." Sasuke bunu fark etti. Tartışma antrenmanı için dışarıda duruyorlardı. Naruto, kendisinin iki katı büyüklüğündeki vahşi bir kızı, gözlerine toprak atarak ve onu omzundan ısırarak yok etmişti. İşin tuhaf yanı, Iruka-sensei ezici galibiyetinin ardından belki de önümüzdeki birkaç turda ara vermesi gerektiğini öne sürmüştü. "Klan topraklarının yeniden inşasını askıya alıyorlar ama o ayrılmadan önce polis merkezini köyün merkezine geri taşıyorlar. Onunla mı gidiyorsun?"
"Henüz bir şey söylemedi. Gitmek istediğini sanmıyorum. Muhtemelen bazen evimizin dışında pusuya yatan o tüyler ürpertici yaşlı adam geleceği için." Naruto'nun burnu kırıştı. Bazen pencereden dışarı baktığında adam oradaydı. Naruto dört kez Bull'u adamın üzerine salmak zorunda kaldı!
"Sanırım çelişkili bir durumda. Bu, eğer onunla gidersem terapistimin de kendine gelmesi gerekebilir. Yoksa yapmam gereken tüm seansları kaçıracağım ki bu görünüşe göre kötü. Bazı 'endişelerim ' var Bunun ' düzenli olarak ele alınması ' gerekiyor ve bence bu, çılgın virajın ortasında olmam için iyi insanların kullandığı bir kod."
Naruto büyük bir anlaşma görmedi. İlk randevusunun üzerinden üç gün geçmişti ve işler yolunda gidiyordu... yeterince iyi olduğunu tahmin ediyordu. Beyninde gerçek bir değişiklik yok ama bu pek de terapistinin hatası değildi. Naruto'nun odaklanması ve gerçekten, gerçekten, inandığından daha iyi olduğuna inanmaya çalışması gerekiyordu. O kadar zordu ki! 'Naruto hakkında güzel şeyler' listesini kaç kez gözden geçirirse geçirsin, kanalizasyon karanlık ve pis kokuyordu.
Naruto neden kendisini iyi göremiyordu? Muhtemelen iyi olmadığı için... ama yine de hayır, bu doğru değildi. O iyiydi. Babası, Kashi ve köpeklerin hepsi bu konuda ısrar etti. Naruto bunu kendi başına başaramadı. Bunu yapıp yapamayacağını merak etti. Kendisiyle ilgili düşünceleri o kadar derinlere işlemişti ki, kemiklerine de işlemiş olabilir. Naruto bunun nasıl geri alınabileceğini göremedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altı Yılın Telafisi
FanficDördüncü Hokage'nin cesedi asla bulunamadı,ancak bunun ölmemiş olmasından kaynaklandığından asla şüphelenmediler. Minato Namikaze, yıkıcı Kyuubi saldırısından altı yıl sonra, büyümüş bir açıklıkta tek başına, üzerinde tek bir çizik bile olmadan uyan...