Bu akıl almaz bir şey ve Hiruzen bunu avukata ve bir bütün olarak köye nasıl söyleyeceğini merak ediyor. Böyle bir şey ihtimal olmamalıydı. İnanmama dalgalarıyla karşılaşacaklarını biliyordu ve bunun için onları suçlayacağını söyleyemezdi.Minato Namikaze'yi canlı ve Hiruzen'in onu son gördüğü zamanki kadar parlak bir şekilde gülümserken görmek şaşırtıcıydı. Sarışın adam geri döndüğüne göre değişecek olan her şeyi düşündü. Hayatta olduğu ve iddia ettiği kişi olduğu anlaşıldığında, güncel olaylardan haberdar olabilir ve Dördüncü olarak yerini alabilirdi. Onun dönüşüyle köyün itibarı yeniden sağlamlaşacak, köy canlanacaktı.
Minato, Kakashi'ye sarılmasından geri çekilirken Hiruzen'in aklı onda kaldı, oğluna götürülmek isterken mavi gözleri çelik gibi döndü. Mantıklıydı. Geri döner dönmez doğruca Naruto'ya gitmişti, köye ayak bastığı andan itibaren onu arıyordu.
Minato bir köşeye sıkıştırılmış ve bebek oğlunu hayatta tutmak için savaşan Naruto'daki Dokuz Kuyruk'u mühürlemeye zorlanmıştı. Oğlunun üzerine böyle bir yük bindirdikten sonra uyanmak, oğlunun hayatta mı, sağlıklı mı, çakrayı taşıyıp taşımadığını bilememek onu bir endişe çılgınlığına sokmuş olmalı.
Hiruzen, Naruto'nun onun bir Jinchuriki olduğunu öğrenmesini ve diğer ulusların onun bir Jinchuriki olduğunu öğrenmesini engellemek için katı kurallar koymuştu. Konuşmanın yasak olması sivillerin bunu açıkça söylemesini engelledi ama çocuğa karşı hoşnutsuzlukları her zaman açıktı. Bu, Hiruzen'in bir tür kargaşaya yol açmadan veya Naruto'nun ev sahipliği yaptığı köyden dışarı çıkmadan herkesin önünde konuşabileceği bir şey değildi. Hiruzen'in elleri bağlıydı.
Utanç verici bir şekilde, Naruto'nun ihtiyaçlarını biraz... ihmal ettiğini kabul edebilirdi. Parası ve yatacak yeri olduğundan emin oldu ve nasıl olduğunu görmek için onu düzenli olarak ziyaret etti, ancak Konoha sakinlerinin davranışlarını kontrol etmek için çok az şey yaptı. Biliyordu... kabul edilebilirden daha az olduğunu biliyordu.
Minato bundan pek memnun olmayacaktı. Hiruzen onun nazik, aklı başında bir adam olduğunu hatırlıyordu. Bu, anlaşılır bir şekilde, öylece oturup kabul edeceği bir şey değildi.
Minato, Hiruzen ayağa kalkıp ona el sallamadan önce, kovulup kovulmadığını sormak için zar zor durdu. Tek isteği, Minato'nun Konoha'nın yaşlılarıyla konuşmaya hazır olması ve hayatta kalacağı duyurusu yayınlanana kadar yoğun nüfuslu yollardan uzak durmasıydı.
Minato, sensei'sini oğluna götürmek için yanıp tutuşan Kakashi'nin peşinden koşmadan önce gülümsedi ve şartları kabul etti. Taklitçi ninja, sonunda çocukla tanışacağı ve hak ettiği aileye kavuşmasını izleyebileceği için heyecanlıydı. Sonunda, sonunda güvende olacak, sevilecek ve hak ettiği gibi davranılacaktı. Kakashi neredeyse heyecanla doluydu.
Geriye bakıp da senseinin peşinden koştuğunu görmenin inanılmaz bir yanı vardı. Yüzünde kararlı bir gülümseme ve gözlerinde güven ile çok canlı ve canlı. Kakashi'nin peşinden gitti, öğrencisinin rehberliğini tek kelime etmeden kabul etti ve ondan bir kez bile şüphe duymadı.
Minato'nun inancında her zaman dünyayı sarsan bir şeyler olmuştu. Kazanmak çok kolaydı, kaybetmek de bir o kadar kolaydı. Bunu sürdürmek gerçekten bir başarıydı. Altı yıl sonra hala inceliğini görmek, Kakashi'nin gözlerinin alışılmadık bir şekilde sulanmasına neden oldu ve hızlı atan kalbini yavaşlatmaya çalıştı. Bunun bir rüya olup olmadığından emin değildi. Eğer öyleyse, hiç bitmesini istemiyordu.
"Köy çok değişti!" Minato, kulaklarının yanından geçen rüzgarın üzerinden seslendi. Kakashi'nin bakışları ona çevrildi, görünen tek gözü sanki kendisiyle konuşulmasını beklemiyormuş gibi genişledi. Minato kendini tutamayarak biraz güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altı Yılın Telafisi
Fiksi PenggemarDördüncü Hokage'nin cesedi asla bulunamadı,ancak bunun ölmemiş olmasından kaynaklandığından asla şüphelenmediler. Minato Namikaze, yıkıcı Kyuubi saldırısından altı yıl sonra, büyümüş bir açıklıkta tek başına, üzerinde tek bir çizik bile olmadan uyan...