Bölüm 13 : Büyük Köpekler ve Tuhaf Yaşlı Adamlar?

128 22 15
                                    


Naruto bunun bir rüya mı yoksa kabus mu olduğundan emin değil. Aslında öyle de görünmüyor. Karanlık ve ıslak, ama kendisi pek korkmuyor. Bu onun burada olmak istediği anlamına gelmez. Kesin olarak bildiği tek şey, uykuya daldığını ve buranın pis koktuğunu kesinlikle hatırladığıdır. Naruto, bu alanı rüya görecek bir yer arayanlara kesinlikle tavsiye etmez. Ya da kabus? Yine, ikisi arasındaki çizginin nerede olduğundan veya henüz geçip geçmediğinden çok emin değil.

Naruto ayaklarına baktı. Ayak bileklerine kadar suya batmıştı ki bu biraz kötüydü.Kim bilir neler vardı bu işin içinde. İyi bir şey olmadığını söyleyecek kadar karanlıktı. Etrafına bakındı, olduğu yerde sabitlendi. Tüm alan, sonsuza dek sürecekmiş gibi görünen sonsuz bir siyahlıktı. Brüt su da aynı şekilde, durgun bir şekilde düz ve bu kokuşmuş küçük mekanın geri kalanı gibi hiç bitmiyordu. Naruto tek bir şey isteseydi buradan tek yönlü bir bilet olurdu. Ya da ona Ichiraku's'tan ömür boyu bedava ramen kazandıracak bir kupon.  Zor karar. 


Arkasında bir yerden bir çınlama geldi ve kalbi yerinden fırladı, zihni daha ne olduğunu anlayamadan bedeni kıpırdandı. Önündeki hantal yapıyı görünce daha da genişleyen geniş gözleriyle etrafında döndü. Gördüğü tüm ağaçlardan daha uzun olan çelik çubuklar, en büyük ağacın gövdesinden bile daha kalın ve bakma yarışması sırasında Pakkun'dan daha sağlam boyutlarıyla onu gölgede bırakıyordu. Altı yıllık kısa hayatında gördüğü en büyük şeydi. Metal kutuyu görünce ağzı açık kaldı. Belli belirsiz bunun bir kafes olduğunu fark etti. Çok büyük bir kafese bakıyordu.

İçinde bir çok büyük bir şey olan çok büyük bir kafes.

"Aman Tanrım." Naruto nefes aldı, karanlığın içinden bir çift kırmızı gözün açılıp ona odaklanırken neredeyse parlıyormuş gibi görünmesini izledi. Sarışının omuzları kalktı ve parmağını şeye suçlarcasına uzattı. "Suyun bu kadar pis olmasının sebebi sensin!" 

"Ne oluyor be?"  Yaratık bariz bir tahrişle homurdandı. Ses o kadar derin ve o kadar yüksekti ki suyu sallayarak Naruto'nun bacaklarına hafifçe sıçrayan ve onu ürperten dalgalar gönderdi. 

İğrenç, iğrenç, iğrenç! Yani bunların hepsi sadece  tuvalet suyu muydu ? O kafes bitişik bir banyo olacak kadar büyük görünmüyordu! Oradaki kimse için yeterince büyük değil zaten. 

O gözler tamamen devasaydı, bu yüzden gerçekten büyük bir köpek falan olmalıydı. Evet! Evet! Bu tamamen mantıklıydı! Ninken konuşabildiği ve hayvan olduğu için bu dev bir ninkendi! Gerçi daha önce hiç kırmızı gözlü bir köpek görmemişti. Bu çok havalıydı. Ama neden tuzağa düşürüldü? Ve başlangıçta neden bu kadar büyüktü? Bir dakika, bununla ilgili bir kitap okumuştu. Bir evden daha büyük olana kadar büyüyen o kırmızı köpek hakkında. Bunun gerçek bir hikayeye dayandığını fark etmemişti ama o daha altı yaşında, bu yüzden bilmediği çok şey var.

"Yani, orada banyo yok, değil mi? Yani işemen gerekti!" Naruto, suyu işaret ederken sesini biraz yükselterek açıkladı. "İşte bu yüzden çok kötü kokuyor! Dostum, bu gerçekten berbat!"

"Seni velet, benim- bekle, nasıl buradasın? "  

O şey yaklaştı ve kahretsin, turuncuydu . Kızıl köpeğin soyundan mıydı? Çünkü kırmızıyı matlaştırırsan turuncuya döner. Bu Naruto'nun en sevdiği renkti! "Sen benim aptal küçük gemimsin. Burada olmak için çok cılızsın."

"Gemi mi?" Naruto gözlerini kıstı. Köpeğe kaşlarını çattı. Bu gerçekten kafa karıştırıcı bir rüyaydı.  Bunun bir anlamı olup olmadığını merak etti. Sakura-chan, rüyanda bir şeyler görmenin bazen bir şeyleri sembolize ettiğini söyledi.  Turşuların nasıl endişeyi veya başka bir şeyi ifade edebileceği gibi. Kafeslerdeki büyük turuncu köpekler ne anlama geliyor? 

Altı Yılın TelafisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin