Bölüm 2 : Tazı'nın Suçluluğu

242 16 13
                                    

Müdahale etmesine izin verilmiyor. Bunu biliyor ama yine de vicdan azabından içi içini yiyor.

Ne kadar uzun süre seyrederse o kadar kederleniyor.Zaten ölmekte olan bir ormanda yavaş yavaş yanan bir ateş gibi.Sarışın jinchuriki'nin hayatına yönelik gerçek bir girişimde bulunulmadığı sürece,devreye girip tacizi durduracak durumda değil.Onun yerine izlemek zorunda kaldı.Neredeyse yanlış bir hamle yapmalarını umdu, böylece boğazlarına saldırmak için bir bahanesi olsun.

Bununla ilgili hayaller kuruyor. Dik dik bakmaya cüret eden her yüzü ve hakaret etmeye cüret eden her ruhu ezberledi.Onlardan intikam almak için yapabileceği her şeyi düşündü. Sağlıksız ve kaba olduğunu biliyor. Yine de başa çıkmasına yardımcı olan tek şey bu.

Öfkesi midesinin derinliklerinde kaynıyor ve sırf elleriyle yapacak bir işi olsun diye Tazı maskesini ayarlamak için uzanıyor. Naruto'nun yanında olmasına izin verilen tek yol bu. Bunun dışında Üçüncü Hokage tüm etkileşimleri yasaklamıştır.

Kakashi'nin çığlık atmak istemesine neden oluyor. Saçını yolmak ve yoluna çıkan her şeyi yok etmek. Oradaki, onun sensei'sinin mirası. Ve eğer Kakashi onunla ilgilenebilseydi uzanıp ona yardım edebilseydi, Naruto'nun hayatını çok daha iyi hale getirebilirdi. Bırakın olması gereken çocuk olsun.Çünkü bazıları dışlanmış her şeye saldırmanın uygun olduğunu düşünüyor.

Yine de Hiruzen bunu yasaklıyor. Kakashi'nin nedenini neredeyse görebilen küçük, mantıklı bir yanı var. Eğer biri Yondaime'nin kuyruklu bir canavara ev sahipliği yapan bir oğlu olduğunu öğrenirse, Naruto'nun hayatına yönelik tehditler sonsuza dek savaşmak için çok şiddetli olurdu.

Eninde sonunda ona ulaşacaklardı ve Kakashi kesinlikle tutunacağı azıcık şeyi de kaybedecekti. Minato-sensei savaşta çok önemli bir oyuncuydu.Köyler, Konoha'nın dokuz kuyruklu olduğunun gayet iyi farkında olsalar da, kimin ve nerede tutulduğuna dair hiçbir fikirleri yoktu. Bildikleri tek şey, bir çaydanlıkta ya da kılıçta mühürlenebileceğiydi.

Sanki Naruto, Kyuubi olayından önce yeterince tehlikede değilmiş gibi . İnsanlar onun kanı için dışarı çıkarlardı. Kushina'nın en başından beri hamileliğini bu kadar gizli tutmasının nedeni buydu.

Naruto birçok yönden harika. Görünüş ve kişilik olarak ebeveynlerinin bir karışımı; Ona sorarsan mükemmel bir karışım. O, denizi ve gökyüzünü yansıtan gözleri ve kör edecek kadar parlak saçları ile Kakashi'nin merhum sensei'sinin neredeyse ayna görüntüsü.

Çocuğun bazen sırıtışında ve evcilleşmemiş kahkahasında Kushina'yı da orada görebilirsiniz. Gözlerinde yaramazlık ve sertliğiyle köyün neredeyse yarısını etkileyen şakacı bir çizgisiyle gürültülü ve gürültücü biri. Naruto'nun en zeki olduğu ve Kakashi'nin sonunda nefes alabildiğini hissettiği zamanlar gibi.

Altı yaşındaki çocuğun, tıpkı Minato'nun en zor zamanlarda yaptığı gibi, incinmiş gözlerinin arkasına saklandığını görünce boğulur.

Naruto, kimsenin tahmin etmediği kadar akıllıdır. Okul ödevlerinde en iyisi değil ama zeki ve hızlı. ANBU muhafızlarından bir kereden fazla kaçmıştı. Kakashi, sarışın çocuğa yetişmek için defalarca mücadele ettiğini hâlâ hatırlayabiliyor. Çakra rezervlerini düşündüğünüzde daha da etkileyici.

Kyuubi bir yana, Naruto bir Uzumaki'dir. Klan daha önce sadece mühürleriyle değil, aynı zamanda onları birbirini hızlı bir şekilde arka arkaya korkunç derecede güçlü jutsu yapmakta ustalaştıran devasa çakra rezervleriyle biliniyordu. Naruto açıkça annesinin çakra kapasitesini miras almıştı. Altı yaşında bile, yüzeyin altında mutlak bir kullanılmamış enerji deposu vardı.

Altı Yılın TelafisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin