Bölüm 6 : Akademiye Giriş

147 18 10
                                    

Hafta sonu çok hızlı geçti, yatak odalarını birbirine bağlamak ve temizlemekle geçti. Kakashi ve Naruto çoğunlukla bunu yapmaya başlamış, evin diğer bölümleriyle uğraşmayı Minato'ya bırakmıştı, böylece kendisinin ve Kushina'nın asla deneyimleyemediği çocuk odasını sökmelerini izlemek zorunda kalmayacaktı. Naruto yardım etmeye çok istekliydi, çeşitli temizlik malzemeleriyle koşuşturuyordu, dahil olmaktan mutluluk duyuyordu. 

Ödüllendirici bir süreçti. Eve yeni bir soluk getiriyorlarmış gibi hissettiriyor, onu eski haline getiriyorlardı. Garip bir şekilde umutluydu. Minato oralarda bir yerde gömülü bir mecaz olduğundan emindi ama nerede olduğunu bilseydi bu onun için cehennem gibi olurdu. 

Kakashi, tüm sıkı çalışmasının ödülü olarak Naruto'yla tanıştırmak için köpeklerini yakınına getirmişti. Minato'nun üzerine atlamayı bitirdikten sonra zevkle oğluna dönmüşlerdi.  Naruto'nun mavi gözleri inanılmaz bir şekilde genişlemişti, onlar kuyruklarını sallayıp açık bir merakla başlarını ona doğru kaldırırken dudaklarından mutlak bir huşu ifadesi kaçtı. 

Sonunda, Kakashi artık onlara gerçekten benim köpeğim diyebileceğinden bile emin değildi. Çocuğun gittiği her yerde Naruto'yu takip ettiler. Sarışın çocuk oturma odasını geçip mutfak dolaplarının etrafından dolaşmaya karar verirse, parke zeminde peşinden koşan yedi çift pençe olacağına bahse girebilirsiniz. 

Pakkun onun peşinden koşmayan tek köpekti. Kakashi, tüm bunların ihanete uğradığını hissetmeyi çok sevimli buldu. Minato aynı duyguyu paylaşmadı. Oğlu az önce ondan çalınmıştı! Bir paket süper şarjlı chakra köpekleri tarafından!  Egosu asla düzelmeyecekti.

Geniş arka bahçeyi keşfetmek dışında pek dışarı çıkmazlardı. Kasabadan bir şeye ihtiyaçları olursa, Kakashi bir klon gönderdi ya da kendisi gitti. Katkıda bulunmak için mümkün olan her şeyi yapmak isteyerek bu şekilde yardımcı oldu. Duyusu hâlâ bu yeni hayata alışıyordu, oğlunun yaşı, kaçırdığı her şey ve Kushina'nın kaybıyla başa çıkıyordu. 

Alışmak için çok şey vardı. Kakashi bile buna hala inanamıyordu, bazen sadece duyularına bakmaktan kendini alamıyordu. Kakashi'nin kalbi hiç bu kadar dolu olmamıştı. Bazen her şeyin tersine dönmesi için bir saniyenin yeterli olduğunu biliyordu ama bu daha önce hiç böyle bir şansa sahip olmamıştı. 

Bazen kötü bir şey Kakashi'ye musallat olduktan sonra kötü bir şey gibi geldi. Bazen sebebin kendisi olup olmadığını merak ediyordu. O ortak paydaydı, değil mi? Birine yaklaştı ve aniden öleceklerdi-- babası, sonra Obito, sonra Rin ve sonra Sensei ve Kushina. 

Ama o... o geri gelecekti. Yani belki de Kakashi düşündüğü kadar lanetli değildi.

Minato'nun geri döndüğü ve hayatta olduğu haberi Konoha'da orman yangını gibi yayıldı. Kakashi gittiği her yerde bunu duydu. Saygıdeğer Dördüncü Hokage'lerinin geri döneceği düşüncesiyle insanlar çiçek açan çiçekler gibi açıldılar. 

Minato güçlüydü, nazikti ve bir liderden isteyebilecekleri her şeye sahipti. Kaybı herkesi perişan etmiş ve köye bir güvensizlik duygusu getirmişti. Güvenlikleri geri gelmiş gibi hissettiler ve umutsuzca ihtiyaç duydukları bir rahatlamayla hepsini kapladılar. Minato Namikaze mezarın ötesinden dönmüştü! Her şeyin üzerine çıktı!

Büyük Kyuubi bile hiçbir Kitsune onu durduramadı. Yıllarca yokluğundan sonra bile onlara geri dönmüştü ve onlara tekrar liderlik etmeye hazırdı. Hayal edebilecekleri her şey buydu. Altı yıl sonra bile gerçek bir mucize.

Biraz güvensizlik vardı, ama çabuk kesildi. Shikaku gerektiği gibi söylentiler yaydı ve Hokage, günlük gazetelere ve Konoha'nın sahip olduğu birkaç radyo istasyonuna sızan birkaç kamu açıklaması yaptı. Hayata dönüşünü kutlamak için yapılacak bir törenden bahsetmek, şiddetli bir gelgit dalgası gibi köyün her yerine yayıldı.

Altı Yılın TelafisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin