"Deli misin?!"Danzo olgunlaşmamış bir öfke nöbetiyle ellerini masaya vurdu. Minato'nun ifadesi değişmedi, bakışları nispeten kayıtsızdı. Dürüst olmak gerekirse, şu anda düşünceleri aslında başka yerdeydi.
Naruto'nun okulda iyi bir gün geçirdiğini umuyordu. Uchiha'nın nasıl kesinlikle köyün merkezine geri dönmesi gerektiğine dair açıklamasından sonra çocuğa övgüler yağdırmıştı. Minato daha önce plandan gerçekten şüphe duymamıştı elbette ama şimdi kesinlikle onunla tam anlamıyla gidecekti. Çünkü artık bu sadece onun fikri değildi, Naruto'nun da fikriydi.
"Son kontrol ettiğimde değildim, Danzo-sama." Minato soğukkanlı ve saygılı bir tavırla cevap verdi. Shikaku boğazını temizlerken, Hiashi Hyuga neşeli homurtusunu kibar bir öksürükle kapattı. Tsume Inuzuka bu toplantıya gelebilseydi, muhtemelen şu anda kesinlikle kaybediyor olacaktı. Komedi rahatlaması çok özlendi.
"Şahsen,bu fikri oldukça beğendim."
"Sanırım." Fugaku hemen ekledi, yüzü sakinmiş gibi görünüyordu. Kapıdan içeri girdiği andan itibaren ter içinde kalmıştı. Diğer klan başkanlarının ve en azından yaşlılardan birinin desteğini almazlarsa Minato'nun bu planı boşa gidecekti.
Sarışın önemli bir şey değilmiş gibi davranıyordu, sanki sadece hava durumundan bahsediyormuş gibi soğukkanlı davranıyordu. Fugaku bunun ötesini görebiliyordu-- aldığı sele karşı savaşmak için örülmüş çelik duvarları görebiliyordu. Sadece dayanacaklarını umabilirdi.
"Tabii ki biliyorsun ." Danzo tükürdü. "O gece birkaç ninja ve sivil Kyuubi'nin Sharingan'ın gözlerini gördü! Gergin olmakta haklıyız. Köyün iyileşmesi için onları hareket ettirmek en iyisiydi. Bunu geri alıp huzursuzluk yaratmak istemiyoruz!"
Minato bu saygısızlığı aklına not etti. Devam ederse, Minato onu kesinlikle kapıştırabilirdi. Sarışının ölümünden beri kendini beğenmiş biri olmuştu. Hiruzen gerçekten kendi iyiliği için fazla yumuşaktı.
Naruto şu anda hangi sınıfta olurdu? Yoksa öğle yemeği mi yiyiyordu? Geçen akşam ona bir resim çizmişti. Sadece onun ve Minato'nun bir resmi, konuk olarak Pakkun'un görünmesi, çünkü o Naruto'nun "tüm dünyadaki en iyi arkadaşı". Minato bir çerçeve bulana kadar buzdolabında asılıydı.
Belki bir siyah ahşap tahıl? Yoksa doğal bir kahverengi daha mı iyi olur? Belki biraz daha büyük almak da iyi olabilir. Turuncu bir kenarlık ekleyebilirler. Naruto bunu isterdi, değil mi? Elbette yapardı. Portakalı severdi.
"Evet," diye mırıldandı Minato dalgın bir şekilde, daha büyük bir çerçevenin artılarını ve eksilerini içten içe tartışırken gözlerini kısarak. "Sharingan gözleri vardı. Hatırlar mısın bilmiyorum ama ben de oradaydım."
Ardından gelen sessizlik o kadar durgundu ki iğnenin düştüğünü duyabiliyordunuz. Minato başını kaldırıp düşünce zincirinin dışına baktı ve kendisine bakan afallamış yüzlere kaşlarını kaldırdı. Fugaku ölüm fermanını yeni imzalamış gibi görünüyordu, yüzü ölümcül derecede solgundu. Minato, güven veren bir gülümsemeyle oturduğu yerde biraz doğruldu.
...Fotoğrafın etrafında turuncu kenarlıklı meşe çerçeve. Bu kesinlikle onun son seçimiydi. Özellikle Naruto'nun onu dekore etmesini sağlayabilirse, kesinlikle harika görünürdü... belki o zaman beyaz olan daha iyi olur? Daha kolay boyayabilsin diye mi? Kakashi, iş resim yapmaya geldiğinde oğlunun çok artistik olduğunu söylemişti, değil mi ?
Odadaki hava boğucuydu. Minato, ekstra hasar kontrolü yapması gereken yerleri görmek için tepkilere göz atarak, hepsinin kelimeleri işlemesini sabırla bekledi. Tabii ki Danzo dışında. Bu adam hakkında tam bir soruşturma başlatması gerekecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altı Yılın Telafisi
FanfictionDördüncü Hokage'nin cesedi asla bulunamadı,ancak bunun ölmemiş olmasından kaynaklandığından asla şüphelenmediler. Minato Namikaze, yıkıcı Kyuubi saldırısından altı yıl sonra, büyümüş bir açıklıkta tek başına, üzerinde tek bir çizik bile olmadan uyan...