Bölüm 23 : Canavar İttifakı

104 16 7
                                    


Minato haklıydı. Rasa, oğluna Tek Kuyruk'u mühürletmişti ve ritüeli gerçekleştiren büyükler bu konuda korkunç, berbat bir iş çıkardılar.

Çocuk uykuya dalmaya cesaret ederse ele geçirilir ve saldırılara devam eder. Hiç kimse ya da hiçbir şey ona fiziksel olarak dokunamaz; kuyruklu canavarın kumu görünüşe göre bir tür nihai savunmadır. Amcasının ölümünden bu yana daha da şiddetlendi; Minato kaşlarını ne kadar kaldırırsa kaldırsın Rasa ( şüpheli bir şekilde ) konuyu detaylandırmayı reddediyor. Ichibi'nin yeniden mühürlenmesi gerekiyor, yoksa serbest kalacak ve Suna'yı tamamen mahvedecek.


Minato bunun, Minato'dan sadece buraya kadar bu yolculuğu yapmasını değil aynı zamanda bu süreçte Jiraiya'ya katlanmasını istemekte haklı oldukları anlamına geldiğini düşünüyor. Belki. Şu anda oğluyla kaliteli zaman geçiriyor olabilir, muhtemelen zaten işlediği bir suç için Danzo'ya suç atıyor ve Uchiha'ya köydeki yerlerini geri veriyor olabilir. Düzen geri yükleniyor. Eğlenceli küçük Hokage şeyleri, biliyor musun?


Bunun yerine o burada. Minato şuan Allahın unuttuğu bir yerde ve oğlunun ne yaptığına dair hiçbir fikri yok. Muhtemelen sevimli ve mükemmeldi ve kelimenin tam anlamıyla Minato dışında tüm dünyadaki herkes buna tanık oluyor .

Daha da kötüsü bunun ne kadar süreceği hakkında hiçbir fikri yok ama bunun bir günlük bir anlaşma olmadığını biliyor. Önce mevcut mührünü incelemek için çocuğu yakalamak zorunda kalacaklar ki bu ona dokunmanın imkansız olduğu bir ortamda gerçekten çok zor olacak. Minato'nun bunu nasıl başaracakları hakkında hiçbir fikri yok.

Onu yakaladıktan sonra -eğer başarabilirlerse- üzerine karmaşık semboller çizmek zorunda kalacaklar ve söz konusu karmaşık sembollerdeki en ufak bir sapma her şeyi mahvedecek.

"Neden bunun için bize para ödenmiyor?" Minato bunu yüksek sesle merak etti, ancak Naruto'nun aktif olarak kaçırdığı çocukluğunun kesinlikle çok önemli parçalarını hiçbir şey telafi edemezdi. "Bunun bedelini neden bize ödemiyorsunuz? Bu hayatı tehdit ediyor gibi görünüyor. Bizim için. Ve diğer herkes için...Hayata yeni döndüm."

"Bir ittifakımız var." Rasa, bu Allah'ın unuttuğu köyü kaplayan kum kadar kuru bir ses tonuyla karşılık verdi. Suna'ya nefret yok ama aynı zamanda tüm nefret Suna'ya. Minato yalan söyleyip hasta olduğunu söylemeliydi. O zaman sadece Konoha'da kalamazdı, aynı zamanda evde de kalabilirdi. Ve sonra yalan söyleyip Naruto'nun da hasta olduğunu söyleyebilirdi ve evde birlikte kalıp kaynaşabilirlerdi.

Minato, hiçbir zaman gelmeyecek rehberliği arayan, orada olmayan bir tanrının olduğu boş bir cennete, tavana baktı. Neden tekrar Hokage olmak istedi? Babalık onun ihtiyaç duyduğu tek kariyerdi. Naruto kesinlikle bir ittifaktan daha önemliydi.

"Doğru. Elbette." Minato bir süre kendini toparladıktan sonra şüpheyle ona baktı. Jiraiya'yı tek başına göndermeliydi. Eğer bu potansiyel hayali 'Akatsuki' grubunun kim olduğunu bulmak için yıllarını zahmetli bir şekilde harcayabilirse , pekala zahmetli bir şekilde gelip iblislerin ele geçirdiği bir çocuğu yakalayabilir ve içlerindeki kötü güçleri mühürleyebilirdi.

"Peki sen... bu çocuğun nerede olduğunu biliyor musun? Veya onu nasıl yakalayacağımızı?"

Rasa yüzünü buruşturdu ve Minato en yakın duvarı bulup kafasını duvara çarpma dürtüsüne karşı direndi.

~~~~

Naruto, Gaara'nın Sasuke'nin olmayı umabileceği götlekten çok daha iyi bir arkadaş olduğuna karar verdi.

Altı Yılın TelafisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin