Naruto'ya Yamanaka klanının en iyi danışmanlarından biriyle randevu ayarlamak uzun sürmedi. Konuşmalarının ardından oğlunun farklı davranmasını bekliyordu ama o her zamanki gibiydi. Görünüşte sınırsız enerjiye sahip bir neşe topu, gülümsemeler ve parlak gözler vardı. Minato, sohbetlerinin yol açtığı iç kargaşaya rağmen, sevgisinin gözlerinden sızmasını engelleyemedi.Belki onun da birisiyle konuşması gerekir. Köye ve başkanlığını yaptığınız insanlara karşı bu kadar bastırılmış bir kızgınlığa sahip olmak muhtemelen sağlıklı değildi, değil mi? Minato, Naruto için mümkün olan en iyi baba olmayı istiyordu, hepsi bu. Açıkça hedefine ulaşmıyordu. Naruto bile... sadece bunu düşünmek bile Minato'nun ağlama isteği uyandırdı. Kendi oğlu, sevildiğini ve evlerinde birlikte kalacağını bilmiyordu. Minato kendini hasta hissetti. Kendi oğlu tüm bunların geçici olduğunu düşünmüştü. Ve Minato farkına bile varmamıştı!
Bugün işe gitmek istemiyordu. Eğer Minato istediğini yapabilseydi evinde, Naruto'yla birlikte masada resim yapıyor olurdu. Oğlu tüm zamanını hak etti. Minato, Naruto'nun hayatındaki altı önemli yılı kaçırmıştı ve eğer yardımı olacaksa bir dakika daha kaçırmaya niyeti yoktu. Eğer Naruto önceki gün onların konuşmasından rahatsız olmuş olsaydı, rahatsız edilmemek için onları eve tıkmakta tereddüt etmezdi.
Sadece Naruto'nun iyimser direnci ve ısrarı sayesinde 'Okula gitmeliyim ki öğrenip senin gibi süper havalı bir ninja olabileyim, buna inan!' Bu Minato'nun onu Akademi'ye götürmesini sağladı. Onu sadece okula göndermek yerine savaşa göndermek gibi geldi. Onun peşinden koşmak, ona kocaman sarılmak ve ikisi de kendilerini daha iyi hissedene kadar ağlamak istemişti.
"Kazekage buluşmak mı istiyor?" Minato, sesinin perdesinin yükselmesini engellemek için çabaladı. Kakashi maskesinin ardından sessizce homurdandı ve Minato'nun yeniden canlandığını onaylamak için seyahat eden Suna temsilcisinin kendisine sert bir bakış atmasını sağladı. Dönüş haberi Yaprak'ta uzun süre sınırlı kalmamıştı. Haber çok geçmeden kapılardan geçip gitmiş, heyecanlı şinobilerin, gezginlerin ve tüccarların ağızlarından yayılıyordu. Müttefiklerinin onunla görüşmek istemesi mantıklıydı ama bu, bunun uygunsuz bir zaman olduğu anlamına gelmiyordu.
"Evet, Lord Hokage. Mümkün olan en kısa sürede sizinle görüşme talep ediyor. Kum Köyü'nde... gerginlikler var ve bu da onu uzun süreliğine terk etmekten alıkoyuyor. En büyük özürlerini gönderiyor ama size yalvarıyor: Kısa bir yolculuk yapmayı düşün ki seni kendi gözleriyle görebilsin ve köylerimiz arasındaki anlaşmanın geleceğini daha detaylı tartışabilsin." Büyükelçi düz bir dille söyledi. Minato işinde harika olduğunu itiraf etmek zorunda kaldı. Bu Suna için harika bir şeydi ama adamın onu etkileme girişimlerinin bir nevi işe yaradığını düşünürsek onun için berbattı.
Onların da bir yerlerde elçileri var mıydı? Minato muhtemelen bunu öğrenmeli. Danzo'nun müdahalesi ve Naruto'nun sevimliliği nedeniyle diğer köylerle iletişim kuramayacak kadar dikkatinin dağılması onun hatası değil! Yurtiçi terörizm ve "sevgili" köyünün yokluğunda oğluna sözlü, fiziksel ve psikolojik tacizde bulunması aklındaki son şeydi.
"Doğru, evet. Elbette. Biliyor musun...Neden buraya yolculuk edemiyor? Mümkün olan en kısa sürede Lord Rasa'yla yeniden tanışmayı çok isterim, ama Yaprak'ın hâlâ benim durumuma alışmaya çalıştığını anlamalısın. Daha yeni döndüm ve yetişmem gereken çok şey var."
Minato en iyi gülümsemesini sergiledi ve Naruto'nun gününün nasıl geçtiğini merak ederek konuşmasını biraz resmi tutmaya çalıştı. Oğlunun okulda eğlenceli bir gün geçirmesini umuyordu. Çerçeveletmesi için eve başka bir çizim getirip getirmeyeceğini merak etti. Ne kadar küçük bir sanatçı. Minato bunu Kushina'dan aldığından oldukça emindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altı Yılın Telafisi
FanfictionDördüncü Hokage'nin cesedi asla bulunamadı,ancak bunun ölmemiş olmasından kaynaklandığından asla şüphelenmediler. Minato Namikaze, yıkıcı Kyuubi saldırısından altı yıl sonra, büyümüş bir açıklıkta tek başına, üzerinde tek bir çizik bile olmadan uyan...