Pekâlâ. Bu, şuan sadece iğrenç ve gereksiz bir hale geliyor."Dostum. Bu çok iğrenç." Naruto tatsız bir şekilde ona doğru sürünen turuncu çişe baktı, onunla arasına biraz mesafe koymak için kirli suda geri geri gitti. Kırmızı gözler onu kalın metal parmaklıkların arkasından sinirli sinirli izliyordu. Naruto yargılandığından oldukça emindi, bu yüzden arkasını döndü. Kendiliğinden işeyen o değildi.
"Çişin o renkte olması gerektiğini düşünmüyorum."
"Yine buradasın." Dev köpek homurdandı. Bugün Naruto'ya daha az hakaret edecekmiş gibi görünüyordu ki bu çok hoştu. Naruto hala o kafesin yakınına gitmiyordu. Çiş muhtemelen orada daha yoğundu ve köpek ona yaklaştığında ona vurmaya çalıştı. Suda durmak zorunda kalması zaten yeterince kötüydü. "Yine neden buradasın?"
"Bu sorunun cevabını nereden bileyim ki? Altı yaşındayım." Naruto tek kaşını kaldırdı. Köpek bir an tartışacakmış gibi göründü, sonra içini çekti ve Naruto'yu neredeyse geriye doğru devirecek kadar güçlü bir sıcak nefes dalgası gönderdi. Su dalgalandı, sonuç olarak çiş yaklaştı. Naruto hemen geri adım attı ve burnunu çok fazla buruşturmamaya çalıştı. Bu adamın da dişlerini fırçalaması gerekiyordu. "Cidden dostum, bunun sağlıklı olduğunu düşünmüyorum. Neden bu kadar çok işiyorsun? Burada ne içiyorsun? Bir dakika, buna cevap verme."
"Çiş değil. Sana bunu zaten söyledim, seni küçük sıçan."
Oh, yani hakaretler olacaktı. Bu kabaydı. Ayrıca, Naruto'nun hatırlayabildiği şeyin çiş olmadığını asla söylememişti. Ama bunu köpeğe söylemeyecek. Bunun onu on kat daha sinirlendireceğine dair gizli bir şüphesi var.
"Git buradan. Seni öldürürüm."
Naruto, bu yerdeki birçok sağlık kuralı ihlali nedeniyle zaten yakında öleceğini belirtmek istedi ama bunun harika bir fikir olmadığına karar verdi. Sonsuza kadar sürecekmiş gibi görünen uçsuz bucaksız karanlığı içine çekerek etrafına bakındı. Su, göz alabildiğine kirli görünüyordu, bu da bu köpeğin uzun süredir burada sıkışıp kaldığını ima ediyordu. Bağlam ipuçları, insanlar, bağlam ipuçları. Douchebag olduğu için miydi? Kötü insanlar hapse girdi. Naruto, hapishanenin neden rüyasında olduğundan emin değildi, hepsi bu.
Köpek, bir şekilde tam olarak ne kadar sinirlendiğini ifade etmeyi başaran bir şekilde onu gözlemledi. Aslında Naruto'nun köpeklerin sahip olduğunu hatırlamadığı göz bebekleri için yarıkları vardı, ancak kulakları bir kedi olamayacak kadar uzun. Belki büyüyünce gözbebekleri uzamıştır? Bu mantıklı. Tıpkı bebeklerin tombul olarak başladıkları ama uzadıkça uzuvlarının inceldiği ve yüzlerinin de aynı olduğu gibi. Naruto şimdi yüzünün yuvarlak olduğunu biliyor ama babası gibi büyüdüğünde daha kare olacak.
Bu, bu adamın ultra-yaşlı olduğu anlamına gelir. Başka türlü bu kadar uzamasına imkan yoktu. Kafes onunla büyüyor mu? Yoksa her zaman bu kadar büyük müydü ve o sadece içine mi girdi? O gerçekten çok iri. Naruto gerçekten burnuna dokunmak istiyor, ama deneseydi muhtemelen onu yerdi.
"...peki, şimdi ne olacak?" diye sordu. Köpek onunla alay etti. "Hey! Kabalaşma. Bugün çılgın bir gündü, biliyorsun. Birisi Uchiha'nın eski yerleşkesine saldırdı-- buna inanabiliyor musun? Sanki, evleri falan havaya uçurdular! Şimdi babam üzgün ve polis gücü yapamaz. Köyün merkezine geri taşınmayacağız. Yarın güneş yükselip ANBU'nun yeri araması bittiğinde oraya bakacağız."
Köpek yine bu sefer daha yüksek sesle kıkırdadı. Hiçbir şekilde, şekilde veya biçimde yardımcı olmaz. Naruto içini çekti, keşke oturabilseydim. Keşke suyun üzerinde durmanıza izin veren o harika ninja gücünü bilseydi. Kashi'nin daha önce onu küvet suyuna basmak için kullandığını görmüştü. Harika bir numaraydı ve Naruto bunun için onu büyük ölçüde alkışlamıştı. Ona havalı olduğunu ve harika bir iş çıkardığını hatırlatmak için olumlu bir onaylama. Naruto onun izinden gitmek istiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altı Yılın Telafisi
FanfictionDördüncü Hokage'nin cesedi asla bulunamadı,ancak bunun ölmemiş olmasından kaynaklandığından asla şüphelenmediler. Minato Namikaze, yıkıcı Kyuubi saldırısından altı yıl sonra, büyümüş bir açıklıkta tek başına, üzerinde tek bir çizik bile olmadan uyan...