Bölüm 4 : Konsey Kararı

175 18 21
                                    

Naruto rüya gördüğüne karar verir. O olmalı. Bunun mantıklı başka bir açıklaması yok. Minato, Naruto'nun gölgesiyle--Kakashi'yi kast ediyor-- alçak bir tonda, sanki onu rahatsız etmek istemiyormuş gibi konuşuyor, mümkün olan en rahatlatıcı şekilde elini sırtında aşağı yukarı ovuşturuyor. Naruto, birinin ona yaptığı en iyi şey olduğunu düşünüyor.

Naruto burnunu çekmeyi ve hıçkırmayı durduramaz, sonunda kim bilir ne kadar süre sonra ağlamayı kesebilir. Sürekli topun düşmesini bekliyor. Bu adamın onu yere atması ve umut etmeye cüret ettiği için yüzüne gülmesi ya da gerçekten böyle bir şeye layık olduğunu düşünme cüretini göstermesi. Naruto, kulaklarının yanından geçen alay hareketlerini neredeyse duyabiliyor. Adamı sımsıkı tutar, bekler.

Hala olmadı. Giderek daha fazla zaman geçer ve adam onu ​​hâlâ tutar, onu sever . Naruto daha önce hiç sevildiğini hissetmemişti. Güzel ve sıcak hissettiriyor ve asla bitmesini istemiyor. Saniyeler akıp gidiyor ve o hâlâ tutuluyor. Hâlâ mırıldanılıyor ve babası ona sahip olduğu için ne kadar mutlu olduğu söylüyor.

Naruto buna inanamıyor. Cesaret ederse her şeyin biteceğinden korkarak geri çekilmeyi reddediyor. Yüzünü babasının omzuna dayamış, tüm yüzünü içine çekiyor ve nasıl nefes alacağını hatırlamaya çalışıyor.Bunun gerçek olup olmadığını bilmiyor ama her iki şekilde de hayatının en güzel günü. Bu bir hile olsa bile.

Minato, Naruto'nun küçük dairesine neredeyse maskelenmemiş bir hoşnutsuzluk ve dehşetle bakar. Oğlunun burada yaşadığı gerçeğini güçlükle sindirebiliyor. Burası bir çocuğun yeri değil!

Ahşap zeminler çatlamış ve aşınmış, kenarlarında soyulma olmuş ve su hasarı nedeniyle eğrilmişti. Görünür küf oluşumu ve parçalar halinde dökülen sıva var. Tavandaki lekelerin ne olduğunu bilmek bile istemiyor. Bayat ramen ve küf kokuyor ve pencerede bant ve bir parça kartonla kaplı bir delik var.

Yer, alabildiğin kadar sağlıklı olmaktan uzak. Minato buna dayanamıyor, kalbi rahatsız bir şekilde sıkışıyor. Oğlunun üzerindeki tutuşunu asgari düzeyde sıkılaştırır. Naruto, hakkında söyleyecek bir şeyi varsa, bir daha asla bu yere adım atmayacak. Artık bir inçten daha kalın görünmeyen pis bir şilte üzerinde uyumak yok. Gerçek bir evi olacak .

"İhtiyacı olanı almama yardım et. Burada gereğinden fazla kalmak istemiyorum." diye sordu Minato, gözleri etrafta gezinerek. Minato'nun kesinlikle çerçeveleyeceği birkaç çizim duvara asılmıştır ve buzdolabının yanında bir takvim asılıdır ki bu, Minato'nun biraz modası geçmiş standartlarına göre bile eskidir. Kakashi, bacağındaki keselerin birinden bir mühür parşömeni çıkararak başını salladı.

"Anladın, Sensei." Kakashi etrafına bakındı. Naruto'nun dairesi her zaman burnunu buruşturmuştu ama ANBU maskesi takılı olmadığında durum daha da kötüydü. Onu bir daha görmemek onu mutlu ederdi.

"Seni uyarmalıyım, fazla bir şeyi yok."

"Şimdilik." Minato'nun gülümsemesi neden bu kadar tehditkar görünüyordu? Kakashi, onun tekrar ilgilenmesine sahip olduğu için çok mutluydu.

Naruto'nun eşyalarını toplamak uzun sürmedi. Kakashi'nin ona aldığı birkaç pelüş oyuncağı ve bir gece içkisi vardı. Sahip olduğu giysi yığını, tam bir çamaşır yükü olarak kabul edilemeyecek kadar küçüktür. Minato ona küçümseyici bir bakış attı ve çocuğa her şeyden daha fazlasını vereceğine yemin etti. Daha fazla oyuncak, giysi ve akademi malzemeleri.

Kakashi'nin sürüklediği hurda defter ve küt kalemler ucuzdur ve uzunluklarının yarısına kadar keskinleştirilmiştir, silgiler uçlarına kadar kullanılmıştır. Minato, Kakashi'nin küçük bir kurbağa cüzdanını yığının üzerine fırlatmasını izleyerek zihinsel olarak her şeyi değerlendirdi. Bu manzara karşısında gülümsemeden edemedi. Belki oğlu kurbağalara düşkündü ya da belki de bu sadece öğrencisinin işiydi.

Altı Yılın TelafisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin