Naruto animesini kendi kurguma dayanarak yeni bir hikaye olarak yazıyorum. Benzerliklerin olduğu kadar farklılarda olabilir. O yüzden şimdiden hepinize iyi okumalar.
( Uzumaki Naruto )"Yaşadığı Konaha köyüne 10 sene evvel 9 kuyruklu bir tilki yani kyubi'nin saldırması sonucu hem annesini hemde babasını kaybetmiştir. Kyubi'yi Naruto'nun içine mühürleyerek durdurmuşlardır. Naruto doğduğu gün hem annesini hemde babasının kaybettiği için hiçbir zaman anne ve baba sevgisi alamadı. Bunun üzerine Konaha köyünde yaşayan herkes Naruto'ya canavar gözüyle bakıp dışlarlar. Naruto'nun tek amacı hokage olup kendini diğer insanlara kanıtlamaktır."
( Uchiha Sasuke )
"Konaha köyüne 10 sene evvel 9 kuyruklu tilki yani kyubinin saldırması sonucu bütün klanı kyubi tarafından katledilmiştir. Aynı Naruto gibi hiçbir zaman anne ve baba sevgisi alamamıştır. Kyubi Naruto'nun içinde mühürlü olduğu için Naruto'ya derin bir nefret besler. Abisi Itachi ise köy haini ilan edildiği için Konaha köyünden sürgün edilmiştir. Konaha köyünün Uchiha klanından sadece Uchiha Sasuke kalmıştır."
( Haruno Sakura )
"Haruno klanı özel çiçekli saldırıları ile meşhurdur. Ancak 10 sene evvel köye saldıran 9 kuyruklu tilki yani kyubi tarafından Haruno klanının özel saldırılarının geliştirildiği laboratuvarı yerle bir olduğu için Haruno klanı'nın artık hiçbir işe yaramayan klan olarak adlandırılmaya başladı. Sakura ise bu duruma son vermek için elinden geleni yapıp Haruno klanını tekrar eski gücüne kavuşturmayı istiyor."
( Hatake Kakashi )"3.Hokage Sarutobi Hiruzen tarafından 7.takımın başına Hatake Kakashi atanmıştır. Bu zamana kadar hiçbir öğrenci Kakashi'nin takımına katılamamıştır."
Karakterler böyleydi şimdi hikayeye geçelim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto ( Takım 7 )
FanfictionAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura aynı takımdadırlar. Kakahsi sensei'lerinin önderliğinde Konaha köyünün 7.takımını oluştururlar. Ama bu takımda her kişinin farklı amaçları olmasından dolayı ileride büyük sorunlar ile karşıl...