Turnuva aşaması için hâla 1 hafta vardı. Naruto'nun en son ki garip davranışları Kakashi'yi endişelendirdiği için Naruto'yu kontrol etmek istedi.
Naruto'dan :
Kakashi sensei bütün dikkatini bana vererek baştan aşağıya beni inceliyordu. Uzun bir incelemenin ardından üzerimden birkaç tane taş çıkarttı.
Merakla "Bunlar ne böyle sensei ?" diye sordum.
Sensei kötü bir yüz ifadesi ile "Bunlar çakra taşları" dedi.
Kafam karışmış bir şekilde "Çakra taşları mı ?" diye sordum.
Sensei "Evet , eğer bu çakra taşları senin üzerinde aktif hale gelirse içinde ki Kyubi rahat bir şekilde mührü kırarak dışarı çıkabilir" dedi.
Korkulu dolu bir yüz ifadesi ile "Bana bunu kim yapmış olabilir ?" diye sordum.
Sensei'de aynı ifade ile "Kim olduğunu bilmiyorum ama o kişi her kim ise Konaha'yı yerle bir etmek istiyor" dedi.
Kakashi sensei'nin söyledikleri beni oldukça endişlendirmişti. Bana bu çakra taşlarını kim koymuş olabilir ki ? Bunca zaman çoğu insanla temas ettim. O yüzden bu çakra taşlarını kimin koyduğunu asla öğrenmeyeceğim.
Karin'den :
Çakramı gizleyerek Kakashi denen adamı ve Naruto'yu izliyordum. Algı tipi bir ninja yolunda ilerlediğim için benim çakramı sezmeleri mümkün değildi. Bu yüzden gizlice Kakashi'nin ne yaptığını izliyordum. Anladığım kadarıyla yerleştirdiğim çakra taşlarını çıkarıyordu. Bu durumu hemen Oruchimaru-sama'ya bildirsem iyi olur.
Tam gizlice oradan ayrılacağım zaman karşımda Sakura'yı görünce ne yapacağımı bilemedim.
Sakura "Senin ne işin var burada ?" diye sordu. Bu durumda Kakashi ve Naruto'da beni farkettiği için iyice panik olmuştum. Bu yüzden hızlıca oradan kaçmaya başladım.
Kaçarken arkamdan Kakashi'nin sesini duydum. "Sakura yakala onu" diyordu. Böyle söyleyince Sakura'da beni yakalamak için peşimden koşmaya başladı.
Sakura'dan :
Neler olduğunu anlamadım. Ama sanırım bu kız kötü bir şeyler çeviriyor. Zaten ilk gördüğümde de bu kıza hiç ısınamamıştım. Onu acilen yakalamam gerekiyor.
Uzun bir kovalamacanın ardından ormana doğru kaçtı. Ama ben ısrarla peşinden gitmeye devam ettiğim için en sonunda kaçmaktan vazgeçip bana doğru dönüp saldırı pozizyonu aldı. Bende bu anı bekliyorum. Turnuvalar başlamadan önce onunla dövüşüp gücünü test etmek iyi olurdu.
Karin gözlüklerini düzelterek "Sakura iyiliğin için benim peşimi bıraksan iyi olur" dedi.
Alaycı bir kahkaha atarak "Başka bir isteğin var mı canım ?" diye sordum.
"Madem öyle bana savaşmaktan başka bir seçenek bırakmadın" dedi ve kunaisini çıkarıp üzerime doğru koşmaya başladı. Bende aynı şekilde kunaimi çıkarıp Karin'e doğru koşmaya başladım.
Kunai ile savaşarak sanki birbirimizin gücünü tartıyorduk. Kunaim ile yaptığım art arda saldırılar ile Karin'in gözlüğünün düşmesini sağladım. Bu durumu fırsat bilerek son darbeyi indirmeye çalıştım ama Karin kunaisi ile birlikte hiç beklemediğim bir yerden saldırdığı için hazırlıksız yakalandım. İkimiz de darbelerden kaçabilmek için saçlarımızı feda etmek zorunda kaldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto ( Takım 7 )
FanfictionAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura aynı takımdadırlar. Kakahsi sensei'lerinin önderliğinde Konaha köyünün 7.takımını oluştururlar. Ama bu takımda her kişinin farklı amaçları olmasından dolayı ileride büyük sorunlar ile karşıl...