Naruto'nun köyden kaçışının , Sasuke'nin köyü terk etmesinin ve Sakura'nın kaçırılmasının ardından tam tamına 5 yıl geçti. Bu süre zarfında Konaha Köyünün yeni hokagesi Danzo oldu. Danzo'nun Hokage olmasıyla birlikte Konaha'nın gücü iyice artmıştı. Böyle olunca diğer uluslarda Konaha ile düşman olmak yerine daha çok dost olma yolundaydı. Danzo ise bu dostluğu bozmamak için Sunagakure köyünün Sakura'yı kaçırmasını görmezden geldi. Daha doğrusu Sakura'yı Sunagakure'ye hediye olarak verdi. Ama tabiki bu durumu kimseye açıklamamıştı. Artık Sakura Sunagakure'nin bir ninjası olarak hayatına decam edecekti.
Sasuke ise abisi İtachi'den intikam almak için bu 5 yıl boyunca Oruchimaru ile birlikte sıkı bir şekilde çalışıyordu. Ama Oruchimaru'nun başka planları olduğundan bihaberdi.
Naruto ise artık resmi olarak Akatsuki örgütünün üyesi olmuştu. 5 yıl boyunca babası Minato ile birlikte Akatsukiyi yönetiyordu. Akatsuki örgütü sadece 6 üyeden oluşmasına rağmen diğer 5 ulusa oldukça korku salmıştı. Bu üyeler ;
Oluşuyordu. Bu 6 kişininde tek bir amacı vardı. Diğer 5 ulusu tek bir ulus olarak toplamak ve herkesin barış içinde yaşamasını sağlamaktır. Tabi bu o kadar kolay olacak bir şey değil ama yine de ellerinden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyorlardı.
Naruto'dan :
Her zaman ki gibi yatağımda mışıl mışıl uyurken , yine aynı şekilde kafama yastık yiyerek uyandım.
Deidara "Uyan lan artık hmm" dedi ve beni yastıkla boğmaya başladı.
Çaresizce "Ne-nefes..." dedim ama Deidara beni boğmaya devam ediyordu. Birkaç dakikalık boğuşmanın ardından Deidara'dan kurtulmayı başarmıştım.
Bunun üzerine hemen Sasori'nin arkasına saklanıp "Sasori ağabey kurtar beni şu manyaktan" dedim.
Sasori "Tabi ki kurtarırım" dedi ve tam Deidara'ya doğru giderken bir anda arkamda belirdi.
Kahkaha atarak "Yakaldım Deidara şimdi daha güzel boğabilirsin" dedi.
Şok içinde "Seni sahtekar !" dedim. Bunun üzerine Sasori ve Deidara beni boğmaya ve gıdıklamaya başladılar. Tikim olduğunu bildikleri için beni hep ceza olarak gıdıklıyorlardı. Bu sefer yolun sonuna geldiğimi düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto ( Takım 7 )
FanfictionAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura aynı takımdadırlar. Kakahsi sensei'lerinin önderliğinde Konaha köyünün 7.takımını oluştururlar. Ama bu takımda her kişinin farklı amaçları olmasından dolayı ileride büyük sorunlar ile karşıl...