Bölüm 18 : Büyük Savaşın Habercisi

213 21 44
                                    

Sakura'nın Akatsuki'de saklandığını öğrenen Gaara hemen köydeki bütün ninjaları topalayıp bir savaş düzeni oluşturdu. Minato ise Akatsuki'de olan haini bulmuştu. Bu durumu bir an önce diğer üyelere haber vermek için yola koyuldu.

Naruto'dan :

Akatsuki'de herkes ayrı bir yere dağılmıştı. Bu yüzden Akatsuki'de sadece Sasuke , Sakura ve ben kalmıştık. Sasuke'yi hazırlık yaparken görünce merakla yanına doğru gittim.

"Bir yere mi gidiyorsun Sasuke ?" diye sordum.

Sasuke "Bir işim var. Onu halledip geleceğim." dedi.

"Ne işi ?" diye sordum.

Sasuke göz kırparak "Özel iş" dedi ve Akatsuki'den ayrıldı. Özel iş derken acaba ne demek istedi ? Konu Sasuke olunca ondan her şeyi beklerim. O yüzden o özel işin ne olduğunu tahmin edemiyorum.

Sasuke Akatsuki'den ayrıldığı için geriye sadece ben ve Sakura kalmıştık. Canım sıkıldığı için Sakura'nın yanına gidip ne yaptığına bakıyordum. Sakura'yı etrafı toplarken görünce bâya şaşırmıştım.

"Ne yapıyorsun Sakura-chan ?" diye sordum. Sakura'nın kafası bana yavaş yavaş dönmeye başladı. Ortamda ki sessizlik beni iyice geriyordu. Sakura'nın kafası tamamen dönünce yüz ifadesini görebilmiştim.

 Sakura'nın kafası tamamen dönünce yüz ifadesini görebilmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hiç arkadaş canlısı bakmıyordu. Bu beni bâya korkutmuştu...

Yutkunarak "İyi misin Sakura-chan ?" diye sordum.

Sakura öfkeli bir şekilde "Bu etraf bu kadar dağınıkken nasıl iyi olabilirim ?" diye sordu. Sakura böyle söyleyince etrafa baktım. Hakikaten de etraf baya dağınıktı. Bunu daha şimdi farkedebilmem oldukça manidardı...

Ukalaca bir tavırla "Akatsuki'ye daha bit kadın eli değmediği için şuan etraf bu kadar dağınık , sen şimdi her yeri düzeltirsin" dedim. Bunun üzerine suratıma güçlü bir yumruk yedim. Nasıl olduğunu bilmiyorum ama bir anda kendimi duvarda buldum. Cidden Sakura'nın yumrukları bâya can yakıyordu.

Sakura öfkesini devam ettirerek "Sizin eliniz yok mu ? Siz neden bu zamana kadar etrafı toplamadınız ?" diye sordu. Ama bu soruya verecek cevabım yoktu. Aslında verecek bir cevabım vardı... Ama o cevabı verirsem bu sefer Sakura beni öldürene kadar yumruklardı. Hazır baş başa kalmışken beni kurtaracak kimse de olmadığı için söylediklerime dikkat etsem iyi olur.

"Eee istersen beraber burayı toplaya-" cümlenin devamını getiremeden , Sakura sinirli bir şekidle "Tabi beraber toplayacaz !!!" dedi ve yakamdan tutup iş yaptırmak için beni zorla yanına aldı. Resmen kaçak işçi çalıştırıyordu.

Sakura "Diğer üyeler gelene kadar buraları tertemiz yapacağız" dedi. Ve birlikte Akatsuki'yi düzenlemeye başladık. Ama tabi ki bunu kendi isteğimle , kendi gönül rızamla yapıyordum. Asla Sakura'nın baskısı altında değildim. YERSEN...

Naruto ( Takım 7 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin