Kushina'nın ortaya çıkışı Minato hariç herkesi , özellikle Kurama ve Naruto'yu ciddi derecede şoka uğratmıştı.
Minato'dan :
Karımı yeniden karşımda gördüğüm için içimi hem hüzün hemde büyük bir sevinç kaplamıştı. Seni ne kadar çok özlediğimi şimdi daha iyi anlıyorum Kushina...
Kurama hâla yaşadığı şoku atlatamayarak "Senin öldüğünü... Daha doğrusu öldürdüğümü sanıyordum Kushina" dedi.
Kushina gülerek "Ölüyüm zaten" dedi.
Kurama şaşkınlığına devam ederek "O zaman nasıl şuan karşımda kanlı canlı durabiliyorsun ?" diye sordu.
Kushina "Seni Naruto'nun içinde tuttuğumuz mühürde kendi çakramı kullanmıştım. İleride bir gün Naruto'nun bu mührü kaldıracağını tahmin ettiğim için olabilecek herhangi bir felakete karşın önlem alabilmek için kısa süreliğine tekrar dünyaya gelmeyi planlamıştım. Ama planım tahmin ettiğimden biraz farklı gerçekleşti. Ben seni tekrar mühürleyeceğimi sanarken... Bakıyorum da mühürlemem gereken şey karşımızda duran şu koca rakun gibi gözüküyor." dedi.
Kurama "Ama onu mühürlemek sandığın kadar kolay değil Kushina" dedi.
Kushina göğüsünü gererek "O zaman izle ve gör Kurama , ben bir Uzumaki'yim beni hafife alma" dedi. Oğlumun kime çektiğini şimdi daha iyi anlıyorum.
Kushina Shakaku'ya doğru hızlıca koşmaya başladı. Anlaşılan tahmin ettiğim saldırıyı yaparak Shakaku'yu kolayca mühürleyecek.
Shakaku "Beni sen mi durduracaksın ? Güldürme beni" dedi.
Kushina "Al o zaman bunu aptal rakun" dedi ve vücundan çıkan çok sayıda büyük zincirleri Shakaku'ya doğru göndermeye başaldı.
Bu zincire saplanan kişilerin çakraları çok kısa sürede biter ve hareket edemeyecek duruma düşerler. Bu yüzden Shakaku'yu kolayca mühürlemek için Kushina'nın çakra zincirlerinden başka iyi bir seçenek düşünemiyorum.
Shakaku çok güçlü olabilir ama hantallığı yüzünden hızlı hareket edemiyordu. Bu yüzden Kushina'nın çakra zincirleri art arda Shakaku'ya saplanmaya başladı. Ve kısa süre içinde Shakaku'nun büyük miktarda çakrası yok oldu. Zaten zor hareket ediyordu. Şimdi ise hiç hareket edemiyor.
Shakaku'nun hareket edemeyişini fırsat bilerek , Kushina ile birlikte hızlıca Shakaku'yu mühürleme işlemine başladık. Birkaç dakikanın ardından Shakaku'yu mühürlemeyi başardık. Mühürlemenin ardından ortaya tekrar Sunagakure köyünün Kazekage'si Gaara'nın vücudu ortaya çıktı. Ama Kushina'nın çakra zincirlerinden etkilenmiş olacak ki , hareket edecek gücü kendinde bulamıyordu. Konuşmakta bile bazen zorlanıyordu.
Etrafta ki Sunagakure köyünün ninjaları Kazekage'leri olan Gaara'nın hareket bile edemediğini görünce savaşmaktan vaz geçip geri çekildiler. Böylelikle büyük savaş sona ermişti. Şimdi ise kalan bu kısa sürede ailecek özlem gidermemiz gerekiyordu. Çünkü tahminlerime göre Kushina az sonra yok olacaktı. Bu yüzden birlikte Kurama'nın yanına doğru gitmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto ( Takım 7 )
FanfictionAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura aynı takımdadırlar. Kakahsi sensei'lerinin önderliğinde Konaha köyünün 7.takımını oluştururlar. Ama bu takımda her kişinin farklı amaçları olmasından dolayı ileride büyük sorunlar ile karşıl...