Bölüm 19 : Kurtarıcı Melek

218 20 22
                                    

Gaara topladığı yüzlerce ninja ile Akatsuki'ye doğru yaklaşıyordu. Bu durum en çok Hidan'ın işine geldiği için silahını kuşanıp Gaara'ın ninja ordusuna katıldı. Büyük savaş başlıyordu...

Sakura'dan :

Karşımda Gaara'yı görünce ne yapacağımı bilemedim. Eğer Gaara'da gerçekten de ileri düzeyde şizofrenisi varsa... Beni ikna ederek değil de , zorla Sunagakure köyüne götüreceğini tahmin ediyorum.

Ama tabi ki Naruto ve Sasuke'nin böyle şeye seyirci kalacaklarını sanmıyorum. Gaara'nın beni zorla Sunagakure köyüne götürmesine asla müsade etmezler. Bu yüzden Akatsuki'de ki üyelerle birlikte canları pahasına savaşacaklar.

Gaara'yı 5 yıl boyunca çok iyi tanıma fırsatı buldum. Bu süre zarfında Gaara'nın Kazekage olmak için verdiği bütün emeği kendi gözlerimle gördüm. Bizimle yaşıt olmamıza rağmen , aradan geçen 5 yıl süre boyunca inanılmaz güçlendi. Ve sonunda Kazekage olmayı başardı. Yani Gaara ile düşman olmak oldukça tehlikeli bir durumdu.

Bu tehlikeli duruma Naruto'yu , Sasuke'yi ve Akatsuki'de ki diğer üyeleri sokmaya hakkım yok. Zaten 5 yıl boyunca aynı köyde yaşadığım ninjalara karşı savaşmak... Benim için çok zor olurdu. Savaşsam bile bütün gücümü vererek savaşamazdım.

Bu yüzden hepimiz için en hayırlısı benim Sunagakure köyüne geri dönmemdi.

Minato "Hazırlıklı olun az sonra büyük bir savaş başlayacak. Herkes çok dikkatli olsun" dedi. Ve herkes silahlarını kuşanarak az sonra olacak olan savaş için hazırlanmaya başladı.

Yutkundum ve tiz bir ses tonuyla "Savaşarak hiçbir yere varamayız. Bu benim meselem ve sizin bu mesele yüzünden zarar görmesini istemiyorum." dedim.

Minato şüpheci bir bakış atarak "Yani ne demek istiyorsun !" diye sordu.

"Demek istediğim ben Sunagakure köyüne geri döneceğim. Ve böylelikle savaşmak zorunda kalmayacağız." dedim.

Minato "Seni asla gitmek istemediğin bir yere göndermeyeceğiz. Bu sadece benim fikrim değil , Akatsuki'de ki herkesin fikridir." dedi. Bunun üzerine Akatsuki'de ki herkese baktım. Hepside Minato'nun dediğini onaylıyordu. Tam bu sırada Naruto önümde belirdi.

Naruto'nun yüz ifadesi oldukça ciddiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Naruto'nun yüz ifadesi oldukça ciddiydi. Hiç benim tanıdığım güler yüzlü Naruto'ya benzemiyordu. İlk defa Naruto'yu böyle görüyordum.

Naruto "Yaşadığım süre boyunca kimse seni istemediğin bir yere zorla götüremez. Buna müsade etmem. Sonucunda seninle savaşmak zorunsa kalsam bile... Yine de seni Gaara'nın yanına göndermeyeceğim !!!" dedi. Bunun üzerine diğer herkes Naruto'nun dediği cümleyi destekledi.

Gözümden bir göz yaşı... Daha doğrusu mutluluk göz yaşı geldi. Çünkü daha dün tanıştığım insanlar bile beni korumak için canını ortaya koyarak savaşmaya hazırlardı. İşte sırf bu yüzden bu insanların benim yüzümden zarar görmelerini istemiyorum. Ben kararımı verdim.

Naruto ( Takım 7 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin