Bölüm 17 : Saplantı

227 22 8
                                    

Sakura'nın akşamın geç bir saatinde Akatsuki'ye gelmesi hem Minato'yu hem Sasuke'yi hemde Naruto'yu oldukça şaşırtmıştır.

Naruto'dan :

Sakura nefes nefese bir şekilde Akatsuki'nin girişinde duruyordu. Sakura'nın yüzünde ki moral bozukluğunu görmemek için insanın kör olması lazımdı. Anlaşılan Sunagakure köyünde bazı işler yolunda gitmemiş.

Babam Sakura'nın nefes nefese kaldığını görünce hemen içeri alıp su ikram etti. Aradan birkaç dakika geçince Sakura eski haline dönmüştü.

Sakura "Teşekkür ederim" dedi.

Babam "Rica ederim. Ama nefes nefese kaldığına göre sanki bir şeyden kaçıyormuşsun da... Sığınmak için buraya gelmişsin gibi gözüküyor." dedi.

Sakura onaylarcasına kafasını sallayarak "Evet" dedi.

Yumruklarımı sıkarak "Seni böyle korkutan kişi kim Sakura ?" diye sordum.

Sakura yutkunarak "Gaara..." dedi.

Bunun üzerine sinirli bir şekilde "Gaara mı ? O şerefsizin seni korkutmaya hakkı yok !" dedim. Kimsenin Sakura'yı böyle korkutup , üzmesine müsade edemem. Eğer her kim öyle bir şey yapmaya kalkışırsa onu doğduğuna pişman ederim.

Gaara'nın yanına gidip , cezasını vermek için Akatsuki'den ayrılacağım sırada Sasuke kolumdan tuttu.

Sasuke "Öfkeni anlıyorum. Ama böyle fevri hareketler yapmamalısın. İlk önce sakin ol Naruto" dedi.

"Ne yani ? Bu olanlar Gaara'nın yanına mı kalacak ?" diye sordum.

Sasuke "Tabi ki kalmayacak ama böyle davranırsan işleri daha da zorlaştırırsın. Bende kimsenin Sakura'yı korkutup , üzmesine müsade etmem. Ama şimdi sakin olup bir plan yapmamız gerekiyor." dedi.

Babam Sasuke'yi onaylayarak "Sasuke haklı , ilk önce Sakura'nın yaşadıklarını dikkatli bir şekilde dinlememiz gerekiyor." dedi.

"İyi , tamam" dedim. Bu karardan hiç memnun değildim. Çünkü böyle bir durumda sakin durmak bana göre değildi. Ama şimdi mecburen sakince durup. Sakura'nın anlatacaklarına göre bir plan yapmamız gerekiyordu.

Babam "Bize neler yaşadığını anlat Sakura" dedi. Sakura yaşadıklarını anlatmaya başlayınca bizde pür dikkat Sakura'yı dinlemeye başladık.

Sakura "Her şey yakalaşık 3 veya 4 saat önce yaşandı. Ben yine Gaara'nın yanına gittiğimde her zaman ki gibi havadan sudan muhabbet ediyorduk. Ama bir anda Gaara'nın tavrı değişti ve benden hoşlandığını söyledi. Her ne kadar bu olayı şakaya vurmaya çalışsamda , Gaara söylediklerinde oldukça ısrarcıydı. Gaara'nın davranışlarından bâya rahatsız olduğum için bir bahane ile yanından ayrıldım. Bu sırada karşıma Temari çıktı ve Gaara'nın gizli şizofreniliğinden bahsetti. Yani Gaara'nın istediği bir şeyi elde edemeyince içinde mühürlü olan Shakaku'nun gücüyle beraber kontrolünü kaybederek saldırmaya başlıyor. Bu yüzden benim de önümde iki seçenek kalmış oldu. Ya Gaara ile istemediğim halde sevgili olacaktım. Ya da Sunagakure köyünü terk edecektim." dedi.

Babam "Sende Sunagakure köyünü terk etmeyi seçtin ve Akatsuki'ye geldin" dedi.

Sakura kafasını onaylarcasına salladı ve "Evet" dedi.

"Gaara'yı gerçekten istemiyorsun değil mi Sakura... ?" diye sordum. Bunun üzerine babam ve Sasuke bana garip bir şekilde baktı. Sadece Sakura ne demek istediğimi anlamış gibi normal bakıyordu.

Sasuke "Şuan ki konumuz cidden bu mu ?" diye sordu.

"Benim için önemli bir konu" dedim.

Bunun üzerine Sakura üzgün bir ses tonuyla "Gaara bu zamana kadar benim için hep iyi bir dost , yeri geldiği zaman benim için iyi bir ağabey oldu. Ama hiçbir zaman Gaara'ya sevgili gözüyle bakmadım. Zaten şuan bu yüzden Akatsuki'ye geldim." dedi. Sakura böyle söyleyince yüreğime su serpilmişti. Gaara'nın Sakura'dan hoşlanmasını tabi kıskandım ama Sakura'nın Gaara'ya karşı bir şey hissetmemesi beni bâya rahatlatmıştı.

Naruto ( Takım 7 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin