Bölüm 20 : Sürpriz Kişi

196 20 22
                                    

Naruto ve Sakura hâla dövüşmeye devam ederken , Sasuke abisini karşısında görmenin şaşkınlığını yaşıyordu.

Sasuke'den :

Şaşkınlık içinde abime bakıyordum. Belki de intikam almanın tam vaktiydi. Ama Hidan ile olan savaşımdan sonra abim ile savaşacak gücüm kalmadı. Ama beni öldürmek istediğini sanmıyorum. Çünkü isteseydi bunu çoktan yapardı.

Abim Akatsuki'nin çatısından indi ve yanıma doğru geldi. Acı içinde kılıcımı almaya çalıştım ama başaramadım.

Abim "Seni öldüreceğimi mi düşünüyorsun ?" diye sordu.

"Hayır" diye cevap verdim.

Abim "O halde neden kılıcını almaya çalışıyorsun ?" diye sordu.

"Çünkü... Ben seni öldürmek istiyorum" dedim ve tekrar kılıcıma uzanmaya çalıştım. Ama yine başarılı olamadım. Yeri yumruklayarak "Kahretsin" dedim.

Abim "Beni hâla çeşitli suçlardan dolayı Uchiha adını kirleten birisi olarak görüyorsun. Hâla hiçbir şeyi bilmiyorsun." dedi.

"Ne demek istiyorsun ?" diye sordum.

Abim "Ben suçsuzum Sasuke... Sadece Danzo'nun oyunun bir kurbanı oldum." dedi.

"Sana inanmam için bir kanıtın var mı ?" diye sordum.

Abim "Var..." dedi.

Alaycı bir tavırla "Göster o zaman" dedim.

"Mangekyou Sharingan"

Abimin gözlerine baktığımda kendimden geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Abimin gözlerine baktığımda kendimden geçtim. Beni genjutsusu altına almıştı. Etrafıma baktığımda Konaha köyündeydim.

- Konaha Köyü ( 15 yıl önce )

İnsanlara bakarak yürüyordum. Etrafımda ki insanlar beni görmüyordu. Biraz daha yürüdükten sonra ileride , tenha bir yerde abim ve Danzo'nun konuştuğunu gördüm. Nasıl olsa beni kimse görmüyor. Bu yüzden hızlıca yanlarına gittim. Abim bâya genç gözüküyordu. Benimle yaşıt olabilirdi.

Abim ve Danzo nasıl olsa beni görmeyecekleri için konuştuklarını duyabileceğim mesafeye gidip dinlemeye başladım.

Abim "Ben bunu yapamam..." dedi.

Danzo sinsice gülerek "Yapmazsan yeni doğmuş Sasuke için iyi bir gelecek görmüyorum..." dedi.

Abim sinirli bir şekilde "Sasuke'nin ismini ağzına alma" dedi.

Danzo sinir bozucu bir şekilde gülerek "Ne oldu yoksa beni öldürecek misin ?" diye sordu. Resmen abimi kışkırtıyordu. Bu adam canına mı susamış ? Etrafıma iyice bakındığım da birkaç Anbu'nun duvarın arkasında saklandığını gördüm. Ama bu bir tuzak !!!

"Abi hayır... Kışkırtmalarına inanma !" diye yüksek sesle söyledim. Ama abim beni duymuyordu. Adı üstünde bu bir geçmiş... Geçmişi de değiştiremiyeceğime göre bana sadece bu durumu izlemek kalıyor.

Naruto ( Takım 7 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin