Chunin sınavının 1. Aşamasını tamamladıktan sonra herkes yarın olacak için 2. Aşama sınavı için çalışmaya başlar.
Naruto'dan :
Rakibim kim olursa olsun daha fazla çalışıp chunin olmam gerekiyor. Çalışmam da Sasuke ve Sakura'da yardım ediyordu. Her ne kadar belli etmesek te Sasuke ve ben rakiplerimiz konusunda oldukça rahattık. Ama Sakura'nın rakibi Kum Köyünden Temari adlı bir kızdı. Nasıl bir özelliğe sahip olduğunu bilmediğimiz için Sakura'da biraz endişe içerisindeydi. Temari görünüş olarak oldukça güçlü gözüküyordu. Ama ben Sakura'ya tüm kalbimle güveniyorum. Kaybetse bile en azından sonuna kadar zorlayacağına eminim.
Temari'den :
Kardeşlerim ile birlikte Konaha köyünde konakladığımız otele geldik. Yarın Kankuro ile birlikte 2. Aşama sınavına girecektik. Kum Köyünün itibarı için elimizden gelen her şeyi yapmamız gerekiyordu. Benim rakibim adı Sakura olan pembe saçlı bir kızdı. Oldukça süslü bir rakibe benziyor. O yüzden rahatça yenebileceğimi diye düşünüyorum.
Ne tesadüftür ki Kankuro'nun rakibi de aynı benim rakibim gibi olan bir kızdı. Tek farkı saç rengi ve gözlüğüydü. Bu yüzden Kankuro'nun da rakibini rahatça yenebileceğini düşünüyorum. Turnuva aşamasına takım olarak çıkmak Kum Köyünün itibarını önemli derece de arttıracak.
Kankuro "Ben biraz atıştırmak için aşağıya iniyorum. Siz bir şey istiyor musunuz ?" diye sordu.
Gaara "Ben istemem" dedi.
Bende kafamı iki yana sallayarak "Bende istmem dedim." dedi.
Kankuro "Peki o zaman" dedi ve birkaç şey atıştırmak için otelin mutfağına gitti.
Kankuro'dan :
Yarın için güç toplamam lazım. Bu yüzden birkaç şeyler atışırmam gerekiyor. Aslında işin aslı Kum Köyünden geldiğimiz için misafir sayılıyoruz ve bunun için otel bize bedava yemek hakkı sunuyor. Bende bu hakkı kullanmak için elimden geldiğince çok yemeye çalışıyorum.
Otelin mutfağına indiğimde masalardan birinde yarın ki sınavda rakibim olacak olan kızı gördüm. Yemeklerimi alıp o kızın yanına gittim.
Sıcak bir gülümseme yapmaya çalışarak "Selam" dedim.
O da aynı şekilde gülümseyerek "Selam" dedi.
"Senin Konaha köyünden olduğunu sanıyordum. Bu otelde takıldığına göre sen de başka köyden bir ninjasın" dedim.
"Ben Konaha köyünün bir ninjasıyım. Orası uzun hikaye şimdi hiç açmayalım" dedi.
"İsmin Karen miydi ?"
"Karin" dedi.
Egoist bir tavırla "Karin yarın ki sınav için heyecanlı mısın ? Çünkü benim rakibim olacaksın. Şimdiden söyleyim beni yenmek oldukça zordur" dedim.
Karin'de benim gibi egoist bie tavırla "Ne güzel , bende zoru çok severim. Hem merak etme kazanmak için elimden gelen her şeyi yapmaya hazırım. HER ŞEYİ !" dedi. Bu kızın özgüveni hoşuma gitmişti.
"Öyleyse yarını iple çekiyorum" dedi.
"Bende" dedi ve "Şurada olanlar seninle birlikte gelen kişiler mi ?" diye sordu. Böyle sorunca bende kafamı işaret ettiği yere doğru döndürdüm. Ama işaret ettiği yerde kimseyi göremedim.
"Eee orada kimse yok" dedim ve Karin'e doğru döndüm. Ama Karin olduğu yerde yoktu , kaybolmuştu. Bu kadar kısa sürede nereye gitmiş olabilir ki ? Etrafıma iyice bakındım ama kimseyi göremedim. Gözlerim ile Karin'i aramaktan yorulduğum için artık vazgeçtim ve yemeğimi yemeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto ( Takım 7 )
FanfictionAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura aynı takımdadırlar. Kakahsi sensei'lerinin önderliğinde Konaha köyünün 7.takımını oluştururlar. Ama bu takımda her kişinin farklı amaçları olmasından dolayı ileride büyük sorunlar ile karşıl...