Naruto ve Sasuke chunin sınavları formunu doldurup her zamanki buluşma yerlerine gittiler. Kısa bir süre sonra Kakashi'de yanlarına geldi.
Naruto'dan :
Kakashi sensei yanımıza geldiğinde bile hâla Sakura yanımıza gelmemişti. Belki de yaşadığı olaylar yüzünden bu yıl sınava girmek istemedi. Kakashi sensei formlarımızı aldıktan sonra etrafına iyice baktı.
"Sakura sınava gelmeyecek mi ?" ddiye sordu.
"Bilmiyoruz" dedim.
Sensei üzgün bir ses tonuyla "Bu kötü oldu" dedi.
Sasuke umursamaz bir tavırla "Neden ki ? Zaten biz Naruto ile chunin sınavlarını rahatlıkla geçebileceğimize eminiz. Sakura gelmesede bir şey kaybetmeyiz" dedi. Sasuke'nin beni övmesi her ne kadar hoşuma gitmiş olsa da , bir yandan da Sakura'yı kötüler gibi konuşması da bir o kadar hoşuma gitmemişti. Sanırım en son ki tartışmalarından beri araları hâla bozuktu.
Sensei "Chunin sınavlarının 1. Aşaması takım olarak yapılır. Eğer takımınızdan bir kişi eksikse sınava giremezsiniz" dedi.
Sasuke ile aynı anda "O zaman neden bunu daha önce söylemedin !" diye yüksek sesle söyledik.
Sensei "Eğer bunu söylemiş olsaydım. Sakura'yı ikna edip , kendi isteği dışında sınava getirmiş olacaktınız. Bu sınavın ilk kuralı kendi isteği ile sınava girmektir. Bu yüzden sizin formunuzun altında bu konu ile alakalı bir not bırakmıştım." dedi.
Üzgün bir şekilde "Nasıl yani bu sene sınavlara giremiyor muyuz ?" diye sordum. Halbuki bu sınav için çok heyecanlanmıştım.
Sensei "Maalesef öyle gözüküyor" dedi.
Sasuke ise sinirli bir şekilde "SAKURAAAA !" diye bağırdı.
Bunun üzerine arkamızdan "Efendim Sasuke-kun ?" diye Sakura'nın sesi geldi. Hep birlikte arkamızı döndük. Sakura elinde formu ile birlikte yanımıza doğru geliyordu.
Mutlu bir şekilde "Sakura-chan gelmene çok sevindim." dedim.
Sensei gülümseyerek "Açıkçası son olanlardan sonra sınava katılacağını düşünmüyordum. Beni şaşırttın Sakura" dedi.
Sakura üzgün bir ses tonuyla "Son olan olaylarda size fazla bir tepki verdiysem çok özür dilerim. Sadece yaşadığım şoku üstümden atlatamadığım için size öyle davrandım. Beni affedin" dedi.
Sensei "Biz unuttuk bile Sakura , üzülmene gerek yok" dedi.
Sensei'nin dediğini onlayarcasına kafamı sallayarak "Aynen" dedim.
Sasuke "Neyse artık madem bütün takım hazır. O halde sınava başlayalım" dedi ama Sakura'ya hiç bakmadı. Rn son ki tartışmaları yüzünden araları hâla bozuk olması sınav boyunca devam edecek gibi gözüküyor. Ama eminim bu sınavda ikiside eski haline döner. Dönmezlerse ben eski hallerine döndürmenin yolunu bulurum.
**********
Kakashi sensei'ye chunin sınavı formalarını verdikten sonra bizi Ölüm Ormanı denilen tehlikeli bir antreman alanına getirdi. Herkes neredeyse buradaydı. Akademide olanların dışında ilk defa görüdüğüm ninjalarda vardı. Baya kalabalıktık ama ilk dikkatimi çeken Kum Köyünden gelen ninjalardı. Oldukça dikkat çekici ve güçlü gözüküyorlardı. Özellikle kırmızı saçlı olan çocuk tehlikeli gözüküyordu. Umarım onunla savaş yapma fırsatım olur. Kendi gücümün farkına varmam için güçlü rakiplerle karşılaşmam gerekiyor.
Biraz zaman geçtikten sonra ilk defa gördüğüm bir sensei ortaya çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto ( Takım 7 )
FanfictionAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura aynı takımdadırlar. Kakahsi sensei'lerinin önderliğinde Konaha köyünün 7.takımını oluştururlar. Ama bu takımda her kişinin farklı amaçları olmasından dolayı ileride büyük sorunlar ile karşıl...