Kakashi , Naruto ve Sasuke , Zabuza'nın söyledikleri karşısında şok olmuşlardı. Sakura ise Haku ile savaşmaya devam ediyordu.
Naruto'dan :
Bu koca kılıçlı Zabuza'nın söylediklerini duyunca şok olmuştum. Gerçekten de Sakura... Bu herifin kızı mıydı ?
Sensei şaşkınlık "Sen neler diyorsun Zabuza ?" diye sordu.
"Duyduğun gibi Kakashi , zaten Konaha'ya Sakura'yı görmek için gelmiştim." dedi Zabuza
Bunu üzerine "Bu yüzden mi Sakura'nın annesiyle tartışıyordun ?" diye sordum.
Zabuza bana dönerek "Evet , çünkü bana kızımı göstermek istemiyordu." dedi.
"Ama neden Sakura'nın zaten babası vardı. Madem sen babasının bu zamana kadar neden ortaya çıkmadın ?" diye sordum.
Zabuza gökyüzüne doğru kederli bir şekilde bakarak "Mebuki , Sakura'ya hamileyken benim ise çeşitli suçlardan dolayı yakalanma emrim vardı. En sonunda yakalandım ve Konaha köyünden 10 yıl boyunca sürgün edildim. Bu süre zarfında başka birisiyle evlenip bir çocuk sahibi oldum. Ama ne yazık ki karım doğum sırasınsa öldü ve bende Haku'yu kendim büyütmeye başladım. Sonuç olarak ben bir suçluyum. Bu yüzden Haku'yu kendi yaşam tarzıma göre büyütmek zorunda kaldım. İşte şimdi de 10 yıl bittiği için Konaha köyüne Haku ile beraber geri döndüm." dedi.
Sensei , "Buraya geldikten sonra ilk işin Sakura'yı görmek oldu tabi haliyle" dedi.
Zabuza kafasıyla onaylayarcasına sallayarak , "Aynen öyle oldu ama şuan daha önemli bir sorunumuz var." dedi.
Endişeli bir şekilde , "Ne sorunu ?" diye sordum.
"Her ne kadar Haku ile Sakura kardeş olsalar da... Haku , Sakura'ya karşı derin bir nefret duyuyor. Sanırım benim Sakura'ya verdiğim değeri kıskanıyor. Üstelik Haku , benim eğitimim ile büyümüş bir kız , bu yüzden neler yapabileceğini tahmin edebiliyorum" dedi.
"Yani... Sakura tehlike..." cümlemi bitirmeden hızlıca Sakura'yı aramak için koşmaya başladım. Sakura lütfen iyi olmuş ol.
Sakura'dan :
Yaptığım orkide kalkanıyla hâla bana iğneleri ile saldıramıyordu. Ama yakında jutsum bozulacak o yüzden bir şeyler düşünmem gerekiyor.
"Kabul ediyorum jutsun oldukça kuvvetli Sakura ama benim yeteneklerimi sadece iğne ile saldırmak olduğunu düşünme" dedi. Bu demek oluyor ki bu seferki saldırısı daha güçlü olacak.
"Ice Dragon No Jutsu"
Haku'dan :
Yaptığım bu jutsu benim en güçlü jutsum neredeyse bütün çakramı bitirecek olsa bile en azından Sakura'yı tuzla buz eder.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto ( Takım 7 )
FanfictionAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura aynı takımdadırlar. Kakahsi sensei'lerinin önderliğinde Konaha köyünün 7.takımını oluştururlar. Ama bu takımda her kişinin farklı amaçları olmasından dolayı ileride büyük sorunlar ile karşıl...