Naruto ve Sakura şok içinde olanlara bakıyordu. Sakuranın annesi Mebuki bir saldırı altında olmasa bile zor durumda olduğunu düşündüler. Bu yüzden Naruto hiç düşünmeden Mebuki'ye yardım için koştu.
Naruto'dan :
Sakura'nın annesi bana her ne kadar canavar muammelisi yapıp bana kötü davransada , eğer yardıma ihtiyacı varsa ona yardım etmek istiyorum. Biliyorum belki bu biraz enayice gelebilir. Ama ben bana kötülük yapsalarda herhangi birinin kötülük görmesini istemem. Sanırım bunun ne kadar acı verici bir durum olduğunu bildiğim için başkasının da kötülük görmesini istemiyorum.
Bu yüzden hemen Sakura'nın annesinin tartıştığı yüzünde Kakashi sensei gibi maskesi olan ve sırtında kocaman kılıcı olan adama doğru koşmaya başladım.
( Momochi Zabuza )
Cebimden çıkardığım shirukenleri o adama doğru fırlattım. Ama adam beni farketmiş olacak ki , sırtında ki koca kılıcıylaa shirukenlerimi başka bir yöne savurdu.
Tanımadığım adam beni baştan aşağıya doğru süzerek "Sende kimsin velet" dedi.
Tam adımı söyleyeceğim vakit Sakura'nın annesi şaşırmış bir şekilde , "N-naruto" dedi.
"Naruto mu ?" dedi koca kılıca sahip adam
"Evet , ben Uzumaki Naruto geleceğin yegane hokagesiyim" dedim göğüsümü gererek
"Bana bak sarı velet git ötede ninjacılık oyna ! Şuan daha önemli işlerim var" dedi Sakura'nın annesine sinirli bir şekilde bakarak.
"Öyle deme ben oyunu çok severim" dedim ve hemen ardından "Taju Kage Bunshin No Jutsu" yaptım.
"Bir sürü gölge klonu demek. İşte şimdi biraz ilgimi çekmeye başladın velet" dedi ve kılıcıyla savunma yapmaya hazır bekliyordu.Bütün klonlarımla üzerine doğru koşmaya başladım. Ama bu adam benim 2 katım olan kılıcını oldukça iyi kullanıyordu. Tek bir saldırsında en az 5 gölge klonumu yok ediyordu. Salladığı kılıç darbeleri Sakura'nın annesine oldukça yakındı. Bu yüzden hemen Sakura'nın annesinin yanına gidip onu bu serseri ninjanının yanından uzaklaştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto ( Takım 7 )
FanfictionAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura aynı takımdadırlar. Kakahsi sensei'lerinin önderliğinde Konaha köyünün 7.takımını oluştururlar. Ama bu takımda her kişinin farklı amaçları olmasından dolayı ileride büyük sorunlar ile karşıl...