Bölüm 23 ( Final ) : Sonun Sonu

385 26 44
                                    

Sasuke , Hinata'yı Akatsuki'ye doğru götürüyordu. Kakashi'nin yazdığı parşömen ise Minato'ya ulaşmıştı. Parşömeni okuduğunda şaşkınlığı koruyamadı ve hemen bu önemli bilgiyi diğer üyelerle paylaşmak istedi.

Minato'dan :

Kakashi'nin bu kadar kısa sürede o maskeli kişiyi bulabilmesine çok şaşırmıştım. Ama bu kişinin Danzo olmasına daha da çok şaşırmıştım. Her taşın altından Danzo'nun çıkması artık hepimizi iyice sıkmıştı. Ondan ne kadar çabuk kurtulursak , işte o zaman bâya bir rahatlatacağız.

**********

Aradan biraz zaman geçtikten sonra bütün Akatsuki üyeleri bir araya toplanmaya başlamıştı. En sonunda Sasuke'de gelince tüm Akatsuki üyeleri toplanmış olduk. Ama Sasuke'nin yanında bir kız getirince hepimiz şaşırarak kıza baktık. Kızın gözlerinden anlaşılacağı üzere Hyuga Klanına ait bir ninja olmalıydı.

Sakura şaşkınlık içinde "Hinata ?" dedi.

Sasuke "Hinata kısa bir süreliğine bizimle kalmasını rica edecektim." dedi.

"Tabi ama bu kız Konaha'nın bir ninjası değil mi ? Üstelik Hyuga Klanı gibi statütüsü yüksek bir klandan geliyor. Akatsuki'ye gelecek kadar ne olmuş olabilir ki ?" diye sordum.

Sasuke "Orası uzun hikaye ama Danzo'dan kurtulana kadar Hinata aramızda olacak." dedi.

"Hazır laf Danzo'dan açılmışken size çok önemli bir şey söylemem gerekiyor." dedim.

Naruto "Ne söyleyeceksin baba ?" diye sordu.

"Kakashi verdiğimiz görevi çok kısa bir sürede tamaladı. Bunun anlamı Konaha'ya Kurama'yı saldırması için çağıran kişiyi bulduk." dedim.

Sasuke heyecanlı bir şekilde "Kimmiş ?" diye sordu.

"Danzo..." dedim. Bunun üzerine herkes şaşkınlık içinde kalmıştı.

Naruto sinrili bir şekilde "Bu Danzo çok oldu. Onun yüzünden ben annemi kaybetmek zorunda kaldım. Bunun bedelini ödeyecek." dedi.

Sasuke'de sinirli bir şekilde "Bende ailemi ve klanımı kaybetmek zorunda kaldığım için , Danzo'nun cezasını kendi ellerim ile vereceğim." dedi. İtachi'de Sasuke'nin dediğini kafasıyla onayladı.

Deidara "Eee o zaman hep birlikte gidip , Danzo'nun işini bitirelim." dedi.

"Hep birlikte olmaz. Fazla dikkat çekmemek için sadece 3 kişi görevlendireceğim." dedim.

İtachi "Kimmiş onlar ?" diye sordu.

"Bu konuyu çok düşündüm. Ve en sonunda şöyle bir sonuca ulaştım. Kurama , Konaha köyüne saldırdığında orada Naruto , Sasuke ve Sakura vardı. Her ne kadar bu saldırı zamanında bebek olsalarda , çok fazla yakınlarını kaybettiler. Bu yüzden intikam almaları için siz üçünüze izin veriyorum." dedim.

Bunun üzerine üçüde kafaları ile dediğim şeyi onayladılar. Önümüzde sadece iki son vardı. Ya Danzo'yu yenip , mutlu sona ulaşmak. Ya da Danzo'ya yenilip , üzücü sona ulaşmak. Bu sonları daha doğrusu kaderi Naruto , Sasuke ve Sakura belirleyecek. Size güveniyorum çocuklar. Ne yapıp , ne edin mutlu sona ulaşın...

**********

Naruto'dan :

Babamın dediği üzere Danzo'yu yenmemiz gerekiyordu. Akatsuki'de ki herkes ile vedalaştık. Sasuke en son Hinata ile vedalaştı.

Vedalaşma olayı bitikten sonra Danzo'yu öldürmek için Konaha köyüne doğru gitmeye başaldık. Kaderimizi kendimiz belirleyecektik. Bu yüzden yaptığımız en ufak hata bile bizi üzücü bir sona ulaştırabilir. Bu yüzden çok dikkatli olmalıydık.

Naruto ( Takım 7 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin