Sasuke'nin Akatsuki'ye katılmasıyla Naruto büyük bir şaşkınlık geçiriyordu. Sakura ise Gaara'nın sorusu üzerine ne diyeceğini bilemiyordu.
Sakura'dan :
Gaara'nın sorusu üzerine ne diyeceğimi kestiremiyordum. En iyisi bu işi şakaya vurmak gibi gözüküyor.
Sahte bir gülüş atarak "Komik şakaydı Gaara" dedim.
Gaara ciddiyetini bozmayarak "Bu şaka değil Sakura..." dedi ve elimi tutmaya çalıştı. Ama ben elimi tutmasına müsade etmeyerek , ellerimi Gaara'dan kaçırdım.
Bende ciddi bir şekilde "Bu şakaya bir son ver Gaara" dedim.
Gaara derince bir iç çekerek "Sakura ben senden hoşlanıyorum. Biliyorum duyguları anlamakta diğer insanlar gibi iyi değilim. Ama... Seninle ne zaman konuşmaya başlasak. Kalbimin içi mutlulukla dolup taşıyor. Şuan bile kalbimin içi mutlulukla doluyor. İlk defa kendimi böyle iyi hissediyorum. Kısacası her zaman mutlu olabilmek için... SENİ İSTİYORUM SAKURA !" dedi.
Gaara'nın bakışlarındaki ciddiyet beni oldukça ürpertmişti. Sanki beni manipüle etmeye çalılıyor gibiydi.
Yutkunarak "Ben seni hep iyi bir dost olarak gördüm. Yeri geldiğinde seni ağabeyim yerine bile koydum. Bu yüzden lütfen bu konuyu burada kapatalım. Ve eski dostluğumuza geri dönelim Gaara" dedim.
Gaara olumsuzca başını sağa ve sola sallayarak "Şuan sağlıklı düşenemiyorsun. Sende yakında seni mutlu edebilecek tek kişinin ben olduğumu anlayacaksın. Sonsuza kadar çok mutlu olucaz Sakura..." dedi.
Gaara'nın davranışlarından bâya rahatsız olmaya başlamıştım. Gaara iyice şizofreniye bağlamıştı. Bu odadan bir an önce ayrılsam iyi olur.
Korktuğumu belli etmeyerek "Benim çok işim var gitmem gerekiyor. Sende az sonra olacak toplantı için hazırlık yapsan iyi olur." dedim.
Gaara gülümseyerek "Haklısın , ama toplantıdan sonra seninle baş başa bu konuyu konuşacağız" dedi. Artık Gaara'nın sevimli gülümsemesi bile gözüme oldukça korkutucu gözükmeye başlamıştı.
Bende zoraki bir gülümseme yaparak "Tamam konuşuruz" dedim. Ve koşar adımlarla Gaara'nın yanından ayrıldım. Tam Kazekage binasından ayrılacağım sırada karşıma Temari çıktı.
Temari "Seni çok acil uyarmam gerekiyor Sakura" dedi.
"Ne konuda ?" diye sordum.
Temari etrafına endişeli bir şekilde baktıktan sonra "Burada konuşmamız oldukça riskli , beni takip et" dedi. Bunun üzerine Temari'yi takip etmeye başladım.
**********
Temari beni kimsenin duyamayacağı tenha bir yere getirdi.
Etrafımı inceleyerek "Beni buraya getirdiğine göre oldukça acil bir durum olmalı" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto ( Takım 7 )
FanfictionAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura aynı takımdadırlar. Kakahsi sensei'lerinin önderliğinde Konaha köyünün 7.takımını oluştururlar. Ama bu takımda her kişinin farklı amaçları olmasından dolayı ileride büyük sorunlar ile karşıl...