Bölüm 22 : Maskenin Ardındaki Kişi

234 20 20
                                    

Akatsuki artık daha güçlü bir şekilde çalışmalarına devam ederken Konaha'da bazı işler yolunda gitmemeye başlamıştır.

Naruto'dan :

Gaara ile yaptığımız savaştan sonra kendimi daha iyi hissetmeye başladım. İyiki Gaara ile savaşmışız. Böyle söylemek biraz garip gelebilir ama eğer Gaara ile savaş yapmasıydık. Sakura'nın bana karşı olan duygularını söylemesini bu kadar erken öğrenemezdim. Üstelik annemi de görme şansını da elde edemezdim. Akatsuki'den de kimsenin ölmemesi bu zaferimizi adeta taçlandırmış oldu.

Babam yine bazı kişilere görevlerini dağıtıyordu. Anlaşılan bugünün görevleri çok fazla yoktu. O yüzden sadece İtachi , Deidara ve Sasori'ye halletmeleri için küçük görevler vermişti.

Bugün görev olmadığı için boş zamanımı öldürmek için arkadaşlarımın yanına gitmeye karar verdim.

Ama Sasuke ve Sakura'nın bir konuda tartıştıklarını gördüğümde , neler olduğunu anlamak için merakla yanlarına doğru gittim.

"Neden tartışıyorsunuz ?" diye sordum.

Sakura "Sasuke , Danzo'yu öldürmek için Konaha'ya gitmek istiyor" dedi.

"Tek başına bunu yapamazsın , bende gelicem Sasuke" dedim.

Sakura elini alnına vurarak "Al işte al birini vur ötekisine..." dedi.

Sasuke "İster gelin , ister gelmeyin ama Danzo'yu ne kadar çabuk öldürürsem o kadar çabuk rahat ederim." dedi.

Sakura "Bu kadar pervasız olmayın. Daha yeni büyük bir savaştan çıktık. Şimdi yapacağınız hamleler Akatsuki'yi zor duruma düşerebilir." dedi.

Babam "Sakura haklı çocuklar" dedi ve yanımıza doğru geldi.

Sasuke "Ama abime yapılanlardan sonra Danzo'nun yaşamasına izin veremem. Benim intikamıma karışmak zorunda değilsiniz" dedi.

Babam "Doğru intikamına karışmak zorunda değiliz. Ama abinin intikamından önce ailenin intikamını alsan daha mantıklı olmaz mı ?" diye sordu. Bunun üzerine Sasuke bana doğru baktı. Çünkü Sasuke'nin ve daha birçok kişinin ailesi Kurama'nın köye saldırması sonucu kaybetmişti.

Sasuke "Ne yani Naruto'nun içinde ki Kurama'yı öldürmemi istiyorsunuz ?" diye sordu.

Babam "Hayır Kuramayı değil , onu çağıran kişiyi öldürmeni istiyorum." dedi. Bunun üzerine hepimizin kafası karışmıştı. Çünkü gerçekte Kurama'yı Konaha köyünü mahvetmesi için kimin çağırdığını bilmiyorduk.

Sasuke "Peki ama Kurama'yı kim çağırdı ki ?" diye sordu.

Babam "Kimin çağırdığını bilmiyorum ama Konaha köyünden olan birisinin çağırdığından şüpheleniyorum." dedi.

Sakura bana dönerek "Naruto aslında sen bunu Kurama'ya sorarak öğrenebilirsin." dedi.

"Çok önceden bu soruyu Kurama'ya sormuştum. Bana dediğine göre Turuncu ve tek gözlü bir maskeye sahip olan birisi çağırmıştı. Ama malesef maskenin ardında ki kişiyi görmemiş." dedim.

Sasuke "Ne yani şimdi ne yapıcaz ?" diye sordu.

Babam "Aslında Konaha köyünü baştan aşağıya araştırmak gerekiyor. turuncu ve tek gözlü maskeye sahip olan kişiyi ancak böyle bulabiliriz. Ama bizim Konaha'ya girişimiz yasak olduğu için , Konaha köyünün içinden birisinin bu araştırmayı yapması gerekiyor." dedi.

"Peki kim böyle bir şeyi yapar ki ?" diye sordum.

Babam "Sizin aklınıza güvenebileceğimiz bir isim geliyor mu ?" diye sordu.

Naruto ( Takım 7 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin