Chapter 2 - "Ik ben je beste vriend."

1.5K 30 3
                                    

Chapter 2

---------

POV Sammi

"Honeeey! I'm hooome!" ik sla de deur achter me dicht en smijt mijn tas met boeken in de gang. "Samantha, doe normaal! En smijt niet zo met die tas!!"

Ohja, vergeten.. Het is woensdag vandaag. Ik ben dan alleen thuis met Helly. Haar hele naam is Helloise, maar ik noem haar Helly. Ze haat het by the way.. Dat maakt het alleen nog maar 10 keer leuker ghehe.

Maar even serieus, wie noemt zijn kind nou Helloise? (spreek je uit als hel-o-iese) Er zit 'hel' in haar naam! Ik wed dat haar ouders haar bij de geboorte al verschrikkelijk hebben gevonden. Of er kwam een engel die zei dat ze hun kind Helly moesten noemen. Net als bij Jezus! .. Nah, ik denk dat eerste.

In ieder geval, deze verschrikkelijk charmante, lieve, aantrekkelijke vrouw is mijn 37 jarige stiefmoeder. Mijn vader is 39 nu en is op 8 Juni 2007 met haar getrouwd. Waarom is voor iedereen een raadsel. Ze is ABSOLUUT NIET mijn echte moeder. Absoluut niet. Mijn echte moeder is overleden toen ik 5 jaar oud was. We praten er nooit over, dus ik weet niet precies wat er gebeurd is.

Ik hoor hakjes klikken tegen de marmeren vloer en nog geen minuut later staat Helly voor me. "Hey, Helly!" zeg ik vrolijk. "Noem me niet zo en ruim je spullen op! Sjeez heeft niemand je manieren geleerd?!"

Zonder te reageren pak ik mijn tas op en loop naar mijn kamer. "En pak je tas op tijd in!" roept ze me na. "JAHA!" ik plof neer op mijn bed en pak mijn laptop, die op het kastje ligt.

Vanavond heb ik handbaltraining. Handbal is het enige waar ik me geen zorgen bij hoef te maken. Gewoon even los van de wereld. Ik start twitter op en druk op het knopje; 'Compose tweet'

'Vanavond weer training met beste teampje :3'

Ik type Youtube in en zet de 'Take me home' cd op.

"Nee.. nee.. nee.. JA!" ik spoel wat door totdat ik het goede liedje heb gevonden.

'The one that I came with, she had go.

But you look amazing, standing alone.'

Ik kan het niet helpen. Het is zo'n vrolijk liedje! Zeker, zeker, ik vind sommige liedjes ook wel mooi en alles, maar ik heb nu een happy liedje nodig.

'So c'mon, c'mon, move a little closer now.

C'mon, c'mon, it aint no way of walking out.

Show me what you're all about.'

'Yeah, I've been watching you all night.

There's something in your eyes.

Saying, c'mon, c'mon and dance with me baby.

Yeah, the music is so loud.

I wanna be yours now.

So c'mon, c'mon and dance with me baby.'

'The one that i came with, didn't know how to move.

The way that you let you hair down, i can tell you do.'

'So c'mon, c'mon, move a little closer now.

C'mon, c'mon, it aint no way of walking out.

Show me what you're all about.'

'Yeah, I've been watching you all night.

There's something in your eyes.

Saying, c'mon, c'mon and dance with me baby.

Yeah, the music is so loud.

My Last Wish (1D+LM+Cher Lloyd)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu