Chapter 14
---------
POV Sammi
Langzaam open ik mijn ogen en zie dat Jade aan de ene kant van mijn ziekenhuisbed ligt en Louis aan de andere.
Dat ze hier wilden blijven verraste me echt. Ik ben gewoon superblij dat ik niet alleen hoef te liggen in dit damn ziekenhuis.
Als ik naar de grond kijk, zie ik allemaal matten liggen, met een slapende Zayn, Niall, Harry, Liam, Perrie, Leigh-Anne, Jesy, Eleanor en Danielle. De banken en stoelen waren bezet door Courtney, Morgan, Frank, Demi en Joep, maar die zijn blijkbaar al wakker.
Ik probeer me zo geluidloos mogelijk uit te rekken en te gapen, maar Louis' hoofd schiet omhoog.
"IK WAS HET NIET!"
"SHHHH! De rest slaapt nog!" Fluister ik.
Hij kijkt naar de grond en naar Jade, aan de overkant, die langzaam wakker wordt.
"UGH.. Louis!" Gromt ze.
"Sorry.." Fluistert Louis.
Op de grond worden Liam, Danielle, Jesy, Leigh-Anne en Niall ook wakker. Alleen Eleanor, Harry, Zayn en Perrie slapen nog.
Niall gaapt luid en ondersteunt zijn hoofd met twee handen. Hij glimlacht lui naar ons.
Eleanor is ondertussen ook wakker geworden. "Damn, Niall! Kan je niet wat zachter gapen?" Bromt ze, zonder op te kijken.
"Houd jullie koppen dicht!" Gromt Harry vanaf de vloer.
Louis schiet omhoog en lanceert zichzelf op Harry.
"GOODMORNING SUNSHINE!!"
"Boo, ik hou van je, maar GA VAN ME AF!! IK HEB MIJN SLAAP NODIG!!"
Het verrast me dat Zayn en Perrie hier gewoon doorheen slapen.
"Dat is heel gewoon. We vonden het eerst ook niet gezond, maar je raakt eraan gewend." Zegt Jade.
Ik knik, gaap nog een keer en probeer uit het bed te stappen. Maar Louis springt van Harry af (volgens mij op een pijnlijke plek, want Harry kreunt pijnlijk) en duwt me weer terug op bed.
"Lou! Ik heb honger, laat me naar de eetzaal gaan!" Protesteer ik.
"Oké dan." Hij tilt me op en loopt de kamer uit.
"Louis, ik heb een ziekte ik ben geen invalide." Zucht ik.
"Hmm. Ik hoor een zoem.." Mompelt hij.
"ZET ME NEER!"
"Ik zou ervan profiteren als ik jou was. Louis draagt bijna nooit iemand." Niall komt naast ons lopen.
"Waarom niet?" Vraag ik.
"Hij zegt altijd; 'Nu-uh, mijn eigen gewicht is genoeg, biatch!'" Doet Niall Louis' stem na.
Ik begin te lachen en merk dat we toch al zijn aangekomen bij de eetzaal.
"Dat was de eerste en meteen de laatste keer dat je dat doet." Ik wijs doordringend naar Louis, terwijl hij me neer zet.
"Oké." Ik zucht opgelucht. "Doe jij het de volgende keer, Niall?"
"NEE!" Roep ik. "Is goed, doe ik wel." Zegt Niall.
"NIALL! Aan wiens kant sta jij?!" Vraag ik vol ongeloof. Niall haalt lachend zijn schouders op en gaat in de rij staan voor eten.
Aan een tafel verderop zie ik Demi, Frank en Joep zitten.
"AARDAPPEL!" Joep staat meteen op en tilt me op in een knuffel.
JE LEEST
My Last Wish (1D+LM+Cher Lloyd)
FanfictionHeey! Mijn naam is Samantha, maar niemand noemt me zo. Noem me maar Sam, of Sammi, of aardappel. Maar absoluut geen Samantha, dan ga ik met aardappels gooien. Ik ben 13, bijna 14, en zit op de middelbare school in klas Atheneum 2B. Hoe dan ook, ik m...