Chapter 27 - "Hey, is dat een eekhoorn?"

497 22 5
                                    

Chapter 27

---------

POV Louis

"Veel succes.. Je voelt er niets van." Ik geef Sam een kus op haar hand, die ik stevig vast heb en zak onderuit in de stoel.

"Ja bedankt Louis, nu denk ik dus juist dat ik er wat van voel." Zegt Sam zenuwachtig en bijt op haar lip. Ze laat mijn hand los en begint met haar nagels te frunniken.

"Sorry, ik ben niet goed in mensen kalmeren." Grijns ik een beetje.

"Nee, jij bent juist het tegenovergestelde van dat." Lacht Sam. "Jij maakt mensen alleen maar opgefokter!"

Ik sta grinnikend op en laat alle andere mensen een momentje met Sam hebben. Harry lijkt het er ook moeilijk mee te hebben. Sinds wanneer hij zo close is met Sam, weet ik ook niet. Het enige dat ik weet is dat hij nu voorover gebukt zit met zijn gezicht in zijn handen.

Na een tijdje besluit ik naast hem te gaan zitten, als de dokters binnenkomen. Ze praten wat met de neef en nicht van Sam en rollen haar dan op het ziekenhuisbed uit de kamer. We zwaaien nog en ik steek mijn duim op, voordat de deur dichtgaat.

-30 minuten later-

"OHMYGOD, ik ben zo fucking nerveus, nooit gedacht dat ik zo nerveus zou kunnen zijn in mijn leven is iemand anders nerveus? Ik wel, ik ben zo nerveus ik zou niet eens wortels kunnen eten. DIT IS DE HELL OKE. Waarom zijn jullie zo kalm? Ik weet niet eens wat dat betekent op dit moment, kalmte. Dat staat niet in mijn woordenboek. Het woordenboek der Tommo's. Hey, ik zou eigenlijk echt eens een keer een woordenboek moeten uitbrengen. Een woordenboek met allemaal woorden die ik gebruik. Zouden de fans misschien leuk vinden. Ik moet naar de wc, moet iemand naar de wc? Kan iemand mee anders voel ik me alleen, net zoals die keer dat Harry niet meewilde een ijsje halen en ik durfde niet alleen, want de ijscoman leek wel een enge pedofiel. Weet je dat nog Harry? Ik weet het nog. Ik had toen aardbei met sprinkles en jij chocolade volgensmij. Weet iemand waar de wc is, ik moet nog steeds plassen. Dit doet me denken aan die keer dat we zo ontzettend lang in de rij stonden voor de achtbaan en ik moest plassen. Toen konden we met z'n vijfen weer achteraan gaan staan. Ik was zo nerveus toen! Net zoals nu trouwens. Heb ik al gezegd dat ik nerveus ben? Waarom- Hey, is dat een eekhoorn?"

"LOUIS!" Roept Harry door mijn geratel heen. Ik knipper een paar keer en kijk om me heen. Heel Little Mix en Cher kijkt met open mond naar me, Zayn slaapt, Niall lacht zich kapot en Liam slaat met zijn hoofd tegen de muur. Ohja en de rest lacht.

"Ze is pas een halfuur weg!" Begint Harry. "En ik denk dat ik voor ons allemaal hier spreek dat we het afgelopen halfuur alleen maar meer hoofdpijn van je hebben gekregen dan we al hadden!"

"Ik kan het niet helpen! Ik ben gewoon zo nerveus.." Ijsberend door de kamer kijk ik Harry vanuit mijn ooghoeken aan.

"Dat weet ik, dat zijn we toch allemaal." Zegt Harry. "Maar we moeten even sterk zijn nu. Niet alleen voor onszelf, ook voor Sam."

Ik plof neer op mijn stoel en pak mijn Starbucks. Liam schiet overeind en grist hem uit mijn handen. Ik kijk hem verontwaardigd aan. "Geen koffie meer voor jou."

Grommend nestel ik me in de stoel en probeer te slapen. Langzaam gaan mijn ogen dicht en wordt mijn ademhaling weer regelmatig.

Ik hoor de deur opengaan en doe langzaam mijn ogen open. Een dokter staat in de kamer met Liam en de rest van de verstandige mensen te praten. Ik ben niet echt aan het luisteren, maar hoor de dokter mompelen. Aan de muur hangt een stukje plastic. Oeeehh plastic..

Als ik weer naar Liam kijk, zie ik zijn gezicht betrekken en begin ik te fronsen. Jade's ogen worden waterig en Demi zakt neer op het bed.

Iedereen kijkt niet meer zo blij en hoopvol als eerst. Ze kijken nu allemaal bang, geshockeerd en verdrietig. Wat is hier aan de hand..?

Vliegensvlug spring ik op en leg een hand op de schouder van de dokter. Hij draait zich om met een spijtige gezichtsuitdrukking.

"Nee.. nee.."

"Het spijt me, meneer Tomlinson-"

"U ZEI DAT ER EEN KANS WAS VAN ÉÉN OP DE HONDERD DAT ER IETS FOUT ZOU GAAN!" Schreeuw ik.

"We hebben geprobeerd-"

"WAT U HEBT GEPROBEERD INTERESSEERT ME HELEMAAL NIETS. U HEBT EEN KLEIN MEISJE LATEN DOODGAAN. EEN ZEER GELIEFD MEISJE. DAT KAN NIET. DAAR MOET U VOOR GESTRAFT WORDEN."

"Louis.." Harry staat ook op met rode ogen.

"Ze is weg."

My Last Wish (1D+LM+Cher Lloyd)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu