Chapter 5 - "Oh hey vloer. Hoe gaat het?"

1.3K 36 0
                                    

Chapter 5

---------

POV Sammi

"Volgende week, volgende week, volgende weeeek!" zing ik in het klaslokaal. Er is nog geen leraar, anders hadden ze me al lang de mond gesnoerd.

Het is nu vrijdag en volgende week zaterdag is het concert in Londen! De kaartjes zijn al aangekomen. Ik heb ze eerst helemaal met Demi bestudeerd of ze wel echt waren. Hell yeah, helemaal echt!

"JONGENS!" Bella komt hijgend en puffend aanrennen in het klaslokaal. "Bel! Relax! Er is niet eens een leraar." zegt Anne. Isa kijkt raar en komt naar ons toe gelopen. "We hadden toch waarneming?" Ik haal mijn schouders op. "Gebeurt toch wel vaker dat er niemand komt?"

Grommend zakt ze neer op de tafel. Ja, wij zitten op de tafels. I know. Badasses. Ghehe.

"Waarom ben je trouwens zo laat?" vraagt Anne. Bella begint breed te glimlachen.

"Mijn vader heeft One Direction tickets voor volgende week zaterdag!" piept ze blij. "Hoeveel?!" vraagt Evi gelijk. "Maakt niet uit. Het is mijn vader, weet je nog?" zegt Bella grijnzend.

Bella's vader is rijk en dan bedoel ik echt rijk. Soms gedraagt ze zich een beetje als een snobbig tutje, maar ze is echt aardig hoor. Ze is dat rijke meisje dat je leuk vind om wie ze is en niet om haar geld.

"Ga weg!"

"Ik hou zo veel van je!"

"Ik mag toch wel mee, hè?"

"Ja! Jullie mogen allemaal mee!" zegt Isa blij. "En jullie gaan ook mee, of jullie het nou leuk vinden of niet!" ze wijst naar Vera, Emily en Tess. Ze vinden One Direction wel leuk, maar ze zijn niet zo geobserdeerd als Demi, Bella, Evi, Anne en ik.

"Wat denk jij dan?!" oké, Emily is ook geobserdeerd blijkbaar. "Wij gaan ook mee, hoor!" zegt Vera. Tess knikt enthousiast. "Absoluut! Zo'n kans laat ik me niet ontglippen!"

"OMG! Mag ik ook mee?!" Joep begint te stuiteren op de tafel. "JA!" roepen we allemaal tegelijk. "Ik geef je 5 euro ervoor als je echt mee gaat." lacht Boy.

"Je dacht toch niet dat alleen Joep meegaat?" grijnst Demi. Alle ogen gaan wijd open staan en ze beginnen te lachen.

"En wie zegt dat wij mee gaan?" lacht Sem. "Pfft, ik ga wat mijn zaterdagavond verkloten." grinnikt Max. We (alle meiden) kijken elkaar aan en knikken grijnzend.

Bella schuifelt een beetje vooruit en zet haar puppyogen op. Isabelle heeft echt MEGA ogen. Niet normaal, supergroot, knalgroen en rond, niet amandel, rond.

Dave stapt uit het groepje. "Sorry, jongens. Ik kan absoluut niet tegen puppyogen." zegt Dave. Hij kijkt nog een beetje aarzelend. Bella gaat pruilen en zet nog een stap vooruit.

"Oké, oké! Stop met die ogen!" Dave bedekt zijn ogen en komt bij ons staan. Bella knikt voldaan en komt glimlachend weer bij ons staan.

"Is dat alles?" puft Max. "Oh, dom jongetje. Dat was pas stap 1." grijns ik.

Deze keer stapt Emily naar voren. "Duuuss.. Wie van jullie wil met ons uit?" vraagt ze simpel terwijl ze een plukje haar om haar vinger draait.

Sem springt gelijk naar voren en slaat een arm om haar heen. "Sem krijgt de meisjes." zegt hij grijnzend. Emily rolt met haar ogen en haalt grinnikend zijn arm van haar schouders af.

"Stap 2 geslaagd." zeg ik grijnzend.

Tess en Vera gaan voor de jongens staan. "Jullie zijn toch al 2 keer geschorst?" zegt Tess nepnadenkend. Vera knikt. "En volgens mij is het bij 3 keer van school afgetrapt worden." voegt ze toe.

My Last Wish (1D+LM+Cher Lloyd)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu