Chapter 24
WAT ER NU ALLEMAAL AAN DE HAND IS
Voor degenen die het niet meer snappen en denken 'dafuq is ze allemaal aan het doen?' hier is een korte samenvatting;
Reya is (HELAAS HELAAS HELAAS) overleden. Louis zit nu nog in z'n eentje in het ziekenhuis, want de rest van de groep it met z'n allen in een of ander hotel dicht bij het ziekenhuis.
WAAROM?
Nou, je kunt niet met een paar 15 man in één ziekenhuiskamer blijven slapen. DAAROM.
Sam ligt (HELAAS HELAAS HELAAS) in coma, met nog steeds haar kanker.
Eeeeen.. Ohja! Haar vader is spoorloos en Helloise (de evil stiefmoeder) is even niet in beeld. Dat komt nog, geloof me maar!
IK HEB EEN HELE BELANGRIJKE VRAAG!
Als je mijn eerste verhaal 'A Directioner's Dance Dream' nog kent, zeg 'AYE' in de comments. Ik denk erover na om hem weer opnieuw te schrijven, maar ik moet wel weten of ik dan überhaupt lezers krijg!
Laat me weten wat je van het verhaal vindt tot nu toe! Geef me tips, bekritiseer me, zeik me maar helemaal af (wacht.. laat dat laatste maar).. Ik probeer te zeggen dat als mensen ipv 'GA VERDER' of 'OMG PLEASE UPDATE' leuke comments plaatsen, ik gemotiveerder ben om te updaten :3
ALSO!
Weet je nog dat ik zei met m'n musical en dat mensen vonden dat ik goed kon zingen en blablabla? Of was dat in m'n andere verhaal.. Idk.. In ieder geval! Ik ben erover na aan het denken om mee te doen aan The Voice Kids...
...
...
...
BAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH!! OMFG WAT ZEG JE NOU?! JIJ??? DE VOICE KIDS?? BAHAHAHA!
Okee, jullie hebben me nog nooit horen zingen maar dan nog.. Maar als jullie het willen, of vragen kan ik het misschien regelen om een filmpje op YouTube te zetten.. Van mij.. Zingend.. Ik ben nerveus als de pest, maar ik doe het gewoon. VOOR DE FANS!
Als dit verhaal populairder wordt, kan ik misschien ook vragen van jullie beantwoorden. Voor de cast. Zoiets als;
@Username; "Louis, hoe voel je je nu?"
Louis: "CARROTS!"
Zoiets :3
Anyways, thankyou voor het lezen! Love jullie! Eet een taart! Blijf uit de gevangenis! Ga naar school! (lol, no) Baar een kind! (wacht maar even met dat laatste!) maar most of all..
KEEP CALM AND BE A DIRECTIONER
xxxxLoveyaa
JE LEEST
My Last Wish (1D+LM+Cher Lloyd)
FanfictionHeey! Mijn naam is Samantha, maar niemand noemt me zo. Noem me maar Sam, of Sammi, of aardappel. Maar absoluut geen Samantha, dan ga ik met aardappels gooien. Ik ben 13, bijna 14, en zit op de middelbare school in klas Atheneum 2B. Hoe dan ook, ik m...