Chapter 12 - "We beschermen onze sixpack met een laagje vet."

1.2K 43 6
                                    

Chapter 12

---------

POV Louis

(Onder Sam's optreden)

Ik kijk samen met de jongens, Eleanor, Danielle en Perrie backstage naar Sammi's optreden.

"And one daaaay!"

Mijn ogen worden groot. "Wauw."

"Wauw, inderdaad ja!" voegt Harry toe.

"Het is net een engeltje." zegt Danielle dromerig.

"Hoe is dat mogelijk?" Niall kijkt met open mond naar het podium.

"Zo'n klein meisje en al zo'n stem!" zegt Eleanor vol ongeloof.

"Ik vind haar nu al geweldig! Denk je dat ze dalijk akoestisch voor ons wilt zingen?" vraagt Perrie enthousiast.

"We moeten haar als voorprogramma hebben." zegt Liam beslist.

Zayn knikt. "Iedereen gaat van haar houden! Reken maar dat dit meisje morgen in elk roddelblad staat."

"Nuh. Ze is oké." Ohja. Was ik vergeten dat de she-devil, mevrouw te groot ego aka Taylor Swift ook hier is? Nou, bij deze dan maar. Ze is hier. Yaaay. *sarcasme*

"Oké? Mens ben je gestoord? Het kind is geweldig!" roep ik.

"Dat is mijn mening. Vertel me niet wat mijn mening moet zijn." bitch..

"Ga fucking weg. Nu. Ik wil niet dat Sam dalijk depressief wordt." ik wijs dreigend naar de uitgang.

"Hoezo? Denk je dat het baby'tje mijn opmerkingen niet aankan?" Taylor staat grijnzend op.

"Nee, ik denk dat ze je gezicht niet aan kan bitch. Eruit!" mijn sass bitch komt los..

Taylor puft en loopt met haar hoofd omhoog richting de uitgang.

"Ugh! Ze maakt iedereen helemaal gek! Kan ze niet wegblijven?" zegt Perrie wanhopig.

Harry zakt zuchtend neer op een stoel met zijn hoofd in zijn handen en schudt zijn hoofd.

"Van management moeten we blijven fake daten." zegt hij.

"Waarom eigenlijk? De fans haten het!" zegt Niall.

"Harry staat nu wel in elk roddelblad dat je maar vind." beredeneert Liam.

"Ja, maar is het dat waard dan?" komt Zayn ertussen.

"Ik heb geen keus! Of One Direction moet verder met vier leden." Harry kijkt op.

Dan horen we opeens voetstappen. Snelle voetstappen. VEEL snelle voetstappen.

"UIT DE WEG! MIJN VRIENDIN IS EEN STER! Oh, en ik heb een pasje." dat is absoluut Demi.

Ik loop richting Travis, de bodyguard, en zie inderdaad Demi staan. Ze heeft twee jongens bij zich. Ik herken ze meteen, dit waren de jongens bij de meet&greet!

"Hey, Demi! Kom eens hier!" haar hoofd schiet richting mij en ze rent naar me toe.

"Waar komt ze dalijk uit?" vraagt ze meteen.

Ik wijs naar de deur waar 'backstage' op staat en loop met ze mee.

"Ze is bijna klaar toch?" vraagt Joep.

"Yup. Sterker nog, ze komt er nu aan." zegt Danielle.

De deur vliegt open en Sam ploft gelijk op de grond neer.

My Last Wish (1D+LM+Cher Lloyd)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu