Chapter 16
---------
POV Louis
"J-Jongens?" piep ik. Ik zie de jongens door het ziekenhuis rennen. Ze hebben blijkbaar Demi en de rest al gebeld, want die zitten hun op de hielen.
"Lou! Waar is ze?" Harry crasht op de stoel naast me met zijn haren helemaal door de war en grote ogen. Ik wijs met een trillende hand naar Sam's kamer. Demi loopt er naartoe en bonkt op de deur.
"LAAT ME ERIN!" Frank trekt haar terug en probeert haar vast te houden.
"Hebben jullie haar vader niet gebeld?" vraag ik.
"Ik heb het geprobeerd, maar hij neemt niet op." zegt Frank kalm. Wauw, respect voor die jongen.
"We moeten langs haar huis gaan. Ze heeft een zusje!" zegt Liam.
"Morgan en Courtney onderweg?" vraagt Zayn gehaast. Joep knikt.
"Wij gaan nu langs haar huis. Wie van jullie gaat mee?" Niall haalt zijn autosleutels uit zijn broekzak.
"Ik blijf hier." Demi staat alleen maar voor de deur. Ze probeert door het raampje te kijken, maar dat gaat moeilijk met een gordijn ervoor.
"Uhm.. I-Ik.." stamelt Joep.
"Ik ga wel mee." Frank legt een hand op Joep's schouder en rent dan achter Niall en Zayn aan.
---------
POV Niall
"Hier is het." zegt Frank. Ik parkeer de auto in de oprit en spring samen met Zayn en Frank de auto uit.
Frank probeert de deur open te doen, maar hij zit op slot.
"Hij zit nooit op slot.." mompelt Frank fronsend.
"Misschien kun je de deurbel proberen?" Zayn drukt op de deurbel.
De deur gaat na een tijdje langzaam open. Een klein meisje met lang, bruin haar en grote, groene ogen- Ik schrik. Het valt niet meteen op, maar het meisje heeft een, bijna doorzichtig, blauw cirkeltje om haar oog.
"Hey kleine, wat is er gebeurd?" Frank pakt het meisje op in zijn armen.
"Niets." zegt het meisje zachtjes met een duim in haar mond.
"Waar is de heks?" vraagt Frank door.
"Weet ik niet." fluistert het meisje.
Uhm, hallo..? Verwarde elf hier?! Ik kijk Zayn aan, maar die kijkt ook met opgetrokken wenkbrauwen naar het meisje. Waarschijnlijk nadenkend over wat er zou zijn kunnen gebeurd.
"Uhm, jongens? Dit is Sam's zusje. Dakota. En de heks is hun stiefmoeder." legt Frank snel uit.
Aaah, oké ik snap het. Hm. Ik wist niet eens dat Sam een stiefmoeder had? Ik denk de rest van de jongens ook niet. Is ze zo erg..?
"Dakota, ik weet dat die heks dit heeft gedaan." zucht Frank.
"Shht!" Dakota houdt haar kleine handje voor Frank's mond.
"Ze hoort alles." fluistert ze.
Mijn ogen gaan wijd open staan. Dat mens heeft het arme kind gewoon gehersenspoeld!
"Waar is ze?" vraagt Frank opnieuw.
"Dakota? Is er iemand aan de deur?" roept een stem. Dakota verstijfd. Ze antwoordt niet.
"Jullie moeten weg!" Fluistert ze. Wanhopig probeert ze uit Frank's armen te komen, maar hij houdt haar stevig vast.
"Hey meisje, wie zijn dit?" er komt een blonde vrouw rond de 40 de kamer uitgelopen en glimlacht vriendelijk. Wow, dit had ik niet verwacht. Ik had een vrouw verwacht met een groene huid, kromme vingers, een geel gebit en een kromme neus met een grote pukkel erop.
JE LEEST
My Last Wish (1D+LM+Cher Lloyd)
FanfictionHeey! Mijn naam is Samantha, maar niemand noemt me zo. Noem me maar Sam, of Sammi, of aardappel. Maar absoluut geen Samantha, dan ga ik met aardappels gooien. Ik ben 13, bijna 14, en zit op de middelbare school in klas Atheneum 2B. Hoe dan ook, ik m...