Chapter 18
---------
POV Louis
"Ze ligt in het enige ziekenhuis in Londen, is dat zo moeilijk om te begrijpen?!" de mensen op haar school hebben het brein van een fruitvlieg..
"En hoe heet het ziekenhuis ook al weer, zei u?"
"UGH! Vergeet het maar, geef gewoon door dat ze ZIEK is." ik hang geïrriteerd de telefoon op en ga zuchtend zitten. Jade komt stilletjes de kamer uitgelopen. Ze ziet een beetje wit.
"Gaat het wel?" vraag ik. Ze knikt afwezig en gaat op de stoel naast me zitten.
"Heb je de school gebeld?" vraagt ze met een hese stem. Ik knik.
"En haar vader?" ik knik weer.
"Alleen die nam niet op." zeg ik.
"Hm.. Vreemd. Je zou toch denken dat die man zich juist op dit moment het meest om Sam zou bekommeren." zegt Jade nadenkend.
"Geen idee.. Ik vind de hele situatie maar raar. De vader neemt niet op en is niet meer gezien sinds dag één. De dokters maakten een fout. En nog niemand van de school heeft zich ook maar één moment afgevraagd waar Sam is." beredeneer ik.
Jade haalt haar schouders op. "Ze heeft gewoon een vreemd leven."
Ik kijk haar verbaasd aan. "Hoe bedoel je?"
"Nou, ik bedoel dat ze het ene moment thuis zat met haar laptop op schoot, jullie te stalken. En het andere moment ligt ze in het ziekenhuis met One Direction, Little Mix en Cher Lloyd aan haar zijde." zegt Jade.
"Hm.. Goed punt.."
-Een uur later-
We zitten weer met z'n allen voor de deur te wachten.. Zoals we eigenlijk altijd doen.
"Waar is Morgan?" vraagt Courtney na een tijdje.
"Bij de receptie, vragen waarom ze ons hebben verteld dat ze leukemie heeft." antwoordt Niall.
"Uhm.. Jongens? Mijn manager is niet blij dat ik hier zo lang ben.." zegt Cher met een pijnlijk gezicht, terwijl ze op haar telefoon kijkt.
"De onze ook niet." zegt Jesy spijtig.
"Ga maar." zegt Zayn.
"We bellen jullie meteen als er iets is, of als me meer weten." zegt Liam.
"Nee!" zegt Jade.
"Ik ga niet weg! Zeg maar dat ik een andere keer opneem." ze houdt haar ogen gericht op de deur.
"Jade.." zucht Perrie.
"Perrie.. Alsjeblieft." Jade kijkt Perrie met een zielig gezicht aan.
"Oké dan." zucht Perrie. "Maar dan blijf ik ook. Jerrie is niet voor niets de leukste ship." grijnst ze.
"Als jullie het niet erg vinden gaan wij wel. Yasmina (de manager) maakt ons af als we helemaal niets hebben voor vanavond!" zegt Leigh-Anne.
"Oké. Nogmaals, we bellen jullie." zegt Liam.
Ze geven ons allemaal een knuffel en lopen dan samen met Cher weg.
"Jullie weten toch dat Yasmin woedend wordt?" vraag ik grijnzend aan Perrie en Jade.
Jade haalt haar schouders op. "Ik heb gewoon het gevoel dat ik moet blijven."
"En ik laat mijn Poopey niet alleen." Perrie klemt zich vast aan Jade.
JE LEEST
My Last Wish (1D+LM+Cher Lloyd)
FanfictionHeey! Mijn naam is Samantha, maar niemand noemt me zo. Noem me maar Sam, of Sammi, of aardappel. Maar absoluut geen Samantha, dan ga ik met aardappels gooien. Ik ben 13, bijna 14, en zit op de middelbare school in klas Atheneum 2B. Hoe dan ook, ik m...