Chapter 11 - "Let the stoel fall!"

1.4K 42 5
                                    

Chapter 11

---------

POV Sammi

"Ik ben zo nerveus, ik ben zo nerveus, ik ben zo nerveuuus.." zing ik zachtjes.

"Chillax, je gaat het super doen." stelt Cher me gerust. "Mooi gezongen by the way." voegt ze er grijnzend aan toe.

"HEY, BULLDOZER! LAAT ME ERLANGS, MIJN VRIENDIN WORDT EEN STER!" hoor ik Demi roepen.

Grinnikend loop ik naar Travis toe.

"Het is oké, laat haar maar door." De bodyguard knikt en stapt opzij.

"Dat dacht ik even wel, hè?" zegt Demi, terwijl ze voorbij loopt.

"Sorry, Sam. Ik dacht dat ze een of andere gestoorde fan was." Travis glimlacht verontschuldigend.

"Dat vind ik niet eens zo gek.." mompel ik.

"Hey, Sam! Kom je je omkleden?" roept Cher.

Voordat Demi nog wat kan zeggen, loop ik naar de kledingrekken toe. Een meisje rond de 20 komt aangelopen en glimlacht naar me. Ze heeft blond haar, ongeveer tot haar schouders en donkerbruine ogen. Ze draagt een kort, strapless, rood jurkje met een zwarte panty en een zwart colbertje erop. Het ziet er zakelijk, maar toch leuk uit. Verder heeft ze zwarte naaldhakken aan en veel sieraden. Precies wat je van een styliste zal verwachten.

"Hoi! Ik ben Amanda en ik ga je helpen met je kleren uitzoeken." zegt ze vriendelijk.

"Je lijkt een beetje jong om hier te werken.." ik til mijn hoofd bedenkelijk naar de zijkant.

"En jij lijkt wat jong om hier op te treden." ze knipoogt naar me.

"Daar heeft ze je tuk, Sam.." ik maak een klein sprongetje. Ik zweer, dat kind wordt later een ninja!

"Hoe dan ook, je mag zelf wat uitzoeken! Dat vinden mensen altijd het leukst. En als het niet lukt, roep je me maar." zegt Amanda glimlachend.

Ik knik blij en voordat ik ook maar één stap richting de kledingrekken heb gezet, springt Demi op de stapels kleren.

"Dit is als de hemel!" roept ze. Haar stem is een beetje gedempt door de kleren.

"Help je me wel?" vraag ik. Ze steekt zonder haar hoofd omhoog te halen, haar duim op.

Demi heeft altijd leuke kleren aan. Ze weet veel van mode en van de laatste trends enzo. En dan ik.. Ik hou van voetbalbroekjes en t-shirts.

Als ik even opkijk van de rekken, zie ik dat Demi een sneeuw.. euh.. kleerengel probeert te maken. Ze slaat woest met haar armen en benen heen en weer en om eerlijk te zijn maakt het me bang.

Zuchtend trek ik haar omhoog aan haar kraag.

"Je beseft toch wel dat we voor mij aan het zoeken zijn en dat het eenmalig is?" zeg ik duidelijk.

Demi schudt beslist haar hoofd. "Nu-uh! Je wordt een ster! En elke ster heeft zo'n kledingkast. Stel je eens voor.. Oh! En ik ben de vriendin van de ster.."

Ik knik met mijn vingers om haar uit haar dromen te helpen.

"Jaja, vriendin van de ster. Help je me?" ze knikt blij en duikt de rekken in.

"KLEREN!"

"Ik geef op!" ik zak neer op een stoel en zucht uitgeput. We zijn nu, wat? Een half uur bezig en we hebben niet één kledingstuk kunnen vinden!

"Heb je hulp nodig?" Amanda komt uit het niets tevoorschijn. Geschrokken leun ik achterover en flikker met stoel en al om.

"Ik ga een naam bedenken voor die move.. De stoel- nee wacht! Een liedje!" zegt Demi blij. Oh nee..

My Last Wish (1D+LM+Cher Lloyd)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu