06.02.2011r
THOMAS
W końcu nadszedł dzień, na który tak długo czekałem.
Dzisiaj mam mieć zdjęty gips, ze wszystkich miejsc, w których miałem złamania.
Lekarz przychodził do mnie co jakiś czas, i sprawdzał, jak zrastają się kości.
W moim przypadku, trwało to szybko, gdyż po sześciu miesiącach, zdecydował, że mogę się ich pozbyć.
Mój organizm jest wyjątkowo silny, co tym bardziej miało na to wpływ.
***
- I gotowe. Teraz tylko, zrobimy szybki test, żeby sprawdzić w jakim stanie są Pańskie kończyny. Proszę lekko podnieść prawą nogę. A teraz lewą rękę. Idealnie, wszystko jest tak jak należy.
- To oznacza, że teraz tylko rehabilitacja?
- Bardziej fizjoterapia, ale tak. Po tym, jak Pana organizm szybko się uporał, ze złamaniami, mam nadzieję, że tym bardziej szybciej poradzi sobie i z tym.
- A jeśli mogę spytać, ile trwa średnio rekonwalescencja po takim wypadku, jak w moim przypadku?
- To zależy, od siły woli i organizmu. U Pana widzę dużą determinację, o organiźmie już nie wspominając. Dlatego, jak na moje oko, daję Panu około dwanaście miesięcy leczenia.
- Dwanaście miesięcy? - zdziwiłem się, gdyż sądziłem, że potrwa to trochę krócej.
- A co Pan myślał? Że w ciągu kilku miesięcy, wróci Pan do pełnej sprawności? To tak nie działa, że wystarczy pstryknąć palcami, i będzie tak jak Pan chce. Musi Pan uwierzyć mi na słowo. Zdarzały się takie przypadki, że ludzie wracali do zdrowia nawet po trzech latach, a niektórzy dalej po ich upływie, wciąż walczą o pełną sprawność. Pana przypadek jest jak jeden na sto tysięcy. Dlatego radzę się z tego cieszyć a nie narzekać.
- Przepraszam, nie miałem o tym pojęcia, że tak jest.
- Nic się nie stało. Od tego jestem, żeby udzielać odpowiedzi i przy okazji uświadamiać. A właśnie, całkiem bym zapomniał. Załatwiłem Panu fizjoterapeutkę, bo fizjoterapeuty, jak na razie nie mamy.
- To kobiety też się tym zajmują? - nie pomyślałem a powiedziałem.
- Oczywiście, że tak. Coraz bardziej wzrasta zainteresowanie tym zawodem, zwłaszcza wśród kobiet.
- Kiedy ma do mnie przyjść?
- Za dwa dni. Z pewnością zależy Panu, by jak najszybciej rozpocząć leczenie, prawda?
- Nawet i dzisiaj jeśli, trzeba by było. Jestem na to gotowy. Chcę jak najszybciej wrócić do pełni sprawności.
- Na pewno się to Panu uda. Trzymam za Pana kciuki. Teraz mogę zostawić Pana w dobrych rękach.
- Bardzo dziękuję, Panie doktorze za pomoc i opiekę.
- Nie ma za co. To mój obowiązek. Jakby coś się działo, proszę dać mi znać. Ma Pan mój numer.
- Oczywiście, jeszcze raz dziękuję.
***
08.02.Dziś ma do mnie przyjść fizjoterapeutka.
Mam nadzieję, że za jakiś czas, będę mógł wyjść z domu, a tym bardziej do ludzi i na zawody.
Strasznie za tym wszystkim tęsknię.
- Synku, Pani do Ciebie - powiedziała mama, a po chwili, koło niej pojawiła się niska blondynka, trzymająca w dłoni dużą torbę.
Na jej widok zaniemówiłem. Była piękna.
- Dzień dobry - powiedziała, a ja dalej nie mogłem się odezwać.
- To ja Was zostawię - mama, zamknęła za sobą drzwi.
- Dzień dobry - w końcu odzyskałem mowę.
- Kristin Müllner, jestem Pana fizjoterapeutką.
- Thomas Morgenstern, bardzo mi miło Panią poznać.
- Wzajemnie. Doktor Schmidt mnie tu przysłał. Widziałam Pana wyniki. Będziemy musieli trochę popracować nad kręgosłupem, i prawą nogą. Na szczęście lewa ręka wydaje się być sprawna. Sądzę, że na początku przyszłego roku, będzie Pan w stanie normalnie funkcjonować.
- Jeśli Pani ma mi w tym pomóc, to na pewno będę zdrowy jeszcze wcześniej.
- Cieszę się, że humor Panu dopisuje. Z takich pozytywnym nastawieniem, na pewno będziemy dobrze ze sobą współpracować.
- Też mam taką nadzieję - puściłem jej oczko, na co się lekko zaśmiała.
Coś czuję, że nie przypadkowo, los postawił mi ją na mojej drodze.
Może to będzie początek czegoś więcej?
- Może zaczniemy od razu, od podstawowych ćwiczeń? Co Pan o tym myśli?
- Oczywiście, im szybciej tym lepiej - zaśmiałem się.
Wiem, że może być ciężko, ale dzięki niej będę w stanie znieść, każdy ból.
CZYTASZ
,,Walka o wszystko" - Thomas/Gregor
FanfictionGregor jest początkującym skoczkiem, z dużymi ambicjami i pełni pewności siebie. Żyje w przekonaniu, że dzięki ciężkiemu wysiłkowi i pracy nad sobą, będzie w stanie osiągnąć wszystko. Nie wie jeszcze, że kiedy w jego drzwiach stanie Thomas, jego ży...