bölüm3

2.2K 76 14
                                    

Bay Lorenzo ile beraber yemek yemiştik ve bu süreç zarfında sohbet etmiştik ve ben Bay Lorenzo'nun annesinin Türk olduğunu öğrenmiştim.Bana türkeçe kelimeleri anladığını ama fazla konuşamadığını söyledi.Konuştuğumuz süreç zarfında bana hep Türk kızı demişti ve ne yalan söyleyeyim bu benim hoşuma gitmişti.

Şuan odada uyumak için pijamalarımı giyiyordum.En sonunda bütün işlerimi halledip yatağa bıraktım kendimi.Bu günlük aksiyon beni biraz yormuştu ve bu yorgunluk gözlerimin kapanmasına neden olmuştu.

Lorenzo

Şuan belli etmesemde şoktaydım.Karşımdaki kadın Budan yaklaşık 8 ay önce hastanede gördüğüm kadındı.Onunla sadece göz göze gelmiştik.Ben hastanede vurulmuş ve yarı baygın haldeyim ve o gün onun gözünde bana karşı beslediği bir üzüntü vardı.Annemden sonra ilk kez birinin bana öyle baktığını görmüştüm.

O bakışmadan sonra onu aklımdan çıkartmaya çalışmıştım ama gözümü her kapadığımda o ela hareler önüme geliyordu.Onu her yerde aramış fakat hiç bir sonuç bulamamıştım.Bu sonuçlar dahilinde içimden belkide dedim ölecektim ve Tanrı bana bir meleğini gösterdi.

Bu olasılık hep aklımda vardı taki bugün karşıma çıkana kadar.Bu olayları kuzenim Dante'ye de anlattığımda benim takıntılı bir piç olduğumu söyledi.Aslında bunu söylediği için onu güzelce dövebilirdim fakat haklılık payı vardı.Aylardır hiç tanımadığım bir kadını arıyordum ve işleri aksatmıştım.

Bu imparatorluktaki düşmanlarım için bir fırsat yaratabileceği için beni önceden uyarmıştı.Bu aklımdakileri def edip arabaya bindim ve korumama depoya sürmesini söyledim.Bir kadına böyle bir terbiyesizlik yapmak heleki bunu yapanın benim masamdan biri olması beni daha çok sinirlendirmişti.

Bu koltuğa geçmeden kurallarımı açık bir şekilde belirtmiştim ve sonucunun neler olabileceğini kendi gözleriyle görmüşlerdi.Bu kurallardan üç tanesi benim için bir çizgiydi.Birincisi kadınlara asla izni olmadan bırak dokunmayı onunla göz teması bile kurmamaktı,ikincisi benim iznim dahilinde hiç bir silah Türkiye'ye kaçak yollardan girmeyecekti ve üçüncüsü ise uyuşturucuyu asla hiçbir yerde satmamaktı.

Diğer olayları belki affedebilirdim ama benim için en önemlisi kadınlardı.En çok oradan yanmıştı canım...Annemi daha 12 yaşında gözlerimin önünde kendi öz amcam olacak piç tecavüz etmişti.Bu olayı bilerek bana izletmişti.Annemi o halde ellerim zincirli bir şekilde sandalyede çaresizce izlemiştim...

Annem bana hep Cihan olarak seslendirdi.Sen benim tüm Cihanımsın derdi.Bu benim kimliğimde yazmasada ben bu ismi benimsemiştim.Babam ve annemin aşkı çok büyük ve yüceydi.
Babam annemi çok masum ve güzel sevmişti.Annem bu olaydan bir kaç gün sonra dayanamamış ve intihar etmişti.Babam ise benim biraz daha büyümemi bekledi ve ardından masayı bana devredip İtalya'dan gitti.

Düşüncelerimden arabamın firen yapması ile çıktım ve hemen kendime geldim.Şuan o şeref yoksunu ile ilgilenecektim.Bu onun tek hatası değildi ve bu olayda bardağı taşıran son damla olmuştu.Bu yaptığı bana itaatkarsızlıktı.Bunun cezasını bütün masa biliyordu.Hemen arabadan inip depoya adımladım.

İçeriden inleme sesleri geliyordu demek ki ben gelmeden arkadaşla biraz oynamışlardı.Dışarıdaki korumalar beni gördüğünde saygıyla başlarını eğdiler.Adımlarımı hızlandırarak depoya girdim içeri girmem ile gördüğüm manzara sırıtmamı sağladı.Yüzü gözü kan içindeydi ve bu gördüklerim içimdeki canavarı dürtüyordu.

Adımlarımı hiç aksatmadan adamın yanına ilerledim benim geldiğimi gören yakın korumam Gerardo adama son bir yumruk atmış ve önümden çekilmişti.Ben bir şey demeden Gerardo ne yapacağını anlamış ve hemen depoda bulunan odama girmişti.Ben adamı hala aynı sırıtışla izlerken bani gören adamın gözlerindeki korku beni daha çok keyiflendirdi.

PinhaniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin