Karakterleri değiştireyim mi aklınızda Lorenzo'ya yakışacak bir karakter varsa bana söyleyin lütfen .
Meva'yı değiştirmeyi düşünmüyorum bence tam uydu
Görüşlerinizi belirtin lütfen
Yorum ve vote yapmayı unutmayınnn♡♡
Tiktok hesabım:wattpadseviyomseni
Görüşleriniz bana buradan söyleyebilirsiniz****************
Konuşmaları İtalyanca olarak düşünebilirsiniz ben size türkçe kısımları belli edeceğimİki hafta geçmişti koskoca iki hafta ama Meva gözlerini hala açmamıştı.Genç adam kafayı yemek üzereydi.Yoğumbakım odasından gözlerini ayırmıyordu.Bu iki haftalık sürede uyuduğu uyku 8 saati geçmemişti.
Bunları düşünürken doktor Meva'nın kontrolleri için gelmişti.Lorenzo hemen ayağa kalkmış doktor daha odaya girmeden hemen önüne geçmiş ve yakalarına yapışmıştı.Artık sabrı kalmamıştı.Bunu yapanlarıda bulamamıştı sinirini çıkaracak biride elinde yoktu.
Korumaları halletmişti işini beceremeyen adamın yanında yeri yoktu.Bir tek Gerardo'yu hafif hırpalamıştı"Neden uyanmıyo doktor iki hafta oldu kos koca iki hafta ama Mevam hala uyanmadı"doktor şu iki haftada diken üstündeydi.
Morte'nin ne yapacağı belli olmazdı içerideki kadında karısıydı sanırım diye düşündü.Doktor derince yutkunu nasıl diyecekti böyle devam ederse hiç uyanamaz diye.Doktor gözlerini kaçırdıktan sonra söze girdi"Biz elimizden geleni yapıyoruz Morte gerisi Meva hanımın bünyesine kalıyor"
Lorenzo bu sözler ile doktoru yakalarından itti.Doktor zar zor dengesini sağlarken korkudan resmen ağlayacaktı"Eğer...Eğer ölürse bende bütün sülalen ile birlikte seni öldürürüm"Bunları söylerkenki bakışları ve ses tınısı bile insanı ürpertiyordu.
Biliyordu doktor bu adam ne derse yapardı.Kafasını sallayarak yoğumbakım odasına girdi.Doktor Meva'yı kontrol ederken bir salise bile gözünü onlardan ayırmadı.
Yanında duyduğu ayak sesleri ile istemesede oraya döndü.Gelen Gerardoydu.Lorenzo Gerardo'nun yüzüne bakarken birşeylerin ters gittiğini anladı."Sorun ne Gerardo"Gerardo abisinden gelen soruyla gerildi.
"Bir ipucu bulduk abi...ama bu hoşuna gitmeyebilir"Lorenzo bu cevap ile kaşlarını çattı tam ağzını açacakken Gerardo'nun bakışları cama kaydı ve gözlerini hem mutlu hemde şaşkın bir şekilde aççtığını görü.Gerardo ondan önce davranıp konuştu"Abi Meva hanım-"Cümlesinin gerisini getirmeden Lorenzo hemen oraya döndü.
Meva kaşları çatık bir şekilde doktor ile konuşuyordu.Lorenzo o heyecanla bütün gardını indirdi ve kocaman gülümsedi.Gülümsüyordu ama gözleri dolmuştu.Mutluluktan ağlamak buymuş demekki diye geçirdi içinden.Gerardo hemen bakışlarını abisine çevirdi.
Gördükleri ile derin bir şekilde yutkundu.Morte'nin bu hallerine alışmış değildi hala.Bakışları tekrar yengesine çevirdiğinde bu tarafa baktığını gördü ama gözleri doluydu.Neden gözleri dolmuştu yengesinin.Bu düşünceleri doktorun odadan çıkması ile son buldu.
Lorenzo bir heyecanla doktorun yanına gitti"Gözlerini açtı görebilirmiyiz doktor"Gözündeki heyecanla kıyasla sesi sert çıkmıştı."Görebilirsiniz Morte"doktorun bunu demesini beklemişçesine hemen odaya girdi Lorenzo ardından ise Gerardo girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pinhani
Teen FictionBu kadar okunacağını tahmin etmemiştim ilk bölümlerde çok fazla mantık hatası var ona göre okuyun.Bölüm sayısı artsın düzelticem.şimdiden okuyanlara teşekkür ediyorum Pinhani: Sana böyle uzakken Seni bir daha sevdim