Yeni bölüm geldi ayooolllll
Geçmişen kesintiler yazmak çok hoşuma gidiyo
Hep Lorenzo'nun geçmişini yazıyorum fakat ilerleyen bölümlerde Meva'nın da geçmişini yazacağım
Yorum ve vote yapmayı unutmayın
Bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın lütfen....Şimdilik bu kadat sizleri seviyoreeeeeee
*********************
Geçmiş 10 ay önce
Genç adam Türkiye'deki işlerini halletmek için uzun bir süre sonra annesinin memleketine tekrar gelmişti.Bunlar aklını kurcalarken limandaki mallara baktı teker teker gemiye yükleniyordu.Bu teslimatı kendisi yapacaktı çünkü bu teslimat onun için önemliydi.
Ama şöylede bir şey vardı canı sıkmaya başlamıştı.Bu herifler çok yavaş hareket ediyordu."BİRAZ HIZLI"dedi hafif aksanlı türkçesiyle.Malları yükleyen adamlar sert sesi duyduklarında hızlanmaya başladı.Genç adam ciğerlerine derin bir nefes çekti.
Sorunsuz bir şekilde bitse de gitsem diye düşündü.Bir saat geçmeden mallar yüklenmiş ve hazır duruma gelmişti.Tanrıya şükretti genç adam işi sorunsuz bitmişti.Tam o sırada herkesi sağır eden bir çok kurşun sesi etrafı sardı.
Omuzundaki yanma hissiyle omzuna baktı.Bakmasıyla bir küfür savurdu yaralanmıştı.Hemen kulağının yanından geçen mermi ile hareket etmek aklına gelmiş ve hemen arabaların bir tanesinin arkasına geçmişti.
Düşmanları burada da rahat durmamıştı demek ki.Ön cebinde bulunan uzun kumaş mendili hemen koluna doladı ve ağzı yardımıyla bağladı.Kan kaybederse burada bayılırdı bunun bilincindeydi.Ardından yaralı olmayan kolu ile belindeki silaha uzandı.
Belinden aldığı silahla sadece kolunu çıkartarak rastgele ateş etmeye başladı.Şarjör bittiğinde hemen elini geri çekti.Yedek şarjörü yoktu.Hatta burada lazım olmaz diye arabalardaki bir çok mühimmatı İtalyada bırakmıştı.Etrafına baktı korumalar etrafa dağılmış ve adamlara karşılık veriyordu.
Fazla mühimmatları olmasada sayıları fazlaydı."YARIM SAATİNİZ VAR"diye bağırdığında korumalar patronundan aldığı emirle daha hızlı hareket etmeye başladı.Bunu gören Lorenzo sırıttı emrini ne pahasına olursa olsun yerine getireceklerini biliyordu.Sonra aklına Gerardo geldi sahi neredeydi?
Hemen etrafını dikkatlice taradı ve bir ağacın arkasına siper almış bir şekilde çatışmaya dahil olduğunu gördü.Yavaşça yere doğru çöktü ardından oturdu.Oturmaktan başka yapacak bir şey yoktu.Gözleri bu sefer yarasına kaydı.Turnike yapmasına rağmen kanama fazlaydı.Eğer bölye devam ederse kan kaybından ya bayılacak ya da en son ihtimal ölecekti.
Yarım saat sonunda korumalar emrini yerine getirmiş adamları halletmişti.Sadece bir kişi sağ kalmıştı.Bu herzaman olan bir şeydi bir çatışma sonrası bir kişi sağ bırakılır ve Morte onu sorgu ederdi.Herkez siper aldığı yerden çıkarken.Gerardo'nun gözleri abisini aradı.
En son gördüğü yere yani arabaya doğru adımladı.Gördükleri karşısında kaşları çatıldı.Abisi yaralıydı ve her yeri kan olmuştu ama neden ona bir şey söylememişti.Bunları düşünecek zaman yoktu abisi neredeyse kan kaybından ölecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pinhani
Teen FictionBu kadar okunacağını tahmin etmemiştim ilk bölümlerde çok fazla mantık hatası var ona göre okuyun.Bölüm sayısı artsın düzelticem.şimdiden okuyanlara teşekkür ediyorum Pinhani: Sana böyle uzakken Seni bir daha sevdim