bölüm15

577 28 11
                                    

Eveeeettt biraz uzun sörfü yeni bölümün gelmesi kusra bakmayın

Valla çok yorucu bir dönemden geçiyorum ama yinede bölüm yazmaya çalıştım

Oy ve yorumlarınızı bekliyorumm

Yazım hatası varsa şimdiden özür dilerim

Amaaa çok uzattım yine

İyi okumalaaaarrrr( ˘͈ ᵕ ˘͈♡) 

ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ

Meva'nın ağzından

Bu son olan olayın üzerinden bir hafta geçmişti.Bu bir hafta içerisinde Lorenzo dahada çökmüştü.Bana ne kadar yansıtmamaya çalışsa da herşeyin farkındaydım.

Ne olduğunu söylese içi rahatlardı belki ama o ısrarla susmayı tercih ediyordu.Bu bu on günde Lorenzo hakkkında yeni bilgiler öğrenmiştim.Mesela annesini küçük yaşta kaybettiğini.

Sonra ise babasının onu terk ettiğini.Ardından Türkiye'ye dedesinin yanına geldiğini ama geri İtalya'ya döndüğünü.Nedenini sorduğumda ise beni geçiştirmişti.

Annesinin nasıl vefat ettiğinide bilmiyordum.Merak ediyordum fakat üstüne gitmek istemiyordum kendi anlatırdı sanırım.Bu sabah kahvaltı yaparken Türkiye'ye gitme mevzusunu konuşmuştuk.

Bunu söylerken yüz ifadesi anlam vemediğim bir duygu ile kaplanmıştı.Sanki korkuyordu.Aslına bakarsak hava alanı benim travmam olmuştu.Görüyonmu şanzi yeni bi fobi ürettik.

He la çarpık italyaairlendfobi

As bayrakları şanziii.Bir anda sesli bir kahkaha patlattım.Şuan arka bahçede neredeyse kendimden geçmişçesine gülüyordum.Ben anırarak gülerken bir öksürme sesi geldi.Sesin kaynağına baktığımda bunun Gerardo abi olduğunu gördüm."Ooo kimleri görüyorum"

Dememle Gerardo abi hafif burnundan güldü ve hemen yanımdaki sandalyeye oturdu."Kusura bakma Meva çok işler vardı bu aralar o yüzden gelemedim yanına"demesiyle kaşlarımı çattım ne demek işler vardı."Ha yani işler benden önemli Gerardo abi ben anladım"

Dememle yüzünde hafif bir telaş peydah oldu."Meva yani eğer kırdı-"sözünü kesen benim yine anırmam oldu.Ben kendimden geçmiş gibi gülerken Gerardo abi şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu.

"Kırıl-madım be abi sadece şa-ka yapmıştım"dedim gülmelerimin arasında konuşmaya çalışırken.Gerardo abinin yüzünde hafif bir rahatlama gördüğümde gülmem yavaş yavaş azaldı.

"Sen var ya"diye söylendi konuyu dağıtmak için konuşmaya başladım"Bir sıkıntımı var"dememle yüzü biraz ciddileşti."Bay Lorenzo bugün geç geleceğini size iletmemi söyledi"demesiyle yüzüm biraz düştü.

"Neden kendisi sölemedi"dememle Gerardo ensesini kaşıdı"Söyleyecekti ama acil bir toplantıya girmesi gerekti"içimden bir ses yalan söylediğini söylüyordu ama neyse.

Kız çarpık bunlar bişi saklıyo ama...

Bencede şanzi ama biraz bekleyelim olması Gerardo bey abiyi tenhada sıkıştırırız.Bu düşünce ile sırıttım.Adam benim iki katımdı neredeyse."Öyle diyorsan"dediğinde başını hafif salladı.

PinhaniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin