........
Yeni bölümü şimdi yazabildim hem telefon değiştirdim hemde leptobu babam iş yerine götürüyordu kusura bakmayın
Konuşmaları İtalyanca olarak düşünün:D***********
1 ayın sonu...
Bir ay benim için hızlı geçmişti.Çok güzel günler geçirmiştim İtalya'da ve Lorenzo ile güzel günler geçirmiştim.Bu süreç içerisinde aslında flört etmiş olabiliriz.
Olabilirmisiniz kız resmen adamın üstüne atlayacaktın
Abartma istersen şanzi.Az atta balıklar yesin.Bunları düşünürken artık hava limanın önüne gelmiştim.Özleyecektim buraları.Taksiden inmeden ücreti ödedim ve indim.Aslında bu bir ayda çok fazla şey yaşamıştım.
Lorenzo hakkında da bir çok şey öğrenmiştim.İtiraf etmesi zor ama onuda özleyecektim.Yani alışmıştım ona.Hava limanından içeri girerken düşüncelerim hala beni meşgul ediyordu.
Hava limanına girdiğimde etrafta bir çok insan vardı.Bazıları koşturuyor bazıları ise oturmuş uçuş saatlerini bekliyordu.Benim uçuş saatine kırk beş dakika falan vardı erken gelmiştim.
Yürümeye devam ederek oturacak bir yer aradım.Gözlerim boş bir yer bulmasıyla hemen oraya ilerledim ve oturdum.Ardından ise düşüncülerimin beni ele geçirmesine izin verdim.
Aslında bir nevi gitmek istiyordum ama içimde bir burukluk vardı.Bir yanım bana kal diyordu bir yanım ise kalmak için bir sebebin yok diyordu.Ben düşüncelere dalmışken hemen önümde bir hareketlilik hissetmem ile önüme baktım.
Bir adam bana doğru geliyordu.Dikkatli baktığımda ise bu gelen kişinin Lorenzo olduğunu gördüm.O bana bana doğru gelirken ayağa kalktım.Tam söze girecektimki hiç beklemediğim bir şey yaparak bana sarıldı.
Ben ne yapacağımı bilemez bir şekilde put gibi dikilirken beni daha çok kendine bastırdı ve kollarını daha sıkı sardı.Sonra saçlarımın arasında bir hareketlilik hissetmemle saçımı kokladığını anladım.
Nedendir bilinmez ama bu benim çok hoşuma gitmişti ve içim kıpır kıpır olmuştu.Kollarını benden çektikten sonra bir adım geriledi ve yüzüme baktı.Ben ise doğrudan onun gözlerine bakmıştım.
Gözlerindeki hüznü gördüğümüde kalbimde sanki bir şeyler kopmuş gibi hissettim.Tam ağzımı açıp konuşacakken benden önce davranıp söze girdi."Kusura bakma Meva yani ben bir anda şey oldu-"edişeyle açıklama yapmaya çalışırkenki yüz hatları çok komikti.
Daha fazla dayanamayarak küçük bir kahkaha attım ve ardından söze girdim"Önemli değil Lorenzo ben sadece bir an için şaşırdım seni beklemeyiyordum"dememle yüzündeki o endişenin yerini rahatlama almıştı ve küçük bir şekilde tebessüm etti.
"Tabiki geleceğim Türk kızı seninle vedalaşmadan seni göndermezdim"dediğinde dudaklarım kıvrıldı
Kız bu bize yürümüyo uçuyo uçuyo
Şanzimentin dediklerine sonra göz devirmeyi aklıma not ettim."Aslını söylemek gerekirse sana veda etmeden gitmek istemiyordum"dememle bu sefer Lorenzo'nun gözlerinden bir parıltı geçti.
Bir süre sessiz kalıp ayakta birbirimiz yüzüne baktık.Sessizlikten gına gelerek söze girdim"Gel şöyle oturalım ayakta dikil dikil ayaklarım ağradı"dememle tam gülecektiki kendini toparladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pinhani
Teen FictionBu kadar okunacağını tahmin etmemiştim ilk bölümlerde çok fazla mantık hatası var ona göre okuyun.Bölüm sayısı artsın düzelticem.şimdiden okuyanlara teşekkür ediyorum Pinhani: Sana böyle uzakken Seni bir daha sevdim