Engem miért nem szerethet senki? Miért érzem magam magányosnak? Miért utálom magam ennyire.. Úgy érzem lassan be katanok a magánytol és az ürességtől, én saját magam vagyok és a Bts dalok, akik segítenek ha bajom van, egyszerűen csak hallgatom őket és meg nyugszom.
Próbálom magam el fogadni de az sem sikerül, vajon kívánja valaki a hálálomat? Örökre magányos leszek? Vagy el jön értem valamelyik nap a nagy "ő" és el rabolja a szívem? Ha Bangtan Boys nem lenne hol járnék most? Erre nem tudom meg soha a választ de igazából nem is szeretném.
Minden reggel gyomor görcsel kelni az iskola miatt elég rossz érzés és abban a tudatban lenni hogy dolgozatot írsz, felelsz, és szart se tanultál tegnap délután suli után, enni se eszel egésznap max iszok hogy ne kórházba kössek ki - ki száradás miatt, bár jobb lenne ott piheni egy kicsit és minden el felejteni mint ezt a rohadt sulit, és a rossz kamu barátokkal körbe véve legyek, nem is értem hogy 1 ével ezelőtt miért jelentkeztem erre a érettségire inkább mentem volna el dolgozni és arra költeni a pénzt amire szeretném.
Itt kezdődött el az életem, Kim Taehyung vagyok, 18éves, fhul egyedül élek egy nagy házban, apám és anyám külföldön dolgoznak jó hogyha havonta haza látoganak egyszer de akkor is jönnek meg mennek. Van egy legjobb barátom J-hope, ő egy vidám lélek kis napsugaram mindenben segít amiben tud és támogat, most is éppen itt van nálam videó játékozunk. - Hé! Nem ér! Te csaltál!!! Csap a vállamra amitől meg ugrok mert annyira el voltam merűlve a gondolataimban. Ja igen amúgy a legfontosabbat ki hagytam, meleg vagyok egytalán nem érdekelnek a lányok valahogy a férfi test jobban vonz, mint például a Bts-ből Jungkook oh istenem ő lenne a pasim mit meg nem tennék érte.. - Taehyung figyelj már rám!!! - Bocs el kalandoztam egy kicsit.
Holnap megint iskola, nincs kedvem be menni szokásosan nem tanultam semmit, de ha nem mennék be szüleim egyből kérdőre vonnának miert nem járok be, mivel vasárnap délután van így lazulok, elvilegbe új osztálytársunk jön egy fiú, a nevét még nem árulták el bár nagyon izgat ki lehet az, hátha Hobin kívül lenne még egy barátom. - Oké haver megint én nyertem, jó mecs volt, haza kell menjek holnap találkozunk a suliban. - Oké Szia.
Egyedül maradtam meg a magányom, mivel már nem jön senkisem át így el megyek engedek magamnak vizet a kádba és bele fekszem, lazitok, de persze zenével együtt sosem hagyom ki a fürdésnél a zenét, mindig a kezdvenc zenémel kezdem ami nem más mint Bts Just One day. Ki szálva a kádbol a tükörbe nézek hát nem csodálom hogy nem kellek senkinek, sovány vagyok, kicsit de látszanak a bordáim.. Nem nézegetem magam sokáig mert a végén el sirom magam, fel kapok egy alsó nadrágot, egy trikót meg egy rövid nadrágot majd a szobám felé veszem az irányt, meg ragadom a távirányítót és be kapcsolom a kedvenc Anime sorozatomat.Sziasztok remélem tetszett nektek, ez lett volna az első rész<3 folytatni ér? Ha igen valami kommentet írjatok :3
YOU ARE READING
Just One Day
RomanceKim Taehyungnak van egy legjobb barátja J-hope, minden tudnak egymásról és így szeretik egymást kis koruk óta, Taehyung szülei nem vele élnek hanem külföldön így nem tudnak róla semmit, havonta küldenek neki pénzt hogy el tudja magát tartani. Nagy...