Úton vagyok Hobihoz vagyis inkább vagyunk, nem tudom miért csinálja ezt Kook de idegesít! Nem fog nekem meg nyilni Hobi, meg akarom vele beszélni rendesen ezt a egészet, de nem úgy hogy Kook ott van.
-Mi a baj kicsim? Kérdezi tőlem miközben egy piros lámpánál álltunk meg.
-Semmi Kook! De te is tudod nagyon jól hogyha ott vagy velem nem fog nekem semmit el mondani Hobi.
Csak hümög... Mindegy leszarom! Akkor is beszélni akarok vele!
Ide érve ki szálltunk az autóból, és Kook kezét meg fogtam hogy ne legyen ezért szomorú mert "le basztam" nem szeretem ha veszekszünk, ami persze nagyon ritka, csak ez most így jött ki.
Be felé menet egyre hangosabban szólt a zene, ami nem más mint Bts.. Oh Kook most nagy bajban lesz ha meg látják a rajongók.. - Most mi lesz? Nézek rá kérdően. - Semmi, be megyek, csak nem fognak meg támadni! - Jó...Be nyitok, tanulják a koreot, azta Hobinak milyen jó mozgása van! Nem vett még senki minket észre, de sikeresen be ütöttem a lábam és egy gyerek rám nézett.
-Ju... Jungkook?!?! Kiabál fel dadogva egy fiú.
-Ne! Maradjatok ott legyszíves szólok rájuk, még mindig nem szeretem a rajongókkat, főleg ha meg mindig hozzá érnek ami az enyém.
-Tae? Jungkook? Mit keretek itt? Néz ránk Hobi. - Beszélni szeretnék veled! - Velem? Ugyan mit?
- Gyere ki légyszíves! Kook jössz te is! Kook?! Klassz rajongókkal van körbe véve és fotozkodnak vele.
- Kicsim, ki megyek beszélgetni Hobival, bent maradsz? Kérdezem tőle egy hamis mosollyal. - Igen.-Miért jötettek ide? És Jungkookot minek hoztad ide?!
-Beszélni akarok veled Hobi! Mikor ott hagytál a kávézóban azóta csak rajtad katogok! Mindent tudni akarok, hogy jöttem én a képbe? Mióta vagy meleg? Amióta ismerlek azóta heteró vagy!!
-Nos tudod Tae.. Emlékszel mikor kisebbek voltunk olyan 9-10 évesek lehetünk, mikor át mentünk hozzátok a farmra vacsorázni, mikor ültünk a dombon, akkor még a szüleid ugye ott éltek Koreában azok szép idők voltak! Hiányzik. Figyeltelek téged hogy nézed a csillagokat, olyan aranyos voltál! Csillogtak a szemeid, és a mosolyod! Az a kedvencem a mai napig! Szóval azóta, elég jól tudtam titkolni előtted mert semmi sejtésed nem volt, aztán jött Jungkook és minden meg változott! Hiányzik a régi TaeTae, a közös emlékek minden.
-Oh Hobi... Ezt el mondhattad volna előbb is! Te tudod nagyon jól hogy bátyámként tekintek rád és semmi több. Nem szeretném hogyha el válnának az útjaink. Szóval szeretném hogyha ugyan úgy folytatnánk a barátságunkat mint eddig veszekedés nélkül! Mit szólsz?
-Rendben. Legyen.
Majd fel állok és meg ölelem amit rögtön viszonoz is, - Menjünk vissza, folytasd a munkád!
Vissza menve Kook még mindig el van rajongókkal, - Menjünk Kook!
-Oh ne már! Szól az egyik rajongó közbe.
- Sziasztok! Szia Hobi! Majd csak integet mosolyogva.- Sikerült meg beszélni mindent?
- Ühüm!
-Ennek örülök, na de menjünk haza és együnk és filmezünk valamit! Mit szólsz?
-Rendben benne vagyok! De, én választok filmet!
-Jó de ne valami romantikus szarság legyen!
-Hé Kook, ez nem ér! De jó nem lesz az... Akkor valami vígjáték!
- Nyem..
Ennek semmi nem jó? Áladoan horror filmet nézne...
- Jó, fel adom, válasz te!
-Jó, akkor horror film lesz.
- Jolvan...
Mindig jó filmeket választ, de valamikor túlzásba esik.. Nem szeretem se az erőszakot és semmit ami ezekhez kapcsolódó...Haza érve le pakolok és a konyhába megyek, keresek valami nasit ami jól jönne a film közbe Kookkhoz bújva, bár nem tudom lesz e étvágyam...
Fel megyek a szobába ahol Kook már fekszik egy alsóban... Miért csinálja ezt... Én nem veszek semmit se magamról ezért így fekszem be mellé, húzom az agyát tudom hogy szereti.
Magunkra húzom a takarót és a melkhasára fekszem, és filmezünk.
Minden olyan tökéletes mellete.Sziasztok 😭 el vagyok csuszva a részekkel sajnálom, de ezen a héten hozom a kövi részt! ^^
És a legfotosabb az hogy lassan 1k megtekintés lesz a könyvemen, nem hiszem el!!! Köszönöm puszi puszi!!! 🌸💖💗✨
YOU ARE READING
Just One Day
RomanceKim Taehyungnak van egy legjobb barátja J-hope, minden tudnak egymásról és így szeretik egymást kis koruk óta, Taehyung szülei nem vele élnek hanem külföldön így nem tudnak róla semmit, havonta küldenek neki pénzt hogy el tudja magát tartani. Nagy...