Nem is gyaloglok vagy pedig gyorsan sétálnék, hanem futok, addig még oda nem érek Jungkookhoz, a kávézó kicsit messzebb van tőle kb 3 utcával arébb addig nem állok meg még oda nem érek és be kopogok hozzá, de érzem hogy a lábaim nem bírják mert remegni kezdenek, mikor lettem én ilyen puhány?!
Ide érve Jungkookhoz meg állok az ajtóban majd egyből csengetni kezdek, persze a levegőt kapkodva veszem, majd meg fulladok de akkor is Jungkookot akarom most! Nyílik az ajtó és és mosolygós fiú nézki rajta, de a arckifejezése át változik aggodalmassá, - Úristen! Mi a baj Tete? Gyere Beljebb!! Majd bentebb mentem de nem szóltam semmit, be csukta az ajtót és felé fordultam, majd közelebb mentem hozzá, - Jung..
- Mi a baj Tete?! Miért vagy ilyen izzad? Majd a karjaiba borultam, most sajnálom szegényt de muszáj vagyok le nyugodni egy kicsit és utána el magyarázni neki mindent. Majd fel kapott az ölébe és a kanapéra ültünk le, de persze engem egy percre de engedett el ezért az ölébe ülök.
-Mesélj Taehyung! Mi a baj??! Mostmár érzem egyre idegesebb.. Muszáj vagyok neki mindent el mondani. - Várj, hozz nekem egy pohár vizet. Bele idva a pohárba, rá vezetem a tekintettem, amik engem figyelnek szintén, a szeme mint egy kis őzikének, csillognak, aggodalmat láttok benne, meg szeretettet. - Nos szóval, és el kezdtem mesélni, hogy mi hogyan történt. De amit érzek iránta azt meg nem mondtam, majd most csak várok egy kicsit hogy fel fogja hogy mi is történt pontosan.
-Szóval igen mostmeg itt ülök.
- De...de..Taehyung én nem értem Hobit, hiszen már kb testvérként tekintettetek egymásra.
- Várj, mondani akarok neked még valamit. - Hmm? Majd el nézek róla és a kezeimet kezdtem el piszkálni, nagy levegő vétel és mondjuk. - Nos, figyelj Kook, én nem tudom de azt hiszem nagyon kedvelek és több mint barátság, amióta volt két hete a fürdőszobában az a eset, azóta nem tudom el felejteni, najo meg mikor az Bts-be debütáltál azóta a szerelmem vagy! Nem muszáj viszonzod, csak ezt már akkor el akartam neked mondani mikor elsőnek láttalak és utánam jöttél a mosdóba..
Majd mikor folytatni akartam a mondani valomat rá hajolt az ajkaimra és lassan mozgatni kezdte, ez, a szerelemről szólt és semmi másról. Majd el válik tőlem és egymás szemébe nézzünk, nem mond senki semmit, de Jungkook szolásra nyitja az ajkait. - Tete. Majd a kezét az arcomhoz rakja és simogatni kezdi,
- Tete! Azt hiszem én is ugyan ezt érzem. Szeretlek Kim Taehyung!!
- Jung.. Majd újra az ajkaimra hajolt, majd mikor el fogyott a levegő el váltunk egymástól. - Én is szeretlek Jeon Jungkook!!
Úgy érzem hogy Jungkookal a kapcsolatom jó lesz, itt ülök az ölében és simogatja az arcom, az arcom a nyakhajlatában van, ez a kedvenc illatom.
-Taehyung. Tudom hogyha a teljesen nevemen szolit akkor mondani akar valamit, vagy pedig kérdezni. - Hmm? Majd rá emelem a tekintettem és a szemébe nézzek, de ő a ajkam és a szemem közt cikázik. - Most meg akarsz csókolni, vagy kérdezni akarsz valamit? Kuncogom el magam. - Hát nos mindkettőt akarom egyszerre. - Elsőnek a kérdést tedd fel, mosolygok rá.
- Szóval, lennél a barátom?
-Igen! IGEN! Kiabálom magam el. Majd az ajkaira hajlok, amit ő rögtön viszonoz majd el mélyéti a csókot.Itt is lennék a 8részel. Rövid lett de meg próbálom a 9részt hosszabbra írni^^
YOU ARE READING
Just One Day
RomanceKim Taehyungnak van egy legjobb barátja J-hope, minden tudnak egymásról és így szeretik egymást kis koruk óta, Taehyung szülei nem vele élnek hanem külföldön így nem tudnak róla semmit, havonta küldenek neki pénzt hogy el tudja magát tartani. Nagy...