-Ajhh Kook muszáj ezt nézni? Bújok a takaró alá hogy véletlen se lássam hogy mi megy a tv-ben.
-Kicsim ne már! Nincs ebbe semmi olyan, gyere ki a takaró alól.
- De hogy jövök! Ha vége lesz vagy ki kapcsolod ki jövök! Vagy kapcsolj valami Marvel filmet azt jobban meg nézzem mint ezt a szart! Akadok ki teljesen már, halom hogy mit csinálnak szegény nővel... Elég a hangját hallani... Nem akarom!! Miért nem tud az én kedvemre tenni? Sírni fogok.
-Vége van kicsim. Gyere ki.
-AJH na végre! Többet nem hagyom hogy te válasz!!
- Jó.Kookkal az idő jól telik, vagy videó játékozunk, vagy éppen ki találunk valami programot.
A szüleim azóta se kerestek hogy mi ez a sok pénz a számlámon, amit igazából sajnálok mert hiányoznak. Hobival össze akarok szervezni egy találkozót és valami fiút találni neki, nekem itt van Kook, meg amugyse még mindig mert testvérként tekintek rá, meg nem is illenék össze...
Jövöhéten megint suli nem akarok menni! Unalmas minden pillanat ott, de kell az érettségi így muszáj vagyok.Hobi szemszöge:
Remélem békülésnek számít Taeval, nem akarom el veszíteni.. De egy gond van még mindig szeretem, nem tagadom... De tudom hogy nem lehet nála esélyem és nem is lesz. Nem baj majd valahogyan ki heverem.
Végeztem ma a munkával vagyis a "táborral" holnap folytatás, elég sokan jöttek el így jó pénzt kerestem ma. Haza felé meg állok és veszek valahol kaját, el fogyasztom és le dölök a pihe puha ágyamba.Jungkook szemszöge:
Lassan de igen lassan lesz egy szünetünk mert a tanárok kirándulni mennek, de jó megy nekik haha, tervezek Taeval egy koncertet, 1 hétre Amerikába mennénk. Mivel nem akarom hogy egyedül maradjon itthon így őt is hozni akarom, úgy voltunk vele hogyha már láttak minket a rajongók kettesben akkor fel is akarom őt vállalni. Tudom tudom Amerika az már nagy szó, de mivel elég híresek vagyunk már ezért el hívtak minket fel lépni amit már nagyon várok. 1 héten keresztül Amerikában lenni, 2 fellépésünk lesz remélem jól fog sikerülni minden... Félek hogy esetleg a karierünk amit eddig fel építettünk a fiúkkal most el veszne a rajongók miatt, tudom tudom ez most csúnyán fog hangzani de nem fogom Taet ott el hagyni a rajongók miatt... Szeretem őket is meg mindenkit aki támogat minket, de Tae más, ő a szerelmem!!
- Kicsim! Szólitom meg Taet. Ki szállt idő közben az ágyból azt mondta mindjárt vissza jön...
Semmi válasz, ki szállok az ágyból és utnak eredek a konyha felé.
- Kicsim?! Szólitgatom miközben megyek le a lépcsőn.
Mikor be érek a konyhába és ami ott fogad... Tae egy alsó nadrágban van, egy kötény fedi a testét és tiszta liszt az arca.
- Kicsim.. Röhögni kezdek, nem bírom! Hogy lehet valaki ilyen aranyos???
-Most meg miért röhögsz? Sértődik meg.
-Aranyos vagy! Tiszta liszt az arcod! Mit tervezel csinálni!?
-Gondoltam csinálok Európai pogácsát vagy mi a neve? Sajt van a tetején! Na hagyj hagy csináljam meg! Addig találj ki valamit amivel el foglalod magad!!! - Oké, markolok bele a hátsojába.
-Hé! Nem erre gondoltam, perverz nyúl!!!
-Hmm tudom tetszik neked ez a perverz nyúl, puszilok a nyakára.
- Na hagylak csinálni, ha készen van beszélni szeretnék veled!
-Oké... Remélem semmi gond nincs!
-Nem kicsim, ne gondolj rosszra, puszilom meg.
-Rendben.Vissza megyek a szobába és gondolkodom, hogyan mondjam neki? Hiszen ez csak egy utazás lenne meg koncert.. Na nembaj össze szedem magam és be nyögöm neki hogy irány Amerika!!
Sziasztoookk!!! Itt is lennék a kövi résszel, túl vagyok az érettségin, most hozni fogom a részeket, lehet holnap ki rakom a folytatást. 💜
És annyira hiányzik Hobi, de egyben büszke is vagyok rá hogy be vonult!! 🥺💜
YOU ARE READING
Just One Day
RomanceKim Taehyungnak van egy legjobb barátja J-hope, minden tudnak egymásról és így szeretik egymást kis koruk óta, Taehyung szülei nem vele élnek hanem külföldön így nem tudnak róla semmit, havonta küldenek neki pénzt hogy el tudja magát tartani. Nagy...